![]() 18.10.2007 11:42:59 | |
---|---|
MUSTA AURINKO NOUSEE Intro:_| Dm | G Bb C A | x 4 Dm_ F_ C Riisu yltäni tähtivyö, viivy vielä huomiseen. Dm__ F_ G__ Gm Kun henki on vahva, niin vähäkin työ riittää maailman luomiseen. Dm_ F_ C_ A Ole kanssani tämäkin yö, viivy vielä huomiseen. Bb__ Bb7__| Bb7 Rakasta minua, minä rakastan sinua. Dm_ F__ C Katso ulos. Näätkö sen: toiset tappaa toisiaan. Dm_ F_ G_ Gm Alla veristen vaatteiden loiset tappaa loisiaan. Dm_ F_ C__ A Ole minulle ihminen, kun toiset tappaa toisiaan. Bb__ Bb7__| Bb7 Rakasta minua, minä rakastan sinua. _ F_ C_ Bb__ F _Ja sinä hymyilet ja katsot noin. Viet minut aamuun uuteen, _Am Dm_ G__ Csus C_| C7 _ kuin kevään ensim-mäiseen satee - seen. _ F__ C__ A__ Bb _Sinun sieluusi kiinni päästä voin. Viet meidät tulevai-suuteen. _C Dm__ F__ Hdim7 _ Ja jonakin aamuna ennen sarastusta huomaat, että musta _Gm6 A | Dm_| G Bb C A | Dm | G Bb C A | _ au - rinko nousee. Dm_ F_ C Riisu yltäni tähtivyö. Viivy viikkoon seuraavaan. Dm_ F__ G_ Gm Tätä riemua aika ei syö, ei se törmää maailmaan. Dm__ F_ C__ A Katse hellä kuin viime yö miehen riisuu aseistaan. Bb__ Bb7__| Bb7 Rakasta minua, minä rakastan sinua. _ F_ C_ Bb__ F _Ja sinä hymyilet ja katsot noin. Viet minut aamuun uuteen, _Am Dm_ G__ Csus C_| C7 _ kuin kevään ensim-mäiseen satee - seen. _ F__ C__ A__ Bb _Sinun sieluusi kiinni päästä voin. Viet meidät tulevai-suuteen. _C Dm__ F__ Hdim7 _ Ja jonakin aamuna ennen sarastusta huomaat, että musta _Gm6 A | Dm | F | C | C |__(soolo: verse) _ au - rinko nousee. __ | Dm | F | G | Gm | __ | Dm | F | C | A | __ | Bb | Bb | Bb7 | Bb7 | _ F_ C_ Bb__ F _Ja sinä hymyilet ja katsot noin. Viet minut aamuun uuteen, _Am Dm_ G__ Csus C_| C7 _ kuin kevään ensim-mäiseen satee - seen. _ F__ C__ A__ Bb _Sinun sieluusi kiinni päästä voin. Viet meidät tulevai-suuteen. _C Dm__ F__ Hdim7 _ Ja jonakin aamuna ennen sarastusta huomaat, että musta _Gm6 A Dm_| Bb _ au - rinko nousee. __F_ C__ Bb__ F _Ja minä hymyilen kun sinut nään. Mä uskon aikaan toiseen: _Am Dm_ G_ Csus C_| C7 _ ei liput liehu sotaa julis - tain. _ F__ C_ A__Bb _Sinun kanssasi nousen hellimpään aamuun aurin-koiseen, _C Dm__ F__ Hdim7 _ ja jonakin aamuna ennen sarastusta huomaan että musta _Gm6 A Dm | G Bb C A | _ au - rinko nousee. __ | Dm | G Bb C A | x 3 + Dm kamariorkesteri tulee taas | |
![]() 19.10.2007 19:55:29 | |
Hei! kitaran soitto harrastusta aloittelen ja olen etsinyt kaikkialta Dave Lindholmin tabulatuureja, enkä siinä onnistunut. Paitsi tän sivuston kautta löysin (Annan Kitaran Laulaa Vaan) Jos löytyis seuraaviin kappaleisiin: -Tupaakka, Viina Ja Villit Naiset -Sitähän Se Kaikki On Olisin erittäin kiitollinen, jos joku mestari voisi auttaa!! | |
![]() 19.10.2007 22:13:45 | |
Ei löydy Rotten Soundin Burden biisiin tabeja mistään? Mahti biisi ja ei oikeen korvakuulolta meikäläisellä ainakaan onnistu. | |
![]() 19.10.2007 22:33:50 | |
Jos joku on sattumalta poiminut soinnut Maijan 'Prinsessa jäähän' tai Nylon Beatin 'Nukutaan' -biisiin, niin kiitollisena otetaan vastaan. | |
![]() 20.10.2007 15:49:22 | |
Niin tietääkä kukaan miten menee soolo Hassisen koneen biisistä Reippaina käymme rekkain alle ? Tai edes millä skaalalla soitetaan ? Kiitos! | |
![]() 21.10.2007 17:53:07 | |
Kiitokset Musta aurinko nousee soinnuista! eikä tästä | |
![]() 22.10.2007 14:52:41 | |
Hei! kitaran soitto harrastusta aloittelen ja olen etsinyt kaikkialta Dave Lindholmin tabulatuureja, enkä siinä onnistunut. Paitsi tän sivuston kautta löysin (Annan Kitaran Laulaa Vaan) Jos löytyis seuraaviin kappaleisiin: -Tupaakka, Viina Ja Villit Naiset jotain G C G C D tms. jne -Sitähän Se Kaikki On C G Am F G ja kertsissä C G Am Bb G Olen muuten psykopaatti Sosiaalinen tyylini on alistava ja vihamielinen: itseä vähättelemällä sopeutuminen: masokistinen tyyli Vapinamonologeja | |
![]() 22.10.2007 17:49:33 | |
Kiitokset, daven soinnuista... Zarmolle!! | |
![]() 24.10.2007 14:31:55 | |
Ei keneltäkään sattuisi löytymään sointuja Uniklubin Luotisade biisiin?! Kiitos jo etukäteen! | |
![]() 24.10.2007 20:32:49 | |
MUSTA AURINKO NOUSEE Intro:_| Dm | G Bb C A | x 4 Dm_ F_ C Riisu yltäni tähtivyö, viivy vielä huomiseen. Dm__ F_ G__ Gm Kun henki on vahva, niin vähäkin työ riittää maailman luomiseen. Dm_ F_ C_ A Ole kanssani tämäkin yö, viivy vielä huomiseen. Bb__ Bb7__| Bb7 Rakasta minua, minä rakastan sinua. Dm_ F__ C Katso ulos. Näätkö sen: toiset tappaa toisiaan. Dm_ F_ G_ Gm Alla veristen vaatteiden loiset tappaa loisiaan. Dm_ F_ C__ A Ole minulle ihminen, kun toiset tappaa toisiaan. Bb__ Bb7__| Bb7 Rakasta minua, minä rakastan sinua. _ F_ C_ Bb__ F _Ja sinä hymyilet ja katsot noin. Viet minut aamuun uuteen, _Am Dm_ G__ Csus C_| C7 _ kuin kevään ensim-mäiseen satee - seen. _ F__ C__ A__ Bb _Sinun sieluusi kiinni päästä voin. Viet meidät tulevai-suuteen. _C Dm__ F__ Hdim7 _ Ja jonakin aamuna ennen sarastusta huomaat, että musta _Gm6 A | Dm_| G Bb C A | Dm | G Bb C A | _ au - rinko nousee. Dm_ F_ C Riisu yltäni tähtivyö. Viivy viikkoon seuraavaan. Dm_ F__ G_ Gm Tätä riemua aika ei syö, ei se törmää maailmaan. Dm__ F_ C__ A Katse hellä kuin viime yö miehen riisuu aseistaan. Bb__ Bb7__| Bb7 Rakasta minua, minä rakastan sinua. _ F_ C_ Bb__ F _Ja sinä hymyilet ja katsot noin. Viet minut aamuun uuteen, _Am Dm_ G__ Csus C_| C7 _ kuin kevään ensim-mäiseen satee - seen. _ F__ C__ A__ Bb _Sinun sieluusi kiinni päästä voin. Viet meidät tulevai-suuteen. _C Dm__ F__ Hdim7 _ Ja jonakin aamuna ennen sarastusta huomaat, että musta _Gm6 A | Dm | F | C | C |__(soolo: verse) _ au - rinko nousee. __ | Dm | F | G | Gm | __ | Dm | F | C | A | __ | Bb | Bb | Bb7 | Bb7 | _ F_ C_ Bb__ F _Ja sinä hymyilet ja katsot noin. Viet minut aamuun uuteen, _Am Dm_ G__ Csus C_| C7 _ kuin kevään ensim-mäiseen satee - seen. _ F__ C__ A__ Bb _Sinun sieluusi kiinni päästä voin. Viet meidät tulevai-suuteen. _C Dm__ F__ Hdim7 _ Ja jonakin aamuna ennen sarastusta huomaat, että musta _Gm6 A Dm_| Bb _ au - rinko nousee. __F_ C__ Bb__ F _Ja minä hymyilen kun sinut nään. Mä uskon aikaan toiseen: _Am Dm_ G_ Csus C_| C7 _ ei liput liehu sotaa julis - tain. _ F__ C_ A__Bb _Sinun kanssasi nousen hellimpään aamuun aurin-koiseen, _C Dm__ F__ Hdim7 _ ja jonakin aamuna ennen sarastusta huomaan että musta _Gm6 A Dm | G Bb C A | _ au - rinko nousee. __ | Dm | G Bb C A | x 3 + Dm KIITTÄÄ!!! | |
![]() 24.10.2007 21:13:35 | |
Ensinnäkin kiitoksia teille jotka olette pistänyt sointuja/tabulatuureja tänne, niistä on monesti ollu suurta hyötyä. Sitten itse aiheeseen: Jarkko martikainen-Isäni elämä,teot ja kirjoitukset sekä saman esittäjän "ampukaa mut kuuhun" laulun soinnut/tabulatuurit. Google on sotinut minun tiedonsaantia vastaan ja kun yritän itse ratkoa nuo korvakuulolla niin alan aina keskittyyn johonkin epämääräiseen taustamölyyn... Tai sitten vaan hyräilen biisin sanoja ja mietin niiden merkityksiä, eli siis en pysty keskittymään.... Kiitän jo etukäteen ja kumarran! | |
![]() 25.10.2007 12:59:19 | |
Osaiskohan joku auttaa löytämään soinnut Lauri Tähkä ja Elonkerjuun biisiin Maailma on renki. http://www.youtube.com/watch?v=HYxfVqy4id4 | |
![]() 25.10.2007 13:46:09 | |
Jimi Hendrix - It's too bad tapulatuureja on pengottu kissojen, koirien ja norsujen kera, muttei ole löytynyt. Olisko kellään kyseisiä / tietoa mistä sellaiset voisi löytää? | |
![]() 26.10.2007 21:02:32 | |
Olisi hakusessa soinnut Happoradion Unelmia ja toimistohommia biisiin. Leevi And The Leavingsin biisihän toi alunperin on, mutta hienon version ovat poijjaat saaneet tehtyä. | |
![]() 26.10.2007 23:33:49 | |
Osaiskohan joku auttaa löytämään soinnut Lauri Tähkä ja Elonkerjuun biisiin Maailma on renki. http://www.youtube.com/watch?v=HYxfVqy4id4 ja lisäksi toivon ,löytyykö PAUHAAVA SYDÄN,nuotteja,tai sointuja? KIIZ | |
![]() 26.10.2007 23:54:15 | |
Osaiskohan joku auttaa löytämään soinnut Lauri Tähkä ja Elonkerjuun biisiin Maailma on renki. http://www.youtube.com/watch?v=HYxfVqy4id4 Videon perusteella: ||: Am | G | Em | D :|| epälukuisia kertoja joita en jaksa laskea. Kertsi: ||: Am | G | Em | F :|| lopussa tulee "ovela modulaatio" kokosävelen ylemmäs B-molliin ;) | |
![]() 29.10.2007 19:23:55 | |
Tarvis Juice Leskisen Jyrki Boy:hin soinnut, jos joku keksis.. Vade. | |
![]() 31.10.2007 21:47:45 | |
Jokohan joku olis tabitoinut tuota Bloodpitin Wise men don`t cry biisiä ? "No se on sellanen herkkä balladi!!" Allekirjoittaneen kuvaus Kotiteollisuuden "Tuonen joutsen" kappaleesta bänditovereille. | |
![]() 05.11.2007 15:26:51 (muokattu 05.11.2007 15:32:18) | |
Oiskos jollain Kaija Koon biisien sointuja? esim. Kylmä ilman sua, Tuulen viemää tai Maailman tuulet vie? Muutkin kelpaa oikeestaan mut noita tarviin kipeesti! :) Tai sit Zen Cafén Tavallaan jokainen on surullinen? Tai Sir Elwoodin hiljaiset värit - Älä itke? Auttakaa mua! :) | |
![]() 05.11.2007 20:00:39 | |
Oiskos jollain Kaija Koon biisien sointuja? esim. Kylmä ilman sua, Tuulen viemää tai Maailman tuulet vie? Muutkin kelpaa oikeestaan mut noita tarviin kipeesti! :) Tai sit Zen Cafén Tavallaan jokainen on surullinen? Tai Sir Elwoodin hiljaiset värit - Älä itke? Auttakaa mua! :) Google.. http://www.xguitar.com/guitar-tabs/ … il_young/zuma/dont_cry_no_tears.txt Wanking is timeless | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)