Aihe: Sovinistinen rap-musiikki
1 2 3
Karlsson
27.01.2004 11:42:25
Luin ton eilen ja näin viimeyönä aiheesta painajaista, ihan oikeesti. Älä hyvä mies mee moisia kauheuksia kirjotteleen..

Joo, bannia mulle! Mää meen terapiaan tästäs saman tien...
"Hatala, hatala, hatala hey, Play my sitar every day!" - Dr. Bombay
Bassballs
28.01.2004 09:05:41

Tuli tässä semmoinen mieleen, että jos suomalaisessa ns. "amis-kulttuurissa" harrastettaisiin musiikintekemistä samalla mitalla kuin amerikassa, olisivat tätä edustavien biisien videot todennäköisesti about samaa tavaraa kuin nykyräppivideot. Tuning-autoja, blondattujen muijien perseitä, machoilua, rahanlevittelyä jne...

Huhhuh.. Mitenhän sanoitukset.."Vitun hippi, ootko saanu pilluu.." ..Ei tuo "mothafucka" oikein taivu suomen amis-kieleen.
Sarvesta El Tiempoa, pullosta Makkista.
Vimpo
30.01.2004 22:20:30

Sitä vartenhan meillä on Beyoncé, Sugababes ja kumppanit jotka todellakin hoitavat asiansa ennen kaikkea tyylikkäästi, aristokraattisella ylpeydellä. Ei ehkä ihan niin dirty kuin ne räppivideoiden muijat mutta mulle toimii ainakin paremmin...heh. Osaavat jopa vähän laulaa.

Mä en kyllä huomaa mitään eroa. :)

Sä oletkin enemmän Justinin perään.
Jonte
30.01.2004 23:21:50
Kattelin tossa kaiketi Chingyn videota ja värisin kauhusta miten taas naista halveerataan.

Elä kato.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
Jabbe
31.01.2004 22:12:14
Sä oletkin enemmän Justinin perään.

Joo, mulla on kalenterikin. Meinasin muuten Britneyn uusimman ostaa seuraavaksi.
My name is Baron, Jabbe Baron.
Mazzola
01.02.2004 21:01:33
Mitenkäs esim. Rapatti? Siinä vasta sovinistista musiikkia!

No, leikki sikseen. Niinhän sitä sanotaan, että koska valkoinen mies on mustaa miestä ylempänä, niin täytyyhän mustan miehenkin joku alistaa. Nimittäin musta nainen. Siinä vähän ideologista perustaa tälle hiphop-videoiden pyllynpyöritykselle...

Alistaakohan valkoiset naiset sitten mustia miehiä? Vai menikö mun logiikka ihan metsään nyt...taisi mennä.:)

Usein tasa-arvosta puhuttaessa väitetään liian monen miehen pitävän naisia alempiarvoisina. Minusta miehenä ainakin tuntuu että useimmat näistä sovinistisesti ajattelevista "tosimiehistä" voisivat itse ottaa sen askeleen ylemmäs, päästäkseen naisen tasolle. maailma olisi paljon parempi paikka elää ja yrittää. Meidän kaikkien.
Oodi ilolle - Beethoven
doolittle
02.02.2004 12:59:05
Joo, mulla on kalenterikin.

Taisin muuten repästä sillon kerran vahingossa sen toukokuun pikkusen repsottamaan kun vähän innostuttiin. Se oli puhdas vahinko, aika monta kuppia kahvia oli mennyt.
"It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks-
Jabbe
02.02.2004 16:07:24
Taisin muuten repästä sillon kerran vahingossa sen toukokuun pikkusen repsottamaan kun vähän innostuttiin. Se oli puhdas vahinko, aika monta kuppia kahvia oli mennyt.

Sinäkö??? Kerpele, mä vannoin hirttäväni sen joka sen teki... ;)

Öh, kahvia? Lolz...
My name is Baron, Jabbe Baron.
MrQ
04.02.2004 00:52:09
Kattelin tossa kaiketi Chingyn videota ja värisin kauhusta miten taas naista halveerataan. Tästä on jauhettu iät ja ajat mutta sitten aloin kelailla sellaista puolta asiasta että mistä ne naiset niihin videoihin päätyvät? Kuitenkin epäilisin etteivät he aivan väkipakolla esittele kasvottomasti peräsulkiaan vaan tekevät sen esimerkiksi uransa (tai urattomuutensa?) takia..jos vaikka Gucci bongaisi heidät videosta. Mutta silti, eivät he yleensä ihan toivottoman riutuneilta ghettobarriokatutytöiltä näytä..? En oikein tiedä mitä ajatella mutta mitä mieltä te olette?

Anteeksi, onko triiin aloittaja joko 7-päivää lehden toimittaja vai täysi idiootti?
doolittle
04.02.2004 09:32:40
Anteeksi, onko triiin aloittaja joko 7-päivää lehden toimittaja vai täysi idiootti?

Jotain siltä väliltä.hoho. Miten niin?
"It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)