paice60 25.10.2007 22:49:58 | |
---|
Ne ketkä ovat tulossa sinne konserttiin niin missä nähtäisiin tai mistä tunnemme Mnettiläiset? Olisko joku paikka ja aika missä voisi tavata ennen kliimaksia? Ja muut jotka ette ole sinne tulossa älkää vaivautuko turhiin kommentointiin. Tämän voi sulkea sitten konsertin jälkeen. Vittu näitä hommia. |
Welldrum 25.10.2007 22:54:34 | |
---|
Ne ketkä ovat tulossa sinne konserttiin niin missä nähtäisiin tai mistä tunnemme Mnettiläiset? Olisko joku paikka ja aika missä voisi tavata ennen kliimaksia? Ja muut jotka ette ole sinne tulossa älkää vaivautuko turhiin kommentointiin. Tämän voi sulkea sitten konsertin jälkeen. Jahas, no ..pari kaveria hommas mulle lipun ja muistaakseni piti jossain tavata ensin ja sen jälkeen taas tavata jossain...kaivelen sähköpostiviestejä kun kerkiän. Ennen kliimaksia vois olla joku "rush" kisastudio lähistöllä...mitäs niitä nyt on. Se että olen paikalla ei tarkoita että olen läsnä. |
Welldrum 25.10.2007 22:59:31 | |
---|
Jahas, no ..pari kaveria hommas mulle lipun ja muistaakseni piti jossain tavata ensin ja sen jälkeen taas tavata jossain...kaivelen sähköpostiviestejä kun kerkiän. Ennen kliimaksia vois olla joku "rush" kisastudio lähistöllä...mitäs niitä nyt on. "Rush Hour" salakapakka Kaivoksela, pidetään hirveet Roland sähkörumpujamit mun treeniksellä. Se että olen paikalla ei tarkoita että olen läsnä. |
paice60 25.10.2007 23:05:41 | |
---|
"Rush Hour" salakapakka Kaivoksela, pidetään hirveet Roland sähkörumpujamit mun treeniksellä. Täytyypä pistää oikein korvan taakse kun muualle ei mahdu. Vittu näitä hommia. |
Welldrum 25.10.2007 23:14:22 (muokattu 25.10.2007 23:23:40) | |
---|
Täytyypä pistää oikein korvan taakse kun muualle ei mahdu. Joo vedettäis tomsoijerii ja y-y-zetaa ja välillä jotain muuta juotavaa...ja sit vaikka joku mnetiläinen taksikuski veis kaikki tilataksilla paikanpäälle. RUSHin konsertin aikataulu: 18.30. ovet aukeavat noin klo 20.00 Rush aloittaa soittamisen Konsertissa ei ole lämmittelijää ja konsertti sisältää n. 30 minuuttisen väliajan. Se että olen paikalla ei tarkoita että olen läsnä. |
riff 26.10.2007 10:10:13 | |
---|
Tunnistamme toisemme kun laulamme isoon ääneen jotain Antti Tuiskun kivaa laulua! ;-) Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
Jäärä 26.10.2007 10:39:06 | |
---|
Ne ketkä ovat tulossa sinne konserttiin Tulossa ollaan. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Ukko 26.10.2007 16:30:35 | |
---|
RUSHin konsertin aikataulu: 18.30. ovet aukeavat noin klo 20.00 Rush aloittaa soittamisen Konsertissa ei ole lämmittelijää ja konsertti sisältää n. 30 minuuttisen väliajan. Eli 15 min. soitantaa, 30 min tauko ja 15 min encore. |
veeka 26.10.2007 21:37:00 | |
---|
Tulossa ollaan jo sunnuntai-iltana tsadiin. Zetorissa kuulemma tunnelmannostatusta klo 15 alkaen ainakin joidenkin fanien toimesta. Muitakin hyviä ehdotuksia otetaan vastaan, olis mukava törmäillä tähän M-net porukkaan ennen keikkaa ja vaikka jälkeenkin. Tänään piti käydä ostaan "Snakes ja Arrows", toimii! Kaikki muut löytyivätkin jo levyhyllystä. Enää kolme yötä jouluun. työtä työttömille, viinaa soittajille |
paice60 27.10.2007 22:02:32 | |
---|
Tulossa ollaan jo sunnuntai-iltana tsadiin. Zetorissa kuulemma tunnelmannostatusta klo 15 alkaen ainakin joidenkin fanien toimesta. Muitakin hyviä ehdotuksia otetaan vastaan, olis mukava törmäillä tähän M-net porukkaan ennen keikkaa ja vaikka jälkeenkin. Tänään piti käydä ostaan "Snakes ja Arrows", toimii! Kaikki muut löytyivätkin jo levyhyllystä. Enää kolme yötä jouluun. Kyllä toimiikin. Varmaankin siellä Hartwallissa jossain kapakissa voisi törmätä. Pitää asiaa vielä funtsailla. Miettikääs tekin asiaa. Vittu näitä hommia. |
riff 28.10.2007 22:19:46 | |
---|
Ai että! Huomenna!!!! Far Cry!!! Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
Welldrum 30.10.2007 07:07:41 | |
---|
Korvat soi vieläkin. Ja pyrotekniikkakin lämmitti yllättävän tehokkaasti. ...vatun hyvä kun paice poimi minut kyytiin poislähtiessä siitä tien poskesta. Kits. Nyt terapiaan, nimittäin fysio sellaiseen... Se että olen paikalla ei tarkoita että olen läsnä. |
paice60 30.10.2007 12:18:46 | |
---|
Korvat soi vieläkin. Ja pyrotekniikkakin lämmitti yllättävän tehokkaasti. ...vatun hyvä kun paice poimi minut kyytiin poislähtiessä siitä tien poskesta. Kits. Nyt terapiaan, nimittäin fysio sellaiseen... Kiitos vaan itselles olutvaraston esittelystä niin ja olihan siellä se V:kin. Vittu näitä hommia. |
veeka 31.10.2007 08:40:26 | |
---|
Hieno keikka kaiken kaikkiaan. Saundit oli ainakin yläkatsomossa ihan jees. Hieno visuaaalinen ilme keikalla, videoklipit ennen biisejä oli hauskoja ja hienosti tehtyjä, varsinkin Southpark-hemmojen esittelemä Tom Sawyer naurattaa vieläkin. Neil Peart on jumala. työtä työttömille, viinaa soittajille |
riff 31.10.2007 12:47:32 | |
---|
Mää oon ihan pyörryksissä vieläkin...! Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
jjussila 31.10.2007 12:49:22 | |
---|
Mää oon ihan pyörryksissä vieläkin...! Paas putki katki... ..ei helev...olisko noin?..... |
Paas putki katki... Eipäs huudella sieltä koillisesta! Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
Tankero 31.10.2007 17:21:19 | |
---|
Hieno keikka kaiken kaikkiaan. Saundit oli ainakin yläkatsomossa ihan jees. Hieno visuaaalinen ilme keikalla, videoklipit ennen biisejä oli hauskoja ja hienosti tehtyjä, varsinkin Southpark-hemmojen esittelemä Tom Sawyer naurattaa vieläkin. Neil Peart on jumala. Ei taida olla edes epä. Varmasti, vissiin. |
Rokkimamma75 31.10.2007 22:52:54 | |
---|
Eli 15 min. soitantaa, 30 min tauko ja 15 min encore. Lehdessä kehuivat ettei ihan noin menny. =) Olishan tuo ollu mukava kuulla ihan livenä tuo Limelight mitä aikanaan keikallaki lauloin - mukavan kummallinen biisi. Life is a Bitch and so am I! |
paice60 01.11.2007 23:24:36 | |
---|
Lehdessä kehuivat ettei ihan noin menny. =) Olishan tuo ollu mukava kuulla ihan livenä tuo Limelight mitä aikanaan keikallaki lauloin - mukavan kummallinen biisi. Mun lempparibiisi. Oli hienoa vihdoinkin nähdä ja kuulla miehet jotka osaavat soittaa. Vittu näitä hommia. |