Tobby 28.10.2007 19:59:09 | |
---|
Kuoleman metalli, Kuoleman metalli. Kuoleman metalli, Kuoleman metalli. Kuoleman metalli, Kuoleman metalli. Kuoleman metalli, Kuoleman metalli. Kuoleman metalli, Kuoleman metalli. Kuoleman metalli, Kuoleman metalli. Rot In Piss |
valtse 28.10.2007 20:04:24 | |
---|
Tää ei kyllä voi olla mikään muu kuin Beheritin Metal of Death. There's no truth... |
Tobby 28.10.2007 20:39:24 | |
---|
Tää ei kyllä voi olla mikään muu kuin Beheritin Metal of Death. Answer of Right. Rot In Piss |
valtse 28.10.2007 22:46:38 | |
---|
Kutsu ottaa kiinni kädestäsi Minä olen yksi pimeän kanssa Kuinka kehtaat tulla luokseni Ja jälleen sinun on kuoltava Antiikkinen kirous tuttu minulle Näe voimat jotka päästän irti Valtaistuimesi päälle Tiedä sanani, tunne vihani periytyvän Valon valtias Minä parveilen nyt sinua vastaan Jumalan perversio Pahat rinnallani Kärsimys Piikit viiltämään auki joka sanasi Nasaretilainen Nyt kruunaan sinut kivun kuninkaaksi Kärsi! No joo, kaippa tuo edes vähän sinnepäin on. There's no truth... |
valtse 30.10.2007 18:44:28 | |
---|
Bändi on yksi death metallin suurista. There's no truth... |
-RaT- 30.10.2007 18:50:52 | |
---|
Morbid Angel - Day of Suffering Nätin äänesi, sen äänitän. |
Morbid Angel - Day of Suffering Jöööööööööööööööö. There's no truth... |
-RaT- 30.10.2007 20:10:30 | |
---|
"Polta kirkko Raiskaa pappi Vitut Jeesus Kristuksesta Murskaa kasvot Tunne veri Tapa kristityt Tuhoa mitä he toivat tänne Satoja vuosia sitten Anna heille mitä he ansaitsevat Tapa kristityt En tarvitse Jeesusta Valon suurinta valehtelijaa En tarvitse sitä vitun leipääsi Anna se lampaille Kristityt kädet murhasivat tuhansia pakanoita Ja mitä ne meille kertoivat, jumalattoman jumalan äpärät? Valheita Tapa kristityt" Pojat ne on poikia:) Nätin äänesi, sen äänitän. |
Nidhöggr 30.10.2007 20:14:55 | |
---|
Eikös tuo ole Thy Serpent - Christcrusher? "Mun mielestä on ihan ok jos käy pökäleellä ja vaikka jättää vetämättä, semmonen ihan pikkuhauska juttu" -ANtTIKRISTUS |
-RaT- 30.10.2007 20:16:12 | |
---|
No onhan se. Pallo on teidän! Nätin äänesi, sen äänitän. |
Nidhöggr 30.10.2007 20:37:23 | |
---|
Väkivaltaista kidutusta, Kuolema on saapunut, Maailmanloppu, Kauhu ja pelko, Verta vuotavia ruumiita, Mätänevä rappeutuminen Anarkiaa, Väkivaltaista kidutusta, Antikristus, Lucifer, Saatanan poika Täysi vitun maailmanloppu! "Mun mielestä on ihan ok jos käy pökäleellä ja vaikka jättää vetämättä, semmonen ihan pikkuhauska juttu" -ANtTIKRISTUS |
mango__ 30.10.2007 21:24:35 | |
---|
Väkivaltaista kidutusta, Kuolema on saapunut, Maailmanloppu, Kauhu ja pelko, Verta vuotavia ruumiita, Mätänevä rappeutuminen Anarkiaa, Väkivaltaista kidutusta, Antikristus, Lucifer, Saatanan poika Täysi vitun maailmanloppu! Hehei, tämähän on Mayhemin ikivihreä Pure Fucking Armageddon. |
Landstr 30.10.2007 21:31:19 | |
---|
Aika kristinuskonvastainen ilmapiiri täälä ;): ''Jotain progee sinne väliin'' |
Nidhöggr 30.10.2007 21:44:10 | |
---|
Hehei, tämähän on Mayhemin ikivihreä Pure Fucking Armageddon. Joo khyl, jatka toki harrasta tunnelmaa. "Mun mielestä on ihan ok jos käy pökäleellä ja vaikka jättää vetämättä, semmonen ihan pikkuhauska juttu" -ANtTIKRISTUS |
mango__ 30.10.2007 21:47:20 | |
---|
Joo khyl, jatka toki harrasta tunnelmaa. Jee. Jatketaan näillä hilpeillä lauseilla: Hautajaisten vangit Jumalan hyvyyden piinassa Ei tulta ei vihaa He olivat oikeassa - olemme saapuneet Helvettiin |
valtse 01.11.2007 21:25:47 | |
---|
Saiskos jotain pikku vinkkiä? There's no truth... |
mango__ 02.11.2007 08:16:19 (muokattu 02.11.2007 08:21:09) | |
---|
Saiskos jotain pikku vinkkiä? Nojoo, kyseessä on taas vaihteeksi norjalaista black metallia 90-luvun alusta. Alkuperäiset lyriikat norjaksi, tällä hetkellä tekijä istuu vankilassa. Niin ja tämä käännös on englanninkielisen käännöksen käännös, kun ei oikein norja luonnistu. E: vielä ratkaiseva vinkki: Jos valo meidät ottaa |
Tohtori Tonus 02.11.2007 10:28:44 | |
---|
E: vielä ratkaiseva vinkki: Jos valo meidät ottaa Ei tuo norja minultakaan taivu, mutta veikkaan että "jos valo meidät ottaa" = "Hvis lyset tar oss". Eli siis Burzumia. Ja Hvis lyset tar oss. Katsokaa tätä häviäjää |
mango__ 02.11.2007 15:23:07 | |
---|
Ei tuo norja minultakaan taivu, mutta veikkaan että "jos valo meidät ottaa" = "Hvis lyset tar oss". Eli siis Burzumia. Ja Hvis lyset tar oss. Jep aivan oikein! |
Tohtori Tonus 02.11.2007 17:01:31 | |
---|
Miksipä turhaan vaihtaa konseptia. Siis: "Kahdeksan mailia syvä kaivo, kuolevaisten unohtama Oi, join sen tyhjäksi yhdellä huikalla Kahdeksan mailia leveä laakso kaiken toivon tuolla puolen Oi, täytin sen kokonaan yhdellä nyrkillä Viisi miljoonaa kristittyä ratsastavat meitä kohti Oi, tapoin koko porukan yhdellä iskulla (keihäälläni) Viisi miljoonaa naista niin yksin yössä Oi, tyydytin heidät kaikki täysin (joka yö itse) Kymmenen tuhatta peikkoa, kovia kuin kivi, kylmiä kuin jää Oi, ne pakenivat kun nousin heitä vastaan Kymmenen nälkäistä aaltoa nielivät laivani Oi, minä kävelin vakaasti takaisin kotiin (ja kastuin vain jaloistani) Yhtäkään kirjaa en ole katsonut Oi, ei yhtäkään kysymystä johon en osaisi vastata Vain yksi lamppu on näyttänyt minulle tämän tien Ja se on SAATANAN SILMÄ!!1" Katsokaa tätä häviäjää |