Aihe: Converset
1 2 3 4 512 13 14 15 1618 19 20 21 22
Rumpali Rölli
16.08.2007 23:39:26
Mitä mieltä olette? Omistatteko? Näkyykö monilla tutuilla?

Hienot on kyllä. Mutta itse suosin enemmän halvempia kopio malleja.
Oli mulla kahet converset mutta sitten löysin toisen tennari merkin: Blend.
Muutamalla tutulla on, ja naikkoseni veljellä ei muita kenkiä olekkaan.
Where the darkness and lightness collides There i shall stand There is the place i am..
konehes
22.08.2007 17:28:43
TÄMÄ EI VOI OLLA TOTTA!

Ties kuinka kauan olen janonnut Converseja ja viimein ne saatuani noin kuukausi sitten olen pitänytkin niitä aika tavalla. No nytpä loppui tämä autuus lyhyeen. Toissa päivänä huomasin, että ne penteleet ovat jo hajalla. Molemmat kengät ovat jo repeytyneet kohdasta jossa pohja ja sivut kiinnittyvät toisiinsa. Siis se valkoinen kumiosa on lähtenyt irtoutumaan koko kengän mitalta, pahiten kantapäästä. Tällä menolla sinne pääsee vesi sisälle jo ennen ensi viikkoa.

Miten ne voivatkin olla noin huonosti tehty? Täälläkin ketjussa on kritisoitu niiden kestävyyttä, mutta luulisi nyt kauemmin kuin kuukauden pysyvän kasassa. Yritin ehkäistä niiden täystuhoa liiman avulla, mutta enpä tiedä, että auttaako sekään.

Ei hemmetti, ehkä olisi pitänyt ostaa All Starsit One Starien asemesta. Ties vaikka tähdet määrittäisivät laatuluokkaa.
cherub with heavy metal machine
jannu
24.08.2007 03:41:19
TÄMÄ EI VOI OLLA TOTTA!

Ties kuinka kauan olen janonnut Converseja ja viimein ne saatuani noin kuukausi sitten olen pitänytkin niitä aika tavalla. No nytpä loppui tämä autuus lyhyeen. Toissa päivänä huomasin, että ne penteleet ovat jo hajalla. Molemmat kengät ovat jo repeytyneet kohdasta jossa pohja ja sivut kiinnittyvät toisiinsa. Siis se valkoinen kumiosa on lähtenyt irtoutumaan koko kengän mitalta, pahiten kantapäästä. Tällä menolla sinne pääsee vesi sisälle jo ennen ensi viikkoa.

Miten ne voivatkin olla noin huonosti tehty? Täälläkin ketjussa on kritisoitu niiden kestävyyttä, mutta luulisi nyt kauemmin kuin kuukauden pysyvän kasassa. Yritin ehkäistä niiden täystuhoa liiman avulla, mutta enpä tiedä, että auttaako sekään.

Ei hemmetti, ehkä olisi pitänyt ostaa All Starsit One Starien asemesta. Ties vaikka tähdet määrittäisivät laatuluokkaa.

Ei muuta ku kauppaan ja valittaen. Kyllä niin monen kympin monojen pitäis kestää kulutusta.
"Most people don't realize that two large pieces of coral painted brown and attached to his skull with common wood screws would make a child look like a deer."
-Kurt Cobain
Kain
JPQ
24.08.2007 07:50:39

Samaa sanoisin eikun valittamaan. PS. itsellä ei oo otsikon kenkiä syynä jo sekin että nauhakenkiä en voi käyttää... ja mitäkö tein ketjussa ? sen verta outo olen että muoti/vaatteet kiinnostaa...
jannu
24.08.2007 23:00:43
Niin. Tossa kuukauden päivät sitten löysin pitkästä aikaa sopivan kokoiset mustat, nahkaiset All Starit. Olemme olleet erottamattomat siitä asti. Tai no, nukutaan me omissa sängyissä.
"Most people don't realize that two large pieces of coral painted brown and attached to his skull with common wood screws would make a child look like a deer."
-Kurt Cobain
Kain
konehes
26.08.2007 16:47:27
Ei muuta ku kauppaan ja valittaen. Kyllä niin monen kympin monojen pitäis kestää kulutusta.

No nuo olivat alennuksessa ja kuittiakaan ei enää ole.. Eli joudun ilmeisesti vain kärsimään ja liimailemalla hidastamaan täydellistä tuhoutumista.

Kurt Cobainilla oli muuten nimenomaan mustat One Starit jaloissaan itsemurhan tehdessään. Eli siis seuraavaksi haulikkokauppaan.
cherub with heavy metal machine
Tunttone
26.08.2007 20:39:45
Jepulis, itsekin ostin viimein converset, väriltään harmaat. On kyllä tosi tyylikkäät kengät, mutta ei kyllä mitkään parhaimmat tuollaista pitkänmatkan kävelyä varten. Toivottavasti kestäisivät.
"Horry, sock my cock."
Hohhoijaa
26.08.2007 22:22:29 (muokattu 27.08.2007 17:10:12)
Olenko sokea tai jotain.
Zarmo
27.08.2007 00:46:58

http://www.uusivaihde.com/index.php … mp;zenid=02dktsrbm6id0j67ogmf0vqe06

Saako noita Helsingistä jostain?

E: Tokihan voisi tilatakin...

eikö tuolla yläkumalmassa lue, että Myymälä, kolmas linja 12 00530 Helsinki
Olen muuten psykopaatti Sosiaalinen tyylini on alistava ja vihamielinen: itseä vähättelemällä sopeutuminen: masokistinen tyyli
Vapinamonologeja
hullu_ukko
28.08.2007 18:32:58
Miten porukka saa All Stareja paskaksi noin nopealla tahdilla?
Mun vanhimmat All Starit on ollut mulla pari vuotta ja vasta toisen kengän nauhat paskana. Ovat kuitenkin nähneet kaikkea nopeatempoisista varjonyrkkeilytreeneistä pitkiin kävelyihin huonosti päällystetyillä teillä lähes 40-asteen helteessä.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Ushimir kekittyi vain nopeuteen... no nykyään hän saa itselleen epä miellyttävät (ei tyytyväinen) 18 nuottia sekunnissa (sweep). -Ushimir
ballfish
28.08.2007 18:52:24
Miten porukka saa All Stareja paskaksi noin nopealla tahdilla?
Mun vanhimmat All Starit on ollut mulla pari vuotta ja vasta toisen kengän nauhat paskana. Ovat kuitenkin nähneet kaikkea nopeatempoisista varjonyrkkeilytreeneistä pitkiin kävelyihin huonosti päällystetyillä teillä lähes 40-asteen helteessä.

En minäkään ymmärrä. Mitä te teette niille? Mitä me EI tehä niille? :D
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
jannu
29.08.2007 01:36:39
Ottakaa huomioon, että All Stareja on muitakin malleja kuin ne perinteiset varrelliset kangaskengät. Merkkituotteidenkin kohdalla ilmenee aina välillä sitä että markkinoille tullut uusi malli ei välttis olekaan ihan laatuvaatimusten mukainen.
-Kurt Cobain
Kain
ballfish
30.08.2007 20:28:46
Converseja netistä Suomessa?
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
Rakkikoira
31.08.2007 06:58:22 (muokattu 31.08.2007 07:42:32)
ballfish
31.08.2007 15:12:18
L4t3
31.10.2007 20:17:12
Kah perkele, kesäksi voisi melkein Converset hommata. Ehkä One Starit mieluummin, kuin tommoset perus Chuck Taylorit. On ne kyllä aivan pirun tyylikkäät!
jummijammi
04.11.2007 12:04:27
Kysymys: Miten porukka laittaa oikein nuo nauhat tuollatavalla poikittain? Miten ne kiristetään? Koittanut olen omilla konverseilla mutta en ole onnistunut
Hohhoijaa
04.11.2007 12:49:06
Kysymys: Miten porukka laittaa oikein nuo nauhat tuollatavalla poikittain? Miten ne kiristetään? Koittanut olen omilla konverseilla mutta en ole onnistunut

Tarkoitatko tämänkaltaisesti? http://tucloset.files.wordpress.com … 7/02/converse_all_star_hi_black.jpg
jummijammi
04.11.2007 12:54:30 (muokattu 04.11.2007 12:56:54)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)