Heh, enpä olis uskonu, että joku näistä kyselis. :) Mulla oli joku aika sitten Marlboro-nuppi ja 1*15"-kaappi lähinnä bassokamoina. Trankkunupissa oli sisäänmenot kitaralle, uruille ja bassolle ja vähän omintakeiset eq-säädöt. Hienon näköiset oli kamat, mutta puhtia ei hirveitä ollut. Basson kanssa meinasi bändikontekstissa löyly loppua kesken, eikä saundi ollut mitenkään erityisen maininnan arvoinen, joten päätin myydä kamat pois. Kaappi oli kyllä putkistyrkan kanssa ihan jees, mutta vahvistin ei oikein sytyttänyt. Piis |
Hieno on tuokin, jota olen ajatellut. Itseasiassa saan sen testattavaksi. Kyseessä 40W-combo. Se vaan lähinnä kiinnostaa, että onko kyseessä pelkkä koriste, vai pystyykö sillä jopa soittamaan? |
Eiköhän moisilla värkeillä soittamaan pysty, mutta soundista ei tiedä mennä takuuseen. Amatööriosastolle suunnattuja vehkeitä nuo kaiketi ovat aikoinaan olleet. Tosin halpisvahvarit tehtiin ennen vanhaan kestävämmiksi, kun kaikkia mahdollisia halvennuskikkoja ei vielä oltu keksitty. Jonkinlaisen Marlboron nuppi ja kaappi -yhdistelmän olen jollain treenikämpällä nähnyt, ja design oli kieltämättä etevän näköinen. |