Aihe: Syntetisaattori-Miitti '08
1 2
Matti_Ikonen
29.10.2007 22:42:40

Mielessäni on jo jonkin aikaa kytenyt ajatus suomalaisten syntetisaattori-aficionadojen tapaamisesta. Miitissä olisi syntetisaattoreihin hurahtaneilla mahdollisuus päästä kokeilemaan jos jonkinlaisia laitteita, vaihtaa kokemuksia jne.

Innostuitko ajatuksesta? Onko tällainen tapahtuma mielestäsi tarpeellinen? Haluatko mukaan järjestämään miittiä ensi vuodelle?

Aloitin asiasta jo keskustelun Mikserissä:

http://www.mikseri.net/forum/thread.php?id=736080

Mutta keskustelua voinee käydä myös täällä.

- MJI aka Carey M
Jomox Sunsyn, Korg PE-2000, Korg R3, Macbeth M3X, Oberheim Matrix-1000, Roland Juno-2, Yamaha Motif 6+PLG15w-AN
uneksija
30.10.2007 13:28:08
Mielessäni on jo jonkin aikaa kytenyt ajatus suomalaisten syntetisaattori-aficionadojen tapaamisesta. Miitissä olisi syntetisaattoreihin hurahtaneilla mahdollisuus päästä kokeilemaan jos jonkinlaisia laitteita, vaihtaa kokemuksia jne.

Innostuitko ajatuksesta? Onko tällainen tapahtuma mielestäsi tarpeellinen?

Ei yhtään hullumpi ajatus!
maza
31.10.2007 15:28:43

Meikä on kanssa messissä! Missäs päin itse sijaitsette? Joku Tampere voisi olla ehkä hyvä kokoontumispaikka, jos jengiä tulee ympäri maan. Tietysti täällä PK-seudulla on paljon porukkaa jo omasta takaa. Ken ryhtyisi organisoimaan?
maza
31.10.2007 15:31:55

Jahas. Mikserissä onkin jo keskustelu pitkällä. En itse ole sinne rekisteröitynyt, joten ilmoitanpa nyt tässä sitten että voin tuoda paikalle:

- Minimoog (uudemmalla oskillaattorikortilla)
- Altair 231 (edellisen neuvostoliittolainen kopio)
- Roland Jupiter 4
- Roland System 100M
- SCI Pro-One
- Yamaha CS-5
Matti_Ikonen
31.10.2007 20:48:02

Joo, niinkuin mikserin viestiketjusta käy ilmi, hommalle ollaan jo mahdollisesti saatu jo järjestäjä/sponsori (Azo/F-Musiikki). Eli koko projektin toteutuminen näyttää jopa todennäköiseltä :) Ja näin paikalle saadaan helposti uusia kiinnostavia kamoja. Vanhempien tai muuten harvinaisempien laitteiden tuominen paikalle jää kuitenkin osanottajien harteille, joten on erittäin mukava kuulla, että Mazakin on kiinnostunut :)

Ja vaikka kokoelmista ei Minimoogia löytyisikään, sopii asiasta kiinnostuneiden paikalle tulla. Sehän on niin kuin koko homman ideakin.

- MJI
Jomox Sunsyn, Korg PE-2000, Korg R3, Macbeth M3X, Oberheim Matrix-1000, Roland Juno-2, Yamaha Motif 6+PLG15w-AN
Juho L
01.11.2007 13:31:18
Voinen ilmaantua paikalle!
Bronks
01.11.2007 13:34:42

Vaikuttaa ihan mielenkiintoselta. Perrkeles vaan, että satun olemaan just niitä hemmoja, joihin GAS tarttuu hiton helposti. Lainanhoitajan mielestä mun ois varmaan syytä pysyä etäällä. Mutta joo, tulen jos saan järjestymään.
HK
01.11.2007 16:45:12
Vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta.
Peltikorva puupäässä.
Janus
01.11.2007 16:57:37
Mä voisin myös osallistua, mikäli aikataulut antaa myöten. Vähän vähemmän vintage-laitteita tosin löytyy...
mobbi
01.11.2007 18:18:44

Joo kyllähän tonne on mahdollisuuksien mukaan lähdettävä. Itelläni ei ihan vintage kamaa löydy mutta kuitenkin sellasia pelejä joita ei musaliikkeissä aina pääse pimputtelemaan. Elikkäs täällä on korgin x5d ja i3.
BubbleBob
01.11.2007 19:11:35

Olen miettinyt vastaavaa, kun ulkolaisillakin on näitä. Joten pelottaa hiukan mutta, osallistumaan ja järjestämäänkin lähden.
Ja jonkin verran kokemusta tapahtumien koostamisista ja hoitamisista vuosien varrelta on.
Floating out of the Screen..
rikusk
02.11.2007 11:06:32
Tämä on aivan loistava uutinen!

Jos aikatauluuni sopii ja joku ystävällinen helsinkiläinen autoilija auttaa autotonta kuljetuksissa, voin tuoda esille Prophet 5 rev2:n, Rhodes Chroman ja Moog Sourcen.
maza
02.11.2007 12:40:31

Rikusk: eiköhän järjesty!
BaariMikko
02.11.2007 13:08:01

Kiinnostaisi kyllä! Tosin vintage-laitteet on taloudellis-käytännöllisistä syistä kaupiteltu eteenpäin lukuunottamatta edelleen remonttia kaipaavaa ARP Omnia...
aaro
05.11.2007 21:06:57
Hengessä ainaskin mukana olen ;)
ja paikalle pyrin.
Kunnollista laitteistoa ei oikein ole mitä voisi tuoda. Kaikki vähän halppistavaraa elektroniikkasoitinpuolella...
Ainoa "kunnon" peli on walton jami 5 ;D
Janus
05.11.2007 21:21:02
Mä voisin napata läjän softasynia ja pari kontrolleria/audio-interfacea messiin... niitä kuitenkin tulee käytettyä livenäkin sen verran useasti. Josko ne tuolla miitis kaatuis sit ekan kerran kesken "tositoimien" ;D
HarriP
05.11.2007 22:43:18

Kuulostaa kivalta, ja jos aikataulut natsaa niin mikä ettei. Pääkaupunkiseutu olisi kyllä hyvä. Carey M:lle respektit tämän eteenpäin viemisestä.

Voisin tuoda mukanani jonkun mukavan analogihärvelin, esmeks Macbeth M5 joka varmaan kiinnostaisi 8) ...

terveiset San Franciscosta!

Harri aka memedesigner
BaariMikko
06.11.2007 13:01:43

Mä voisin napata läjän softasynia ja pari kontrolleria/audio-interfacea messiin... niitä kuitenkin tulee käytettyä livenäkin sen verran useasti. Josko ne tuolla miitis kaatuis sit ekan kerran kesken "tositoimien" ;D

Hyvä idea, varsinkin jos pääsis vertailemaan rinnakkain esim. aitoa Moogia ja softakopiota jne.
Corvus
06.11.2007 15:08:50
Ellei suurta vastustusta ilmene, niin tulisin mielelläni kuokkavieraaksi. Minulla ei nimittäin ole vielä minkäänlaista synaa, mutta sopiva verme on ollut mietinnässä jo pitkään. Tällaisessa miitissä olisi hienoa kokeilla erilaisia kamoja ja kuulla kommentteja.

Yamahan P-90 ja Nord Electro Rack löytyvät kyllä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)