Aihe: Paska Torilla
1 2
JelleBeek
29.10.2007 13:15:31
Pari kuukautta sitten olen myynyt 14" 2002 haitsut. Sillä rinalla oli pieni lommo ja siita ilmoitettiin reilusti mainoksissa.

Nyt se on taas myytävänä torilla, mutta hinta on satasen korkeampi. Yhtäkkiä se on "asiallisessa kunossa". Kyllä kai!!

MITÄ VITTUA?!
markkuliini
29.10.2007 13:20:19 (muokattu 29.10.2007 13:27:56)

Pari kuukautta sitten olen myynyt 14" 2002 haitsut. Sillä rinalla oli pieni lommo ja siita ilmoitettiin reilusti mainoksissa.

Nyt se on taas myytävänä torilla, mutta hinta on satasen korkeampi. Yhtäkkiä se on "asiallisessa kunossa". Kyllä kai!!

MITÄ VITTUA?!

Olet varmaankin ihan 100 prosenttisen varma että kyseessä on sama pari?
Missä päin peltiä se pieni lommo sijaitsi ja kuinka iso se oli?
Jos symbaalit ovat selvästi vialliset, niin ihan aiheellinen huomautus, joskin tökerösti valituin sanankääntein.
Jos taas symbaalit ovat pienestä lommosta huolimatta yhä "asiallisessa kunnossa" ja myyjä lommosta viimeistään kaupan yhteydessä mainitsee, niin asiahan on sillä selvä. Myit liian halvalla, ja sillehän me muut ei mitään voida. Siinä tapauksessa ihan turha siitä täällä kiroilla ja melskata.

En tiedä tosiaan millaisesta lommosta on kyse (särö reunassa vai painauma vaikka kuvussa), mutta monissa symbaaleissahan lommoja on ihan tarkoituksella.
Rockster
29.10.2007 13:24:31
Tällaista se joskus on. Ihmiset näkevät rahan tekemisen mahdollisuuden ja tarttuvat siihen. Tälle ei oikein voi mitään...
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
Nolte
29.10.2007 13:24:49

MITÄ VITTUA?!

Kumivasaralla taottu pelti suoraksi ja voilá...? ;) Nojoo, jospa myyjä on sitä mieltä, että ovat tuon arvoiset pienestä lommosta huolimatta? Mene&tiedä. Kyllähän siitä lommosta pitäisi tosin olla maininta ilmoituksessa, minusta.

Jos ne on nuo mustaleimaiset sound edget, niin kyllähän niille varmaan ottajia löytyy vähän isommallakin hinnalla. Ehkä.
.fhgkjlsdfgnakjlrghkjdf!!!
RstoU
29.10.2007 13:25:31

MITÄ VITTUA?!

Tässäpä syyllinen. Ostin siis pellit sinulta silloin, koska ajattelin niitä settiini sopiviksi ja olivatpahan vielä vintagea. Peltien arvosta en ollut varma, vaan luulin että ne ovat siinä 200 euron pinnassa. Kyselin kysymystopicissa peltien hintaa, ja taisi olla Hollmi joka vastasi tuon 270, millä hinnalla myikin ilmeisesti omansa aiemmin.

Olin jo jossain vaiheessa myymässä peltejä 200 eurolla eteenpäin kun eivät miellyttäneetkään, mutta sitten kuulin yllätyksekseni näiden nykyhintatason. En edes kiinnittänyt lommoon huomiota, kun laitoin nämä myyntiin, niin pieni se oli. Asiallista Jelleltä, että mainitsi sen minulle nämä myydessään. Päivitin nyt torille ilmoitukseni ja laskin hintaa, muuten kun ovat kunnossa. Ja kuvia lommosta tottakai lähetän jos on siihen halukkuutta.

Joten pahoitteluni ja toivottavasti Jelle ja mahdolliset ostajaehdokkaat saivat tarvittavan informaation!
JelleBeek
29.10.2007 13:32:06
Kyllä, olen varma.
Lommo oli pieni mutta se on tosi tärkeä kuitenkin, sillä se oli kyllä halvempi kuin tavallisesti.
Mun mielestäni, siitä pitäisi aina ilmoittaa. Eikö se ole edes kieletty salata vikoja?
JelleBeek
29.10.2007 13:36:02
@RstoU: Selvä
Perseapina
29.10.2007 23:05:53
Ja palkinto kuukauden otsikosta!
In the jungle baby...
Rumba-Ali
29.10.2007 23:10:46

Luulin, että tässä viitattiin erään radiojuontajanakin toimineen kahelin edesottamuksiin ja että se olis "kasannut" taas bändinsä jollekin torille esiintymään...
Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön.
kattila
29.10.2007 23:15:49

Luulin, että tässä viitattiin erään radiojuontajanakin toimineen kahelin edesottamuksiin ja että se olis "kasannut" taas bändinsä jollekin torille esiintymään...

Niin mäki toivoin.
http://www.myspace.com/malummeh
Mr. Morrow
30.10.2007 00:01:15

Sanoo mies (?!), jonka nimimerkki on "Perseapina".. =D
Hoho, putosin!!!! =)=)=)=)=)=)=)
Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki hevi käy!
hollmi-5
30.10.2007 08:21:23

MITÄ VITTUA?!
Itse myit aivan liian halvalla ja se oli aivan oma asiasi, mitä hintaa pidit. Jos toinen pitää hinnan korkeammalla, niin sekin on myyjän päätös. Tuon ikäisessä pellissä on yleensä elonmerkkejä. Omani myin 275 eurolla ja mainitsin ilmoituksessa symbaaleissa olevan normaalisti naarmuja ja kolhuja, mutta ei halkeamia tai keyholea. Ostaja oli oikein tyytyväinen ostokseen.

Virheettömät 2002 Sounedget ovat yli kolmensadan pari.
Soundit, piuhat ja kajarit.
ltg
30.10.2007 09:05:51
Itse myit aivan liian halvalla ja se oli aivan oma asiasi, mitä hintaa pidit. Jos toinen pitää hinnan korkeammalla, niin sekin on myyjän päätös. Tuon ikäisessä pellissä on yleensä elonmerkkejä. Omani myin 275 eurolla ja mainitsin ilmoituksessa symbaaleissa olevan normaalisti naarmuja ja kolhuja, mutta ei halkeamia tai keyholea. Ostaja oli oikein tyytyväinen ostokseen.

Virheettömät 2002 Sounedget ovat yli kolmensadan pari.

Ihan offarina on pakko pistää, että kylläpä kerran treeneihin mennessä sapetti, kun oli viikon aikana (jolloin en itse soitellut) tullut omien perusmustaleimojeni yläpeltiin sellainen kiva puolentoista sentin vekki.

Leikkuuhommiksihan se meni, ja jälleenmyyntiarvo romahti. Ei sillä, että noita olisin mihkään vaihtamassa, paitsi ehkä vastaaviin sound edgeihin. Parhaat haikat, joilla olen soittanut.
Kävele ja liiku jotain ylös noustuasi, että loka, joka on yöllä kokoontunut suolijin laskeusi alaspäin persauxeen. Konsti elää kauan, kohta 5, Waasa 1786
JelleBeek
30.10.2007 10:01:16
Totta kai, se ei ole mun peltti enää siis saa pyytää mitä vaan.

Hinta ei ole ongelmaa mulle, vaan mun mielestäni täytyy aina olla niin reilusti kuin mahdollista kun myy jotakin -- mainoksissa, ei jälkeenpäin!
south_of_heaven
31.10.2007 02:02:15 (muokattu 31.10.2007 02:04:19)
Kun aiheesta tietäviä on nyt tähän topiciin eksynyt, mietin olisikohan sopivaa kysäistä, millainen "suurinpiirtein"-jälleenmyyntiarvo olisi hyväkuntoisella mustaleima-2002 20" crash-ridella?
Tuota olen jo muutaman vuoden ajan kysellyt itseltäni, mutta vastausta ei ole kuulunut.

edit. 20" eikä 18" se siis on...ei taida olla ollutkaan sen mittaista peltiä ikuna.
hollmi-5
31.10.2007 08:30:12
Kun aiheesta tietäviä on nyt tähän topiciin eksynyt, mietin olisikohan sopivaa kysäistä, millainen "suurinpiirtein"-jälleenmyyntiarvo olisi hyväkuntoisella mustaleima-2002 20" crash-ridella? Lukeeko siinä todella crash-ride? Mielestäni mustaleimaisissa oli crash, medium, ride ja heavy ride -leimoja. Voin muistaa väärinkin.

edit. 20" eikä 18" se siis on...ei taida olla ollutkaan sen mittaista peltiä ikuna. 18" koolla on ollut ainakin crash, medium ja ride 2002-peltejä.

Hinta on kuntoon verrattavissa. Hyväkuntoinen on noin 200 euroa minun mielestä.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Jupi57
31.10.2007 09:13:38
Kun aiheesta tietäviä on nyt tähän topiciin eksynyt, mietin olisikohan sopivaa kysäistä, millainen "suurinpiirtein"-jälleenmyyntiarvo olisi hyväkuntoisella mustaleima-2002 20" crash-ridella? Lukeeko siinä todella crash-ride? Mielestäni mustaleimaisissa oli crash, medium, ride, heavy ride ja flatride -leimoja.

edit. 20" eikä 18" se siis on...ei taida olla ollutkaan sen mittaista peltiä ikuna.
Crash, Medium ja Ride: 13 - 22 ja 24"
Heavy Ride 20 " (70-luvulla) ja 18, 20 ja 22 (1980-luvulla; en muista minä vuonna ensimmäisen kerran valikoimassa).
Flatride 18 ja 20" (70-luvun alku) 16, 18, 20 ja 22" (1970-luvulla; en muista minä vuonna ensimmäisen kerran valikoimassa.
Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni-
Rockster
31.10.2007 10:03:47 (muokattu 31.10.2007 10:03:55)
Olin jo jossain vaiheessa myymässä peltejä eteenpäin kun eivät miellyttäneetkään

Tässä lipesi pieni valhe, ei niistä voi olla tykkäämättä. Eli kyseessä oli puhdas bisnes, myönnä se, niin voin ehkä ostaa peltisi pois... Tosin hinta pitäisi laskea hivenen alemmas...
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
kapulat poikki
31.10.2007 10:10:51
Aika paska juttu mutta jo jauhettu ja hoisettu.
jos ei taidolla ni sit hevillä eteen päin sanoi mummo lumessa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)