Aihe: Ihminen kitaroinnin tiellä.
1 2 3 4 5
kege
28.10.2007 01:27:41
Aloittajalle neuvoksi että anna ajan kulua niin luulen että ukko pikkuhiljaa toipuu järkytyksestään ja viikkoraha yms hommat palaa normaaleihin uomiinsa. Vaikuttaa siltä ettei kannata alkaa keskustelemaan ja kinaamaan että mikä on "järkevä harrastus" ja mikä ei.

Pysyt päätöksessäsi miehekkäästi ja harrastat sitä mikä kiinnostaa, se on ainoa vaihtoehto. Veikkaanpa kuitenkin että jonkinasteista purnausta saat kuulla vielä muutaman vuoden, mutta sellaista se joskus on. Voi sitten vitutusta purkaa kitaraan :)

Rokkarin usein vaikea todistella vanhemmilleen, että kyse on ns. järkevistä hommista. Muistuu mieleen lukemani tapaus kun Machine Headin Robb Flynniä vitutti omien vanhempiensa suhtautuminen: Burn My Eyes oli myynyt 400 000 niin vielä porukat ehdotteli että "lehdessä haettiin roskakuskeja, siinä olis sullekin työpaikka."
kill your idols
FensonGibder
28.10.2007 09:07:40
Sit tää on viimeinen epätoivoinen yritys:

Ota äitiltäs selvää mikä oli isäs mielibändi nuorena ja opettele niiltä joku hittibiisi. Kato vetäset sen jossain herkässä hetkessä puun takaa, niin eiköhän kyynel vierähdä..

Moneyshot!
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan!
Napsu
28.10.2007 15:56:15
Tee jotain säväyttävää niin kitarointi ei tunnu isännän mielestä kamalalta.
ankkiz
28.10.2007 18:03:47 (muokattu 28.10.2007 18:04:23)

Ps: Jos naisia haluat niin urheile...

Jos naisia haluat, niin laske rima alas.
Myy mulle kitaravahvistin! (ks. Tori-ilmoitukseni) Myy mulle kakkoskitara/basso! (ks. Tori-ilmoitukseni) Myy mulle mummos! (ks. äsken)
Ylilordi
28.10.2007 18:25:09 (muokattu 28.10.2007 18:29:33)
Vähän offtopiccia liikkumisen ihmeistä:

Jos erotettais käsitykset liikunta ja urheilu ettei mene erkit sekaisin.

Urheilu = Kilpailua, joukkuepelejä, usein urheiluseurassa harrastettavaa toimintaa.

Liikunta = Lenkkeily, lihaskunto, yleinen itsensä kunnossapitäminen ilman sen kummempaa kilpailua muita vastaan.

Eihän ihmisen kannata urheilua missään nimessä harrastaa jos ei siitä pidä, tai muut prioriteetit menee elämässä edelle. En kuitenkaan voi suositella kenellekkään liikunnan lopettamista, koska siitä tulee olemaan pelkkiä huonoja seurauksia. Lihavuus niistä nyt päällimmäisenä. Liikalihavuus aiheuttaa esimerkiksi NIVELVAIVOJA(sormissa on kuulkaas vitusti niveliä), sydän- ja verisuonisairauksia, kohonnutta verenpainetta, syöpää sekä aikuistyypin diabetesta. Masennus ja muut mielisairaudet, aikaistunut dementia, migreeni, ruoansulatusvaivat ja kymmenittäin muita sairauksia ja vaivoja.

Onko se oikeesti sen arvoista jättää se pari tuntia viikossa liikkumatta kun sitä miettii? Harvaarva meistä tiluttaa siihen tahtiin että tommonen pikku reippailu menis pahasti treenaamisen eteen.

Niin ja threadin aloittajalle: Kysyppä faijaltasi häiritseekö häntä sen nimenomaisen urheiluharrastuksen lopettaminen vai uhkakuva siitä, että lopetat liikunnan kokonaan ja soitat vaan kitaraa ja lihot?

EDIT: Ja semmonenkin että jos faijaas ei Bodom uppoa nii opettele jotain sen lempibändin biisejä ja soittele niitä mukamas muina miehinä ku faija on kuulolla. Johan saattaa asenne muuttua.

EDIT2: No tuota jälkimmäistähän oli ehdotettu jo, toivottavasti ei tarvi käräjille mennä asiasta ;)
"For never was a story of more woe Than this of Victoria and her Julian"
Vicious
28.10.2007 19:18:25

Melko natsi isä sulla. En sillä, että liikunta ei olisi hyväksi vaan että tuommonen asenne.
lämmintä. -sanoi kettu napalmista
FensonGibder
29.10.2007 19:18:17
EDIT2: No tuota jälkimmäistähän oli ehdotettu jo, toivottavasti ei tarvi käräjille mennä asiasta ;)

Vieläköhän ehtis perua haasteen...
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan!
Geffen
29.10.2007 20:54:19

Joo, otan osaa, mutta et sä iha yksin ole. Mun vanhemmat on kans vähä outoja, vaikka harrastan urheilua ja aika paljonkin. Tänäänkin ku soittelin Enter Sandmania ja harjottelin jotain biisejä, ni äiti huutaa tuolta olkkarist, että "soita jotaa kaunista, tollasta rimputusta jaksa kuunnella" (nääs kun klassisen musiikin kuuntelija on). Sitten en saa soittaa enää 22.00 (edes ilman vahvaria), koska se kuulemma kuuluu naapuriin (rivitalo), tosin täällä ääni menee todella helposti talosta toiseen, mutta kun sitä ei edes itse kuule melkein. Sitten aina sanovat et älä rämpytä ja soita jotaan kunnollista, mutta soitan useasti kuulokkeilla ja sit ku sooloon johku biisin päälle, nämä eivät kuule taustaa tietenkään. Että näin taas meillä, tosin vanhempani ovat kyllä rahoittaneet soittamistani, mutta alkaahan tuo pikkuhiljalleen ärsyttää kun aina "nälvitään" soitostani, onneksi isoveljeni ymmärtää jotain.

ps: Eivät tiedä kyllä musiikista yhtään mitään teoria eikä genre hommia. Luulevat että joku Ari Koivunen on rankinta heviä mitä on tehty :/

Sama homma mullakin. Paitsi mulle ne ei harjota.
Nice boys don't play rock n' roll
Geffen
29.10.2007 20:54:28 (muokattu 29.10.2007 20:54:43)

Joo, otan osaa, mutta et sä iha yksin ole. Mun vanhemmat on kans vähä outoja, vaikka harrastan urheilua ja aika paljonkin. Tänäänkin ku soittelin Enter Sandmania ja harjottelin jotain biisejä, ni äiti huutaa tuolta olkkarist, että "soita jotaa kaunista, tollasta rimputusta jaksa kuunnella" (nääs kun klassisen musiikin kuuntelija on). Sitten en saa soittaa enää 22.00 (edes ilman vahvaria), koska se kuulemma kuuluu naapuriin (rivitalo), tosin täällä ääni menee todella helposti talosta toiseen, mutta kun sitä ei edes itse kuule melkein. Sitten aina sanovat et älä rämpytä ja soita jotaan kunnollista, mutta soitan useasti kuulokkeilla ja sit ku sooloon johku biisin päälle, nämä eivät kuule taustaa tietenkään. Että näin taas meillä, tosin vanhempani ovat kyllä rahoittaneet soittamistani, mutta alkaahan tuo pikkuhiljalleen ärsyttää kun aina "nälvitään" soitostani, onneksi isoveljeni ymmärtää jotain.

ps: Eivät tiedä kyllä musiikista yhtään mitään teoria eikä genre hommia. Luulevat että joku Ari Koivunen on rankinta heviä mitä on tehty :/

Sama homma mullakin. Paitsi mua ne ei rahota.
Geffen
29.10.2007 20:58:59

Oho tuli toi kirjotusvirhe versioki tonne:S Niin kyllä sitä liikuntaa kannattaa harrastaa.. et sitte isompana jaksa kantaa soittokamojas keikalle isona;)
IJarro
29.10.2007 22:07:23 (muokattu 29.10.2007 22:07:43)
Urheilu = Kilpailua, joukkuepelejä, usein urheiluseurassa harrastettavaa toimintaa.

Liikunta = Lenkkeily, lihaskunto, yleinen itsensä kunnossapitäminen ilman sen kummempaa kilpailua muita vastaan.

Musiikki = Kuuntelu, soittaminen, yleinen itsensä kunnossapitäminen ilman sen kummempaa kilpailua muita vastaan.

Näin mulla =)
Let's do some living after we die...
diabami
30.10.2007 02:09:54
Isäsi yrittää vain huolehtia sinusta ja kasvattaa sinusta tasapainoisen nuoren. Olet vielä niin nuori, että et luultavasti ymmärrä, että isäsi tekee kaiken pelkästä rakkaudesta. Sinun pitää kunnioittaa isääsi ja harrastaa urheilua hänen mielikseen. Urheilun avulla jaksat koulussakin ajatella paremmin. Ja sitä paitsi alat kohta tulla sellaiseen ikään, että tytöt alkaa kiinnostaa. Ja tytöt tykkää urheilullisista pojista eikä mistään köyhistä ruipelomuusikoista. Sitten isompana ymmärrät mitä aikuiset yrittivät sinulle selittää.
Retard1
30.10.2007 10:04:42 (muokattu 30.10.2007 10:05:01)
Ja tytöt tykkää urheilullisista pojista eikä mistään köyhistä ruipelomuusikoista. Sitten isompana ymmärrät mitä aikuiset yrittivät sinulle selittää.

...

Eli mun ois sitten kuitenkii pitäny alottaa lätkä..

(ei sentää)
Se on menoks sano Annie Lennox
Sam Hotman
30.10.2007 16:10:53 (muokattu 30.10.2007 16:15:47)
Mä en ymmärrä tällasta että ei saa naisia jos ei urheile. Mötley Crüen jätkät ainaki mun mielestä saanu aika paljon naisia. Niin ja Gene Simmons väittää että on saanut 4600 naiselta sitä(tiedätte mitä).

Sori meni vähän offtopic.

Harrastan itse urheilua sekä musiikkia.
Umas
30.10.2007 16:17:10 (muokattu 30.10.2007 16:19:54)

Mä en ymmärrä tällasta että ei saa naisia jos ei urheile. Mötley Crüen jätkät ainaki mun mielestä saanu aika paljon naisia. Niin ja Gene Simmons väittää että oon saanut 4600 naiselta sitä(tiedätte mitä).

Sori meni vähän offtopic.

Ei ne soittajat mitään saa... roudarit ja miksaajat viä kaikki parhaimmat päältä. =P

...ja mun mielestä naiset ei ole hyvä syy soittaa muutenkaan.
Kyl sitä pi***a pitäis muutenkin saada ja jos ei saa ni ei se kitaran rämpyttäminen susta komeempaa tee.

edit. Humppa jätkät erikseen sitten... aivan kamalia pukkeja.
Stoner to the boner
Räkkipeli
30.10.2007 17:54:48
...ja mun mielestä naiset ei ole hyvä syy soittaa tai urheilla muutenkaan.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Valdemart
30.10.2007 21:38:38

Kyllä urheilu kannattaa aina. Parempi nuorena vetää treeniä, sillä kun vanhaksi tulet, niin huomaat että hyvin vaikea aloittaa alusta. Tietysti jos naisia on, niin tuleehan sitä treeniä sitä kautta. Vai mites se Remu pitikään itsensä kunnossa? Hoh
You Can't Put Your Arms Around a Memory
Umas
30.10.2007 21:43:26

Kyllä urheilu kannattaa aina. Parempi nuorena vetää treeniä, sillä kun vanhaksi tulet, niin huomaat että hyvin vaikea aloittaa alusta. Tietysti jos naisia on, niin tuleehan sitä treeniä sitä kautta. Vai mites se Remu pitikään itsensä kunnossa? Hoh

Paitsi jos on laiska ja antaa naisen tehdä kaiken työn.
Stoner to the boner
Räkkipeli
31.10.2007 17:20:06

Ihan järkiperäistä. Se se vasta on perseestä sitten keski-ikäisenä alkaa ressata niistä kaikista jutuista, mitä seuraa siitä kun ei ole nuorempana liikkunut.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)