Aihe: Putkidilemaa mallia Fender..
1
BUTKUS
16.10.2007 10:26:10
Olisiko kellään kokemuksia näistä:

Vaihtoehtoina olisivat:
Fender '65 Deluxe Reverb
http://www.fender.com/products//search.php?partno=0217400000
tai Fender Custom Vibrolux Reverb
http://www.fender.com/products//search.php?partno=0215100000

Valinnan vaikeus on köyhän kirous. Molemmat varmaan näyttäisi hyvältä olkkarissa, mutta rahat riittää vaan yhteen.
pnorman
16.10.2007 13:01:01
Eipä ole, ei...paitsi silverface vibroluxista jonka möin rahapulassa pois.

Mutta jos yhden haluat, ja varsinkin sellaisen mikä sekä näyttää ja että soundaa olohuoneessa hyvälle, niin olisko tuossa järkeä:

http://www.fender.com/products//search.php?partno=8150500000

Itteäni kyllä kiinnostaisi, vaan rahatonna olen.
TamuT
17.10.2007 03:14:17 (muokattu 17.10.2007 03:17:19)
Mulla on parin vuoden kokemus '65 DRRI:stä, eikä vieläkään löydy mitään negatiivista sanottavaa ko. vahvarista. Sopivan kokoinen / tehoinen peli ainakin mulle ja soundit on taattua Blackface Fenderiä... Vibroluxia ei ole tullut käytyä testamassa, luulisinpa että aika saman soundisia ovat toisiinsa verrattuina... maybe... CVR:ssä 2x10" kun taas DRRI:ssä 1x12"

Tweed jos säröä on hakemassa.
Built To Spill
whitler
29.10.2007 09:57:11
Deluxe Reverb Reissue on ollut mulla käytössä
kohta kymmenen vuotta. Niin hyvä kuin nyt Fender "Tone"
voi olla. Puheet "point-to-point" hommista voi tämän yhteydessä
unohtaa. Saundi on sama kuin alkuperäisissä. Tietysti ikä on
alkuperäisissä tehnyt tehtävänsä esim. elementtien kohdalla.
Ainoa miinus reissuessa on huollettavuus. Jos potikka pettää,
niin point-to-pointissa on vaihto helmpompaa.

Herkkä vehje putkille, siis soundillisesti, tämä reissue. Eli
jos jaksat putkia vaihdella, niin varmasti saat juuri haluamasi
saundin.

Jos oikeis säätämään alkaa, niin suosittelen kaiutinelementin
korvaamista Eminencen Beta-12 mallilla. Se korjaa alkuperäisen
elementin hieman "nenällään" olevan saundin.
LaMotta
29.10.2007 16:40:09

No toi vibrolux ei ole ainakaan kirkas-soundinen, jos vertaa vaikkapa Hotrodiin, mutta toisaalta kaikki ei taas pidä Hotrodin kirkkaudesta, joten......
"Levyä on soitettava pirun lujaa, pitäähän naapurinkin kuulla, ei ne seinät siitä hajoo."
Lauri
29.10.2007 17:18:13

Keu! Mulla on lojunut himassa jo yli kymmenen vuotta vanha 1970 - luvun Twin Reverb. Mä en ymmärrä tuon taivaallista sähköistä tms; tässä on sellainen vika, että kun laittaa virran päälle, alkaa melkoinen hurina. Maahantuojahan (mm) näitä korjaisi, mutta veloittaa - meikkikiselle liiallisia - maltaita. Mikähän mahtaisi olla syynä hurinaan, putketko? Onko tietoa kenestäkään, joka näitä tsekkaisi/korjailisi Stadin vaikutuspiirissä sopuisaan hintaan?

Virtalähteen suotokonkat saattaa olla finaalissa.
stratocatcher
30.10.2007 18:14:49
Olen pari vuotta soitellut DRRI:llä, enkä tiedä paremmasta. Soundi on sitä mitä puhtailta odotan: Se klassinen Fender soundi!

Kokeilin kerran liikkeessä tuollaista Vibloluxia, äkkiseltään arvioituna soundi oli erittäin samantyyppinen DR:n kanssa. Erittäin hyvä siis. No, volumea ei päässyt siinä avaamaan, joten varsinaiset herkut jäi kokeilematta.

DR herää 22 wattisena parhaimmilleen järkevillä äänenpaineilla, tosin ei mitään asiaa luukuttaa olohuoneessa. Voisin kuvitella, että kaksinkertaisella teholla CVR tuottaa jo melkoisesti enemmän ääntä ennen särön rajaa...?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)