Aihe: Anttilan Williams W-2007 -paketti (PIKA!)
1 2 3 4
kingnothing
28.10.2007 01:54:08
Itsehän aloitin oman kitaransoittoni bulgarialaisella Kremona-merkkisellä ihmeellä jonka nyt tänään ketjun innoittamana revin auki ja tutkiskelin hieman tarkemmin. Melkoisia ratkaisuja. Kuvia löytyy täältä: http://smg.photobucket.com/albums/v310/ee-tuh/Rakkauden%20Kremona/

Mikkivalitsijana oli alkujaan sellainen normi potikannupin kokoinen vivulla varustettu metallipottu josta sai melko meheviäkin tällejä välillä. Vaihdettiin se sitten ihan yleisen turvallisuuden takia muoviseen potikannuppiin. Kaula on aivan hervottoman kokoinen halko, hyvällä säkällä tosin jopa suora. Pleksi on varmaan ainoa osa koko kitarasta joka tuosta oikeasti olisi käyttökelpoinen, on nimittäin aivan hillittömän hieno.

Sillä opettelin soittelemaan kunnes ylppärilahjaksi sain SG Specialin. Ero oli aika huima ensi kertaa Gibsonia käpälöidessä. Kyllä kai tuo Kremonakin on kai nyt sitten soittokuntoon taas laitettava näin kun nyt innostuu.
Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals... romantikkoitkijät #10
FensonGibder
28.10.2007 08:30:19
Bulghaaria - land of gitaar and joughourt
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan!
shovi
28.10.2007 09:06:01
Mutta kaverit pilkkaa jos soitan halpiskitaralla. Tai hetkinen...bändin kitaristilaulaja tilasi Toomannilta kitaran, merkkiä Harley Benton. Samassa paketissa tulee minulle Harley Bentonin hihna. Onneksi ei ole keikkoja "kalenterissa". Miettikääs tätä: 99% yleisöstä huomaa HB:n logon ja nauraa meille. Varmaan pitäisi laittaa auto myyntiin ja ostaa superkallis merkkikitara (ESP/Gibson/Fender) & MesaBoogie. Ja jos se alin e5-sointu ei kuulosta paremmalta kuin Van Halenin levyillä niin tottahan toki laitteet on huonot. Kyllähän siinä motivaatio katoaa kun ei irtoa kunnon soundeja vaikka kuinka hyvin soittaisi.

Kiitti hyvästä, joskin aika kärjistetystä kirjoituksesta! Sitähän mä vaan, että eipä tainnu olla VH:n ekat levyt millään mesoilla ja gipsoneilla äänitetty ja silti potkii, et kyllä sun näkemykselles jotain tukea löytyy. Mut toisaalta, kyllä ne kamat aika paljon saundiin vaikuttaa. Mä soitan treeneissä Valvestatella ja keikoilla mahdollisuuksien mukaan Fenkun Vibro Champilla eikä tarvi olla kultakorva että tajuaa kummassa on saundia. Hyvältä kuulostaa silti, vaikka kitara on J&D.
Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo
santa
28.10.2007 09:26:43
mites sitten tämä anttilan puoliakustinen hintaan satasen. saisko siitä pelittävän vehkeen pienellä tuunauksella?
2randpo
28.10.2007 12:47:37

mites sitten tämä anttilan puoliakustinen hintaan satasen. saisko siitä pelittävän vehkeen pienellä tuunauksella?

Mistäs sen näkemättä tietää, saako siitä mitään. Tuskin, mutta toisaalta "paska" soundinen akkari toimi tietyissa jutuissa tosi hyvin, kuunnelkaapa vaikkapa Beckiä ja Nirvanaa.
Trendkeel
28.10.2007 19:34:46
Ei se kaikilla tarkoita sitä, että jos on huonot soitinkamat, niin innostus laantuu. Mulla oli melkein päinvastoin. Tiesin, että kamat ovat suht. huonot eikä niillä loppuelämää soiteta, mutta kuitenkin vähintään kuukauden ajan koulun jälkeen oli ihan pakko päästä soittamaan, vaikken osannut soittaa yhtään mitään. Ja mitä väliä sillä on, vaikka kaverit haukkuisivatkin kamat ihan pystyyn? Kenelle kitara loppujen lopuksi on ostettu? Aloittelijalle.
E.Q
29.10.2007 08:53:53 (muokattu 29.10.2007 08:56:46)
tosta williamsista sen verran että muistaakseni joku täällä mnetissä kiskaisi tollasella kitaralla sooloskaban voiton:) vuosi vai kaksi sitten. Kai niissäkin on hyviä yksilöitä ja täytynee osata säätää kuntoon.

Jou tunnustan, se olin minä, sooloskaba no.5 oli kyseessä.
Kuin sattumalta juuri tämän kommentin kirjoitushetkellä meneillään olevassa sooloskaba 103:ssa kyseinen williams strato kummittelee taas.
http://koti.mbnet.fi/ekku/MUSA/EQn_Soolo_skaba103.mp3
tuo on ihan oikeasti vedetty tuolla williams stratolla jolle ei ole tehty muuta kuin kielet vaidettu ja säädetty vähän matalammalle,
sekä vähän nauhojen päitä viilailtu kynsiviilalla, kun törröttivät.
Tosin tuo ääni tulee sitten PODxt mallinnuksien kautta tietokoneelle, mutta niinhän se on silloinkin kun soitan vaikka esim.SRV stratolla.
Lukekaa myös esim. MadMatt:n antama kommentti soundista, mies on stratosoundin asiantuntija ja tietää mistä puhuu, myös juki68 kyseli pikaviestillä soundin salaisuuksista.
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=154898
Niin että ei ne nyt ihan p..skaa voi olla nuo williamssit ainakaan kaikki.
Tosiasia kuitenkin on, että en suosittele näitä kenellekkään.
K100#10
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)