Aihe: Big Brother 2007.
1 2 3 4 555 56 57 58 5966 67 68 69 70
Kiljupunkkari
28.10.2007 23:07:13
Esim. Ismo Laitela joka söisi hampurilaista samalla kun hakkaisi meisselillä pianoa.

Häh ?
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Ottakaa joku meitti bändii.
jp8000
28.10.2007 23:11:27

Esim. Ismo Laitela joka söisi hampurilaista samalla kun hakkaisi meisselillä pianoa.

HOHO!!!

Olipas hauska juttu!!!
Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ.
Dunga
28.10.2007 23:26:32

Luulin klikanneeni vahingossa salkkaritriidiä, jossa tää olisi ollut ihan arkipäivää :)

Vai että Riitta, ei tuu olemaan helppo mummollakaan. Saatanan 247 ei tietty pelitä, mä tahdon nähä Riitan...
bedlam
28.10.2007 23:29:44

Missä se mummo nyt viipyy, pitäs päästä nukkumaan!
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
Dunga
28.10.2007 23:53:42
Mummo saapui, vaikuttaa aika räväkältä mammalta.

Farbodin ilme on aika kärsivän näköinen kun kuuntelee mummon tarinointia :D
Joees
29.10.2007 00:00:04
Mummo saapui, vaikuttaa aika räväkältä mammalta.

Farbodin ilme on aika kärsivän näköinen kun kuuntelee mummon tarinointia :D

Hahhah. Hitto, nää on tilanteita millon toivos että olis 24/7. Mut nääh, en minä jaksa moista hommata, maksaa liikaa.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Dunga
29.10.2007 00:05:34
Hahhah. Hitto, nää on tilanteita millon toivos että olis 24/7. Mut nääh, en minä jaksa moista hommata, maksaa liikaa.

Juu en mäkään tästä maksanut, muija voitti Hobby Hallin arpajaisista :)

Ei oo ihan kalkkis mummo, kyllä kirosanat lentelee ja härskejä juttuja tulee.

Se kysykin Farbodilta "onks sulla huono olo?". Kai tosta vähän viihdettä irtoaa...
bedlam
29.10.2007 09:50:04

Se tätihän vaikutti talon hauskimmalle tyypille, mitä vähän aikaa juttuja eilen kuunteli.
Hetfield
29.10.2007 10:06:42

Se tätihän vaikutti talon hauskimmalle tyypille, mitä vähän aikaa juttuja eilen kuunteli.

Heh, no eihän siinä sitten. Ajattelin, että se olisi Piia potenssiin kolme.
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen
Mufasa
29.10.2007 11:30:37
Ei oo ihan kalkkis mummo, kyllä kirosanat lentelee ja härskejä juttuja tulee.

Repesin kun se sano, että oli pannut kameramiestä 5 minuuttia ennen taloon tulemista.
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
Alpha
29.10.2007 12:39:34
Ei tosiaan tunnu olevan mikään kalkkis ja kukkahattu. Hyvin tulee toimeen noiden nuorempien kanssa, eikä edes aio olla mikään "äiti" tuolla talossa...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Dunga
29.10.2007 12:55:44
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1449388

Hoho, Fabe ei taida pahemmin Riitasta välittää :)
Alpha
29.10.2007 13:18:41
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1449388

Hoho, Fabe ei taida pahemmin Riitasta välittää :)

Fabe pelaa ja kunnolla. Ei taida kestää kovin pitkälle mitä noita koosteita on katsellut 24/7 ohella. PK-huoneessa puhuu "pasnaa" muista ja päin naamaa väittää kuinka hieno ja ihana ihminen on kyseessä.

Onneksi Riitta ei ole mikään vanhus, vaan nuorekas 56-vuotias aikuinen nainen.
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Dunga
29.10.2007 13:24:11
Fabe pelaa ja kunnolla. Ei taida kestää kovin pitkälle mitä noita koosteita on katsellut 24/7 ohella. PK-huoneessa puhuu "pasnaa" muista ja päin naamaa väittää kuinka hieno ja ihana ihminen on kyseessä.

Onneksi Riitta ei ole mikään vanhus, vaan nuorekas 56-vuotias aikuinen nainen.

Peluri se on, heti ekana päivänään jutteli muistaakseni taktiikastaan päiväkirjahuoneessa. On myös antanut vahvoille asukkaille Maxinelle, Jarkolle ja Saulille ääniä. Eilinen nöyristely ja asukkaiden vuorottainen kehuskelu meni vähän överiksi. Ei kovin vakuuttanut kun tosiaan on pasna lentänyt päiväkirjahuoneessa ja kasvokkain kehutaan maasta taivaisiin.
Jormaz
29.10.2007 14:28:59
Mä en ymmärrä sitä että Fabesta sanotaan että "se on niin aito". Eihän siinä jätkässä ole mitään aitoa, jatkuvasti rooli päällä, ja olisi edes hauska rooli mutta ei. Vaivaantunut olo tulee kun tämä sankari heittää loistavaa standuppiaan ja pelehtii peilin edessä. Muista asukkaista ei samalla tavalla paista läpi se että tiedostaisivat olevansa kameroiden edessä.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
TKT
29.10.2007 14:49:07
Vihdoinkin päästiin Tellusta eroon. Ei sitä marinaa olisi enää jaksanut katsoa ja kuunnella. Kunnon naurut sai, kun näki kuka taloon asteli tilalle.
The human condition is inherit claustrophobia.
Rattata
29.10.2007 14:54:48 (muokattu 29.10.2007 14:56:01)
Mä en ymmärrä sitä että Fabesta sanotaan että "se on niin aito". Eihän siinä jätkässä ole mitään aitoa, jatkuvasti rooli päällä, ja olisi edes hauska rooli mutta ei. Vaivaantunut olo tulee kun tämä sankari heittää loistavaa standuppiaan ja pelehtii peilin edessä. Muista asukkaista ei samalla tavalla paista läpi se että tiedostaisivat olevansa kameroiden edessä.

Mä ainakin käyttäydyn monesti samalla tavalla kun olen yksin. Peilin edessä saattaa lentää semmosta ilmettä ja läppää että onneksi ei ole kukaan katsomassa. Että arvailujen varaan jää vetääkö roolia vai ei. Ja eihän sitä muu ole aidoksi sanonut kuin se kaverinsa.

Edit: talon paras peluri on ehdottomasti Sauli. Ei ole vahingossakaan sanonut kenestäkään mitään pahaa. Äänestyksissäkin on hienosti kiertänyt negatiiviset kommentit. On siis kaikkien kaveri viimesen päälle, ja kaikki siitäkin tuntuu pitävän.
bedlam
29.10.2007 15:08:19

Edit: talon paras peluri on ehdottomasti Sauli. Ei ole vahingossakaan sanonut kenestäkään mitään pahaa. Äänestyksissäkin on hienosti kiertänyt negatiiviset kommentit. On siis kaikkien kaveri viimesen päälle, ja kaikki siitäkin tuntuu pitävän.

Eiköhän Sauli ole ihan luonnostaan vaan tosi rento tyyppi. En usko, että kukaan noin pitkää aikaa pystyisi esittämään.
Rattata
29.10.2007 15:13:04
Eiköhän Sauli ole ihan luonnostaan vaan tosi rento tyyppi. En usko, että kukaan noin pitkää aikaa pystyisi esittämään.

En mä uskokaan et se esittää noin niinku yleisesti. Mutta kaikki äänestyksissä tulevat "joka on kans kyl tosi hyvä tyyppi...", "oon tullu kyl hyvin toimeen ja tykkään tosi paljon..." vaikuttaa vaan siltä että varoo ristiriitaisten tunteiden aiheuttamista katsojissa. Että hyvä tyyppi minustakin, eiköhän se voita koko roskan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)