half 26.10.2007 21:56:01 | |
---|
100 keikkaa Talu aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhh |
half 26.10.2007 21:57:17 (muokattu 26.10.2007 21:57:34) | |
---|
Sori, tylsistyminen etenee. |
Snowflower 26.10.2007 21:58:22 | |
---|
Mattohommia teen päivätyökseni. Musahommat on joskus ihan tulonlähde, joskus vain harrastus, riippuu kokoonpanosata. |
baron 26.10.2007 23:02:08 | |
---|
riippuu kokoonpanosata. Ai, mulla taas riippuu siitä että mitä kivampi keikka, sitä enemmän liksaa: Jazz-keikoista tulee eniten, toiseksi eniten rokkikeikoista ja humppakeikoista vähiten. Se on kyllä ihan sama, mitä musiikkia soittaa, kunhan sen tekee hyvin (Jean Sibelius) |
EP 27.10.2007 12:06:36 | |
---|
Mattohommia teen päivätyökseni.. ..pesu vai tamppaus? |
Ukko 27.10.2007 12:28:57 | |
---|
..pesu vai tamppaus? ...vaiko kudonta ? |
Pula-Aho 27.10.2007 14:08:56 | |
---|
Eli keikkoja n. 30, jos vaikka 200e/keikka, tulee muiden töiden päiväpalkaksi 866.60e. Vaihdetaanko hommia. Vaihdetaan vaan, mutta ei liksoja. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
WanhaWetäjä 28.10.2007 20:22:33 (muokattu 28.10.2007 20:23:12) | |
---|
Ai, mulla taas riippuu siitä että mitä kivampi keikka, sitä enemmän liksaa: Jazz-keikoista tulee eniten, toiseksi eniten rokkikeikoista ja humppakeikoista vähiten. Ihan mielenkiinnosta; pistäs noita keikkojas vähän näkyville, ettei jää ihan (paska)puheeksi, missä ja koska nämä suvereenit happeningit tapahtuvat?Ja toki nuo liksat kiinnostaa, josko itse joskus pääsi noille apajille?Toki pitäs toi jatsi ensin kattoo, kun ei se vielä taitu lainkaan niinkun sulla... Mä luen muuten aina ton otsikon että "Kuinka moni täällä käy oikeissa töissä"...HOHO! Mä en käy muissa töissä, tai siis enhän mä käy töissä lainkaan, keikkailu on pelkkää taivaallista hupaa, "wittu kun on kivaa"-osastoa, ens kuussa saan nauttia tästä ihanuudesta peräti 18 kertaa! |
sabian 28.10.2007 20:46:20 | |
---|
Ihan mielenkiinnosta; pistäs noita keikkojas vähän näkyville, ettei jää ihan (paska)puheeksi, missä ja koska nämä suvereenit happeningit tapahtuvat?Ja toki nuo liksat kiinnostaa, josko itse joskus pääsi noille apajille?Toki pitäs toi jatsi ensin kattoo, kun ei se vielä taitu lainkaan niinkun sulla... Mä luen muuten aina ton otsikon että "Kuinka moni täällä käy oikeissa töissä"...HOHO! Mä en käy muissa töissä, tai siis enhän mä käy töissä lainkaan, keikkailu on pelkkää taivaallista hupaa, "wittu kun on kivaa"-osastoa, ens kuussa saan nauttia tästä ihanuudesta peräti 18 kertaa! Missä turveporukassa sitä tule veivattua??? Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn. |
Ihan mielenkiinnosta; pistäs noita keikkojas vähän näkyville, ettei jää ihan (paska)puheeksi, missä ja koska nämä suvereenit happeningit tapahtuvat? 1. Kyllähän mä mun keikkani tuolla "Minnepäin Suomea seuraavaksi" kerron. (Tuppaa olemaan yksitoikkoista, yleensä stadin keskustassa) Harvakseltaan niitä on, ei mulla mitään tarvetta ole leveillä keikkamäärillä. 2. En mä myöskään halua leveillä mun liksoilla, ne on varmaan pieniä muitten rinnalla, mutta jos mä jazz-keikalla saan tonnin triolla niin en mä missään muussa genressä pääse edes siihen. Kyllähän mä noita keikkoja tekisin vaikka kuinka paljon, mutta ei niitä tule kuin muutama vuodessa. Se on kyllä ihan sama, mitä musiikkia soittaa, kunhan sen tekee hyvin (Jean Sibelius) |
Tankoprinssi 30.10.2007 19:22:12 | |
---|
Mä en käy muissa töissä, tai siis enhän mä käy töissä lainkaan, keikkailu on pelkkää taivaallista hupaa, "wittu kun on kivaa"-osastoa, ens kuussa saan nauttia tästä ihanuudesta peräti 18 kertaa! Jumatzuigga! Jätkä tekee meidän bändin vuoden keikat kuukaudessa. Tohon kun pääsis, niin vois 11 kuukautta maata etelän auringossa. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Martso 30.10.2007 21:45:33 | |
---|
Mä en käy muissa töissä, tai siis enhän mä käy töissä lainkaan, keikkailu on pelkkää taivaallista hupaa, "wittu kun on kivaa"-osastoa, ens kuussa saan nauttia tästä ihanuudesta peräti 18 kertaa! Samoihin lukuihin päästään (tahi joudutaan). Mutta täytyy sanoa, että EI ole yhtään ainoata humppakeikkaa - todella harvinaista. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
bassomies 30.10.2007 22:39:08 | |
---|
Mulla ainakin musiikki hommat vie 50% työajasta ja antaa 10% vuosiansioista;) Eli ra(s)kas harrastushan tämä on. Kuka täällä olevista siis hankkii toimeentulonsa pelkästään musiikin avulla? Mä yritin 14 kk elää soittamalla, nyt on pakko mennä oikeesti töihin. Töitä työttömille, viinaa soittajille. |