Aihe: parempi äänitys
1
marge14
28.10.2007 17:23:59
tossa vaa oli enemmä virheitä ja äänitys ongelmia.. ääni katos joskus vähäks aikaa..
thomasgynn
28.10.2007 18:31:57
Tästähän tuli mieleen ihan ystävieni kuolonmetalliorkesteri vuodelta 1993.

Varoitus! Melko pirtsakka kierto alussa. Eli ghettoblasterit pienelle.
http://koti.phnet.fi/tosepp/muzik/journey.mp3
Kun laulaa ei voi olla vihainen.
Peku911
28.10.2007 18:56:01
Miksiköhän minulla ei nämä äänitykset toimi mozillalla?? joutuu kuuntelemaan noi expalla..:/ ihme juttu..

Mutta asiaan, eli siis toi on aika perusmättöö ja siitä nyt ei pysty päätteleen että ootko seuraava maailman tähti, mutta kaippa se ihan hyvä alku on... Sitä kehittyy alussa huimasti. Muista se! Sitten se alkaa hidastua päivä päivältä ja sitten ei enää huomaa edes kehittyvänsä vaikka kehittyy kuitenkin!:)

Jos haluat, että jotkut arvostelee niin laita jotain semmosta mistä saa hyvin selvää.. Mielellään jotain hempeily musaa cleanillä.. Siitä pystyy jotain arvostelemaankin..
marge14
28.10.2007 19:29:36
joo :S toi oli mun mielestä jotenki sekavampi ku toi eka ja tossa oli tosiaanki jotenki päämäärätöntä toi ku improvisoin tossa vähän lisää tohon.
Peku911
28.10.2007 20:26:39
joo :S toi oli mun mielestä jotenki sekavampi ku toi eka ja tossa oli tosiaanki jotenki päämäärätöntä toi ku improvisoin tossa vähän lisää tohon.

Suosittelen jättämään kaiken improvisoinnin pois noin soiton alkuvaiheessa.. Kannattaa käyttää sekin aika perusasiohin. "Sitten kun osaa niin sitten ei ole enää väliä mitä soittaa, kaikki kuulostaa hyvältä":)
marge14
28.10.2007 20:30:00
Joo okei :D tiiän että on tyhmää improvisoida jo tässä vaiheessa :S
Jucciz
28.10.2007 20:55:58 (muokattu 28.10.2007 20:56:28)
Mua rupee väkisin mietityttämään, onkohan tää nyt varmasti ihan paras palsta tämmöselle "moi, äänitin tämmösen jutun, mut tästä tuli aika huono, mut kommentoikaa silti blahblah ..."-ketjulle.

Ajattelen vain ääneen. Ylläpito päättää, miten asian laita on.
Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_
Iron Horse
28.10.2007 21:02:53
Joo, Jucciz puhuu asiaa ainakin siinä mielessä, että siihen yhteen ketjuun olisit voinut laittaa tämän. Tai olla laittamatta. Aloittelijat-palstalle kenties ennemminkin?
More is more. Blackmore. http://www.youtube.com/watch?v=HOVK4Q4jMhg&mode=related&search=
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)