livingdread 28.10.2007 15:52:41 | |
---|
Moikka. Onkos kukaan päivittänyt vielä uuteen OS käyttikseen? Päätin aloittaa keskustelun kyseisestä käyttiksestä musiikki käytössä. Ja tietenkin mahdollisista ongelmista! Olettaisin että Logicin kanssa ei pitäis olla mitään hämminkiä kun logic Pro 8 ja leopard julkaistaan vierekkäin.. Itsellä on iMac tilauksessa ja siinä on luultavasti Leopard asennettuna. Nyt mulla on iBook jossa Pantteri. Tämä kone jää uuden iMacin tulemisen jälkeen eläkkeelle, mutta päivitän tähän Leopardin vasta sitten kun pääsen uuden käyttiksen kanssa sinuiksi! Jokos jollain on uus käyttis? Kommenttejä!?! "sit siinä exitus-vaiheessa voi aina pojotella vähän fikkarilla öögaan" -Luomuteurastaja
http://www.youtube.com/watch?v=dW5wAM9M6Pw |
Vasu 28.10.2007 16:47:07 | |
---|
Kaikki toimii, eikä Macilla tarvitse kovasti jännittää. Itse ehdin jo päivittää Logic Express 8 versioon ennen Leopardin asennusta, ei 7versiollakaan ole luultavasti ongelmia. |
Kyllähän tuo kiinnostaisi ja tietysti houkuttelisi, mutta olen päättänyt vaihtaa vasta tuossa ensi syyskesänä, kun jengi alkaa vaihtamaan ensimmäisiä leopardin sisältäviä masiinoita. Käytettynä ostan siis koneeni ja myös leopardini. Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo |
Kassu 28.10.2007 20:11:20 | |
---|
Tulihan tuo ennakkotilattua ja piti perjantaina saapuakkin, mutta ei saapunutkaan kun oli ilmeisesti muutama tuhatta muutakin samanlaista TNT:llä toimitettavana. Huomenna toivottavasti pääsee räpläämään. |
Ponde 29.10.2007 23:16:23 | |
---|
Logic Studio toimii moitteettomasti mutta Guitar Pro 5.2 on rikki. Arobas on tekemässä päivitystä siihen. Päivitys on kyllä hyvä ja uudet fiitsörit ovat selkeä parannus Tiikeriin. |
TheKraken 30.10.2007 10:50:48 | |
---|
Logic Studio toimii moitteettomasti mutta Guitar Pro 5.2 on rikki. Arobas on tekemässä päivitystä siihen. Päivitys on kyllä hyvä ja uudet fiitsörit ovat selkeä parannus Tiikeriin. Hieno uutinen! Ei siis se että GP ei toimi, vaan se josko ne nyt saisi vihdoin kunnon päivityksen pihalle. Vähän olen ollut pettynyt. No tänään lähtee leopardi asennukseen. Mutta ehkä minä pärjään ilman gp:tä tovin. |
mungiisi 03.11.2007 11:37:25 | |
---|
Eipä tuo kauhean kalliilta vaikuta, voisihan tämän Tigerin Leopardiin päivittää. Menettääkö päivityksessä kaiken tiedon jos ei varmuuskopioi, vai onko mahdollista päivittää systeemi menettämättä mitään? Mac on mulla ollut vasta vuoden joten on vieläkin kasa juttuja jotka ovat melko uusia. Stupid Flanders... |