Painajaismainen 22.10.2007 19:57:37 | |
---|
Ja se yksi on Mikko Salovaara. Mun opettaja :) Heh. :) Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus! "Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä |
Hiku 22.10.2007 20:23:24 | |
---|
Heti etusivulla niiden uutisten alla lukee punesella aina, että "Leave comment". Klikkaa tuota tekstiä. Ku se lähtee, ni se lähtee. |
F_Lame 22.10.2007 20:46:15 | |
---|
Heti etusivulla niiden uutisten alla lukee punesella aina, että "Leave comment". Klikkaa tuota tekstiä. Kato perskules.. Olin siis sekä tyhmä että sokea. "Arguing over internet is like competing in paraolympics - even if you win, you're still retarded." |
Marshallga 23.10.2007 00:50:49 | |
---|
Eiköhän tuo tule katsastettua jossakin muodossa. Ihan hyvän kuuloista kepittelyä samplejen perusteella. |
pehko 24.10.2007 21:13:10 | |
---|
hassua. olen saanut tästä keskustelusta plussaa, vaikken ole tänne edes kirjoittanut. Vai olenko,onkohan se poistettu? Varmaan jokin asiaton kommentti liittyen herra Laihoon. Ken voi tietää... takki--> HEAVY...FUCKING...METAL! |
Painajaismainen 24.10.2007 22:56:17 | |
---|
hassua. olen saanut tästä keskustelusta plussaa, vaikken ole tänne edes kirjoittanut. Vai olenko,onkohan se poistettu? Varmaan jokin asiaton kommentti liittyen herra Laihoon. Ken voi tietää... takki--> Noh, minulta taas on viestilaskurista hävinnyt muutamia kymmeniä viestejä, jokin topicci kenties poistettu? Ja minäkin olen jostain saanut salaperäisen plussan, kanta-asiakasplussaako? "Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä |
Ambitus 24.10.2007 22:59:19 | |
---|
Kaikki 6.11 Tavastialle!!! Tämä show on pakollinen oppikurssi kaikille kitaristeille ja kitaristeiksi haluaville! Itse menen sinne myös ja juon kännit:D Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Herra Rapu 25.10.2007 10:31:19 | |
---|
Kaikki 6.11 Tavastialle!!! Tämä show on pakollinen oppikurssi kaikille kitaristeille ja kitaristeiksi haluaville! Itse menen sinne myös ja juon kännit:D Tällä kertaa joutuu ehkä kietasee pienet sievät historiallisesti vasta keikan jälkeen. Kerpele. |
kid ego 26.10.2007 08:02:53 (muokattu 26.10.2007 08:04:48) | |
---|
Tällä kertaa joutuu ehkä kietasee pienet sievät historiallisesti vasta keikan jälkeen. Kerpele. Tällä kertaa joutuu ehkä jopa arkipäivänä raahaamaan itsensä katsomaan keikkaa säääh. Saako tuolta ostettua sitä levyä? "Uijui, ja Princen Purple Rain-levy! Parasta mitä vuosi 1984 on tuottanut, paitsi tietysti Niko." -Linda |
Kerpele 28.10.2007 01:25:32 | |
---|
Tällä kertaa joutuu ehkä kietasee pienet sievät historiallisesti vasta keikan jälkeen. Kerpele. Niin mitä? Matias varmaan soittaa tuolla keikalla soolonsa? |
Futurebre 28.10.2007 03:28:16 | |
---|
Tällä kertaa joutuu ehkä kietasee pienet sievät historiallisesti vasta keikan jälkeen. Kerpele. LEHIKOINEN VARMAAN SOITTAA SOOLONSA SAATANA?? 32TR43YT543Y543U64 *syyttel****************** WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI |
No just. Eikö yhtään paskempaa nimeä keksitty levylle?? Vai yritetäänkö tässä epätoivoisesti ratsastaa pelin nimellä? Enivei, ei kyllä oikein muutenkaan innosta tällaiset projektit. |
Rotuvaari 28.10.2007 18:12:26 | |
---|
No just. Eikö yhtään paskempaa nimeä keksitty levylle?? Vai yritetäänkö tässä epätoivoisesti ratsastaa pelin nimellä? Enivei, ei kyllä oikein muutenkaan innosta tällaiset projektit. Kyse on vain ja ainoastaan levystä, jota on ollut pirun hauskaa tehdä ja se on tehty alun alkaenkin pilke silmäkulmassa. Näin kertoi levyn tuottaja Nino Laurenne. Eli ei mitään nimellä ratsastamista, vaan oikeasti aika uhkarohkea veto tehdä levyllinen sankaritilutusta. Saa nähdä miten hyvin tulee myymään. Levyä pääsin kuulemaan pari viikkoa sitten ja ei se paskemmalta kuulostanut, ollenkaan. Aika kyynisesti siihen suhtauduin, kun koko genre ei ole erityisen lähellä sydäntä, mutta sittenkin sävellysten eriävyys toisistaan yllätti positiivisesti. Huhut kirjoittajan pienestä peniksestä ovat suuresti liioiteltuja. |
Drumjamo 31.10.2007 15:51:46 | |
---|
Tuo levyn 6.11 julkaisukeikka tulee Yle Extralta suorana klo 22.00 alkaen. Se nyt vaan on semmosta |
sahkojohto 31.10.2007 18:04:30 | |
---|
1 vko. Pitääpäs katsoa. |
DaKiller 31.10.2007 18:33:53 | |
---|
Kyse on vain ja ainoastaan levystä, jota on ollut pirun hauskaa tehdä ja se on tehty alun alkaenkin pilke silmäkulmassa. Näin kertoi levyn tuottaja Nino Laurenne. Eli ei mitään nimellä ratsastamista, vaan oikeasti aika uhkarohkea veto tehdä levyllinen sankaritilutusta. Saa nähdä miten hyvin tulee myymään. Levyä pääsin kuulemaan pari viikkoa sitten ja ei se paskemmalta kuulostanut, ollenkaan. Aika kyynisesti siihen suhtauduin, kun koko genre ei ole erityisen lähellä sydäntä, mutta sittenkin sävellysten eriävyys toisistaan yllätti positiivisesti. Nojaa, kun peli on pinnalla niin tuo nimi vaikuttaa takuulla myyntiin. Vaikea uskoa, että sitä ei olisi mietitty siltä kantilta. Itse musiikkia on paha tuomita kuulematta. |
l337dr 06.11.2007 15:16:33 (muokattu 06.11.2007 15:19:11) | |
---|
Tuo levyn 6.11 julkaisukeikka tulee Yle Extralta suorana klo 22.00 alkaen. Perskls, on muuten taustabändissä kovia soittajia, mm. Lauri Porra ja Kai Hahto... näin ainakin ylen sivut väittävät. Völler, Klinsman zwei, Riedle... |
Marshallga 06.11.2007 15:32:28 | |
---|
Pitääkin muistaa katsoa tuo keikka. Kiitos muistutuksesta. |
mungiisi 06.11.2007 17:02:15 | |
---|
Toivottavasti näyttävät telkussa myöskin kun Ambitus soittaa. Stupid Flanders... |
kunnasja 06.11.2007 19:03:22 | |
---|
Koittakaas bongata Ambituksen kalustosta vieraileva G-System. Pienen tarinan seurauksena allekirjoittaneen mulinexi päätyi lainalaitteeksi illan keikalle... |