Aihe: Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
1 2 3 4 519 20 21 22 2327 28 29 30 31
Elbura
26.09.2007 00:06:54
Laulaja:
Turhan pussy luonteeltaan. Vähän asennetta enemmän. Nuolee perseitä. Välillä vaikuttaa niin epäkiinnostuneelta.. Paras kaveri se on kuitenkin, sille en voi mitään. Enkä haluakkaan voida.

Basisti:
Oudot periaatteet

Rumpali:
Vähän enemmän munaa soittoon, kiitos. Hyvä jäkä.

Kitaristi(minä):
Luulee tietävänsä kaiken laitteista. Vaikka paljon tietääkin. Ruuvaa soundiaan liikaa. Arvostelee muita kitaristeja, varsinkin soundeja liikaa. Ei arvosta muita, ellei ole jotain todellista näyttöä. Suuttuu way too helposti. Ja silloinkun suuttuu, niin tanner tärisee, ihmisiä kuolee, valot vilkkuu ja tulee taloudellisia tappioita. Uskoo outoihin juttuihin, kuten Jumalaan, ufoihin, salaliittoteorioihin. Ei luota kehenkään.

Hassua sinänsä, itsestään tulee niin paljon juttua.
Informaatiokameli
26.09.2007 14:41:05 (muokattu 26.09.2007 14:41:39)

Kitaristi - Väittää toisinaan vastaan minun laukoessani absoluuttisia totuuksia suustani.

Rumpali - Vähän lisää jämäkkyyttä soittoon saisi tulla.

Basisti - On tainnut joskus nukahtaa treeneissä kesken biisin soittaessaan sängyllä maaten.

Kosketinsoittaja, laulaja - Hän (minä) neuvoo liikaa muita.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Henksu
27.09.2007 11:22:03
RUMPALI - blastii palavereissa ja harjoittaa muutenkin tarpeetonta häiritsevää rumpukikkelöintiä herkissä keskustelutilanteissa. Moottoriturpa.

LAULAJA - Liian järkevä. Tuo toistuvasti esiin orkesterin varattomuuden ja muut ongelmat.

KITARISTI - Välillä sosiaalisesti braindead. Liikaa MIDIä. Enemmän teoriaa ku fiilistä. Soundiperfektionisti huonolla korvalla.

BASISTI - Ei pysy taimissa ja juo toisinaan aika vitusti.

KITARISTI (minä) - Vaadin liikaa enkä oo mihinkään tyytyväinen. Oon liian pomo vaikkei se aina olekaan pelkästään musta kii.
möyssy
29.09.2007 17:45:27
Basisti:
Oudot periaatteet

Sivari?

Ei tässä mitään virhettä ole.
''Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen.''
Teijo K.
02.10.2007 16:23:56

Rumpali - Asuu 300km päässä treenikseltä.
Basisti - Ruma ja tyhmä.
Laulajakitaristi - Tekee niin paljon hyviä biisejä että ei ehitä opettelemaan niitä kaikkia.
Mandolinisti /melodikisti jne. - Harrastaa itseruoskintaa. (Emää ossaa jne.)
Puhaltaja /perccu-ucco - Isi.
Viulisti - Eij jaksa harjoitella. Osaa silti paremmin kuin ruma ja tyhmä basisti.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1

Looking high and low, dont know where to go. I've got a double bass my friend.
Perus basisti
19.10.2007 22:05:42
Laulaja:
- Armoton hyppyri tukka
- Kuuntelee mitä vaan (bändi soittaa metallii, kaveri kuuntelee teknoa,heviä jne...)

Kitaristi:
- Kaveri opettelee biisit puoleen väliin ja siihen se sitten jääkin.

Rumpali:
- Hemmoteltu itseääntäynnä oleva ääliö, joka vetää pultit jos asiat ei mene niinkuin hän sanoo (sama musiikkimaku kuin laulajalla)

Basisti(minä)
- Aito basisti joka ei tajua mistään mitään...
hullu_ukko
20.10.2007 11:42:28
- Kuuntelee mitä vaan (bändi soittaa metallii, kaveri kuuntelee teknoa,heviä jne...)

Aika natsi meininki, jos saa kuunnella vain bändin edustamaa musiikkityyliä. Onko tuosta laulaja monipuolisesta musiikkimausta jotain konkreettista haittaa bändin menestyksen kannalta?
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
CliffBurton
22.10.2007 17:51:55 (muokattu 24.10.2007 19:11:03)
Kitara:Todella laiska, ja si se lähti ku ei jaksanu treenaa

Rumpali:Hämärä

Basisti(minä):En ossaa soittaa, laiska, isonenä, en oo tyytyväinen mihenkään,soittelen kaikkea paskaa treeneissä ku ei soiteta mitään biisiä, määräilevä

Oon muute huomannu et aika samanlaisii kaikki basistit:Laiskoi,hidasliikkeisiä
CatollicA! Pastor of Muppets ,,/
gorgonoidi
22.10.2007 18:42:12

Laulaja:
- Armoton hyppyri tukka

Kitaristi:
- Kaveri opettelee biisit puoleen väliin ja siihen se sitten jääkin.

Rumpali:
- Hemmoteltu itseääntäynnä oleva ääliö, joka vetää pultit jos asiat ei mene niinkuin hän sanoo (sama musiikkimaku kuin laulajalla)

Basisti(minä)
- Aito basisti joka ei tajua mistään mitään...

On kyllä ihme juu jos monipuolinen musamaku on jotenkin negatiivista bändin kannalta. Tosin, jos soitatte metallia ja laulaja kuuntelee heviä (wtf? :D) ja teknoa, niin ei se mikään monipuolisuuden multihuipentuma ole...
Huurretursas
23.10.2007 14:10:34 (muokattu 23.10.2007 14:16:37)
Aika natsi meininki, jos saa kuunnella vain bändin edustamaa musiikkityyliä. Onko tuosta laulaja monipuolisesta musiikkimausta jotain konkreettista haittaa bändin menestyksen kannalta?

No eihän metallimuusikko tai edes metallin kuuntelija ole "uskottava" mikäli hän ei ole omistanut elämäänsä vain ja ainoastaan metallille. Ajattele nyt jos laulaja paljastuisi, niin bändillä ei olisi enää ikinä mitään toivoa saada minäkuvansa musiikkityylin perusteella määrittäviä teinejä faneikseen, jolloin 80% potentiaalisista markkinoista on tukossa.
nahkaruoska
23.10.2007 15:48:21
Bändi II

Laulaja/Kitaristi = Hyvä ääni, mutta honottaa/Osaa soittaa, mutta ei soita "tosissaan", paitsi soolot. Eikä osaa soittaa sooloja. "Pomo". Muuten tosi hyvä jätkä.

Basisti(minä) = Piän turpani kiinni vaikka ois jotain sanomista.

Kiipparisti = Ei löydä parturiin.

Rumpali = Ei muuta vikaa, paitsi ei löydä myöskään parturiin.

Bändi I

Laulaja = Määräilee, valittaa, hikoilee, hermostuu, haisee pahalle, valittaa minulle muttei muille. Ja haukkuu toista bändiäni jatkuvasti.

Basisti(minä) = En soita tosissani, johtunee tosin laulajasta.

Rumpali = Ei harjoittele kappaleita kunnolla. Ja meinaa unohtaa kaiken mitä sanoo.

Kitaristi = Ei vikaa.
"viinal seksil ja huumeil ei oo mitään yhteistä rock n rollin kans" -Andy Mccoy
gorgonoidi
23.10.2007 16:48:15

No eihän metallimuusikko tai edes metallin kuuntelija ole "uskottava" mikäli hän ei ole omistanut elämäänsä vain ja ainoastaan metallille. Ajattele nyt jos laulaja paljastuisi, niin bändillä ei olisi enää ikinä mitään toivoa saada minäkuvansa musiikkityylin perusteella määrittäviä teinejä faneikseen, jolloin 80% potentiaalisista markkinoista on tukossa.

Miten jotenkin arvasin että joku tulee heittämään tätä kulunutta uskottavuus läppää :)
nahkaruoska
23.10.2007 21:44:01
...vitutusta herättävät asiat ovat rumpalin treeniksellä satunnaisesti roikkuva muija...

Tää tyttökaveri meininki on aika 2 piippunen juttu, munsta. Kyllä mun tyttöystävä mukana on aika useastikkin, samoin kitaristin ja kiipparistin, tosin kyllä harvemmin.

Tuo se ainakin mun mielestä sellasta mielihyvää, että saa soittaa periaatteessa "yleisölle" eikä vain bändin kesken. Eikä pidä myöskään unohtaa naisten kauneutta :)

Ja tää nyt on niille ketkä ei seurustele/ole seurustelleet: Miettikääkä omalle kohalle, jos muija haluaa tulla kuuntelemaan oman kumppaninsa soittamaa musaa, luulis että ei kellään pitäis olla mitään sitä vastaan.

mua ei ainakaan vituta tippaakaan vaikka muilla on mukana tyttöystäviä, jos muita vituttaa niin vituttakoot.

Jussi
"viinal seksil ja huumeil ei oo mitään yhteistä rock n rollin kans" -Andy Mccoy
Huurretursas
24.10.2007 13:55:49
Miten jotenkin arvasin että joku tulee heittämään tätä kulunutta uskottavuus läppää :)

Oliskin vaan pelkkä läppä.

T: ex-metallimuusikko.
Novice
26.10.2007 11:02:13
Tää tyttökaveri meininki on aika 2 piippunen juttu, munsta. Kyllä mun tyttöystävä mukana on aika useastikkin, samoin kitaristin ja kiipparistin, tosin kyllä harvemmin.

Tuo se ainakin mun mielestä sellasta mielihyvää, että saa soittaa periaatteessa "yleisölle" eikä vain bändin kesken. Eikä pidä myöskään unohtaa naisten kauneutta :)

Ja tää nyt on niille ketkä ei seurustele/ole seurustelleet: Miettikääkä omalle kohalle, jos muija haluaa tulla kuuntelemaan oman kumppaninsa soittamaa musaa, luulis että ei kellään pitäis olla mitään sitä vastaan.

mua ei ainakaan vituta tippaakaan vaikka muilla on mukana tyttöystäviä, jos muita vituttaa niin vituttakoot.

Jussi

Se nyt tietysti riippuu siitä et minkälaisista treeneistä on kyse. Jos sitä vaa vähän skulailee biisejä ni eikait siinä mitää jos siellä joku kuunteleekin. Mut sit taas jos kyse oikeista treeneistä joissa biisejä kehitetään ja jaetaan ideoita yms. niin ymmärrän kyllä täysin että muita häiritsee jos siellä joku kotko maleksii nurkissa. Ne on bändin välisiä asioita eikä kuulu ulkopuolisille.
Röytäjä
26.10.2007 19:42:02
1. Kitaristi - Perfektionisti. Aina kun on taukoa, alkaa tiluttamaan/soittamaan megadethiä. Säätää liikaa vahvareita. Tiluttaa liikaa.

2. Kitaristi - Ei muista biisejä. Ei opettele ajoissa. Kun on päätelty opetella biisi, kestää jopa 2kk jotta osaa biisin. Amiksessa. Ei soita tarpeeksi hyvin.

Rumpali - Valittaa kaikesta joka menee pieleen muiden soitossa. Ei saa järkättyä uutta äänitysaikaa.

Basisti (minä) - Ei saa rytmijalkaa tahtiin. Säätää välillä muuta kun pitää soittaa. Ei jaksa aina soittaa.

Laulaja - Ei viitsi laulaa tarpeeks kovaa. Unohtelee kaikkee tarpeellista kuten korvatulpat...
Mr.Crest
26.10.2007 19:59:50
Kitaristi ei opettele mun laulamia kappaleita kunnolla.
Kiva sitte bassolla vetää pelkästää ja yrittää laulaa siinä.
Topa-
27.10.2007 02:58:50
Kitaristi: Jos syö jtn reeniksellä niin sen kyllä haistaa :S
Kitaristi: Pitää kitaraa liian ylhäällä.
Basisti: Hiljainen
Laulaja: Ei muista sanoja
Rumpali: Liian hyvä soittamaan :S
möyssy
27.10.2007 20:49:38 (muokattu 27.10.2007 21:03:11)

Nohnoh, eihän tuo nyt vielä ole edes kovin kulunut. Commando-ketju vie sanan ''kulunut'' täysin uudelle tasolle.

Yksim on homo, yhdeltä on amputoitu jalka ja yks on istunut taposta pitkän kakun.

Pää pystyyn, sillä teillä(kin) on vielä mahdollisuus. Ensin sanotte sille homojampalle, että voi painua helvettiin ja veivata siellä vaikka bluesia keskenään. Amputoitu jalka on nolo, mut kenenkää ei tarvii tietää. Levyjä myytte sitten ton viimeseksi mainitsemasi Henry Lee Lucasin reputationilla.
''Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen.''
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)