Aihe: Anonyymit GASiläiset
1 2 3 4 540 41 42 43 44122 123 124 125 126
Tympee Huttunen
20.10.2007 09:36:00 (muokattu 20.10.2007 09:36:19)
Täytyy kyllä kirjoitella tänne, kun on tuo GAS ihan totisinta totta täällä päässä. Viimeisen puolentoista vuoden aikana on tavaraa tullut ja mennyt ihan käsittämättömän paljon.

Sisään on (ainakin) tullut: Washburn J-6, Gibson Les Paul Studio, Aria Pro2 ZZ Custom, Fender HW-1 Stratocaster, Yamaha APX-4A ja Ibanez Artist (en ole 100% varma meneekö tuohon puolentoista vuoden haarukkaan). Ja vahvistimista: H&K Tube50, H&K Trilogy, Hartke HA2000, Roland Cube, Peavey Mark III-pääte, Marshall Bass 60. Ja kaappeja: Framus 4x12", Fender 2x12", Peavey 2x10". Juuri tilasin 4kpl Celestion Greenbackeja.

Toki edellämainituista kamoista osa on kauppojen myötä lähtenyt eteenpäin. Rahaa on toki palanut, mutta mielestäni olen tehnyt kuitenkin todella hyviä kauppoja ostamalla käytettyä tavaraa.

Huolestuttavaa on, että tilasin telineen viidelle kitaralle. Erittäin huolestuttavaa on, että minulta löytyy jo yksi sellainen...
jussimus
20.10.2007 11:05:59
Täytyy kyllä kirjoitella tänne, kun on tuo GAS ihan totisinta totta täällä päässä. Viimeisen puolentoista vuoden aikana on tavaraa tullut ja mennyt ihan käsittämättömän paljon.

Sama juttu täällä. Mä oon jo seonnu laskuissa, mitä kaikkea tavaraa on tullut ja mennyt :) Noh, pedalboardi ei oo sentään muuttunu enää moneen kuukauteen, ja eiköhän toi kitarapuolikin pikkuhiljaa ruve tosta rauhoittumaan...toivottavasti. Vahvaripuoli on näköjään vieläkin työn alla, vaikkei siihen mitään syytä olisikaan :)
Ai niin, sama kaappi on sentään pysynyt todella pitkään kuvioissa.
Lancelot
20.10.2007 11:18:52
Huolestuttavaa on, että tilasin telineen viidelle kitaralle. Erittäin huolestuttavaa on, että minulta löytyy jo yksi sellainen...

Nyt on sitten hyvä syy täyttää toi uus teline, ja milläs muulla kun ostamalla lisää kepakoita:)
Abraham
20.10.2007 12:03:54
Kaasuttaisi sellainen kitara, joka rungoltaan olisi mallia 'strato' ja jolla on tallassa SD:n humbucker sekä keski- ja kaulamikkeinä hot railsit ja tuolle humpparille phase switch. Tallan asemaa saisi ajaa wilkinsonin hengentuote.

Ja asiaan..

Löysin kuin löysinkin moisen kepukan, Yamahan Ty Tabor signaturen nimittäin, mutta ongelmaksi on muodostunut heikko japanin kielitaitoni eli mä en osaa tilata sitä tuolta nipponin murteella toteutetulta nettiputiikista. Melkein hajottaa mutta onneksi kaasussa molekyylien kineettinen lataus on sen verran suuri, että nehän purkautuu ulos mitä erinäisemmistä ruumiinaukoista. Eli jos arvioidaan mun GAS-konsentraation puoliutumisajan olevan vakio, niin luultavasti joskus ensi kuun puolella olen saavuttanut katarsiksen ja päässyt tästä nykyisestä psykoosista eroon. Mutta tuohan on nyt optimismia ja sillä ei pitkälle pääse.
meh
Keke Urlaub
20.10.2007 12:51:13

Kaasuttaisi sellainen kitara, joka rungoltaan olisi mallia 'strato' ja jolla on tallassa SD:n humbucker sekä keski- ja kaulamikkeinä hot railsit ja tuolle humpparille phase switch. Tallan asemaa saisi ajaa wilkinsonin hengentuote.

Kuvailit juuri mun washburnin. Tosin kaulassa ja keskellä on yksikelaiset sd:t. Tallassa JB. Tuo phase switch on mulle vieras.
M/V: DOD EQ ja Yamaha DG-Stomp! | Vahvaimeni on hai-kein!
Krice
22.10.2007 16:49:01

Minulle on jäänyt mieleen se säröpedaalien hankkiminen ja testikotisivun tekeminen. Kuvittelen, että se on hyvä idea.
Zealot
22.10.2007 17:20:22
Kuvailit juuri mun washburnin. Tosin kaulassa ja keskellä on yksikelaiset sd:t. Tallassa JB. Tuo phase switch on mulle vieras.

Taitaa olla suomeksi vaiheenkääntö? Fiksut kertokoot tarkemmin.

Ja aiheesta:
Line 6 POD X3 Live GASittaa pirusti. Aina on pieni GAS päällä ja kaikkea täytyy kuolata kieli pitkällä, mutta tuo on pitkästä aikaa pahin GASitus. Tai se alkoi oikeastaan XT Live-GASina, mutta muuttui X3:n julkaisun myötä.

Saisi tuosta kelpo pelin jolla saa lauluun ja kitaraan molempiin kerralla potkua. Ja kotistudioon kelpo joka-paikanhöylän. No, ei tuolla nyt rumpuja vedä, mutta kitarat, laulun ja bassot saa hyvin vedettyä mieleisikseen. Toivottavasti ainakin. Pahaa pelkään, että ensi kuun puolivälin tienoilla minusta tulee GASin uhri, jollei mitään dramaattista tapahdu ennen sitä.
Coma Song for the wounded.
Murm3li
22.10.2007 18:04:09
Kaasuttais aika kovasti valkoisen värinen lespa! Ensimmäistä sähkökitaraa hommaamassa ja näillä näkymin epiphone les paul custom awh lähtee kaupasta kotiin kunhan tili saapuu. Aloittelijoiden puolelle teinkin aiheesta aiheen(olipas jäkrevästi sanottu). Ei kyllä meinaa millään jaksaa odotella sitä tilipäivää.
Keke Urlaub
22.10.2007 18:30:56

Taitaa olla suomeksi vaiheenkääntö? Fiksut kertokoot tarkemmin.

Tiedän toki mitä vaiheenkäännöllä ja tuolla phase switchillä tehdään, mutta en ole moista vipua kitaroissani käyttänyt saati tarvinnut.
M/V: DOD EQ ja Yamaha DG-Stomp! | Vahvaimeni on hai-kein!
maksu
22.10.2007 19:00:24 (muokattu 22.10.2007 19:01:06)
Epin Custom LP ei kaulan paksuuden ja mikkien tuhnusen saundin (haluan jotai paremmin erottelevaa) takia oikein maittanukkaan, joten nyt Gasitan hulluna Fenkun japskiteleä ja Duesenbergin Starplayer TV:eetä. Googlettamalla onnekseni huomasin, että duesenbergiä nykyään jopa myydään suomessakin (hellas musiikki), mutta harmony centrallin käyttäjäarvioiden mukaan kitara ei uutena ole hintansa väärti, eikä mulla rehellisesti sanottuna olis ees uuteen varaa, joten taitaa jäädä haaveeksi. Hullu kaasutus tosin silti :D
Ostakaa joku tollanen ja myykää mulla parisataa halvemmalla?

E: photoa jos joku ei duesenbergeihin oo tutustunu: http://www.zikinf.com/_gfx/matos/dy … ge/duesenberg-dtv-starplayer-tv.jpg
Swan
22.10.2007 19:02:44
E: photoa jos joku ei duesenbergeihin oo tutustunu: http://www.zikinf.com/_gfx/matos/dy … ge/duesenberg-dtv-starplayer-tv.jpg

Härski mikitysplagiaatti.
Pinkki Testarossa ja Crockett's Theme - ranskanpastilleja, mmm...
>-)))> #26
S.M.A.K.
Ze Kink
24.10.2007 01:01:59 (muokattu 24.10.2007 01:06:50)
Joku kotisoitteluvehje olisi tarpeen (tympii soitella ilman sähköjä), eli joko Line 6 Pocket Pod tai joku ~15w combokamaluus olisi tarkoitus hommata.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
2randpo
24.10.2007 22:40:16

Tarpeen ei olisi tietenkään enää mitään hankkia, mutta silti ehkä hommaan vielä Fenderin jenkki-presarin. Ihan vaan koska ei ole sellaista vielä ollut ja hyvältä vaikuttavat. Löytyisi vaan sopivalla kaulaprofiililla.
Painajaismainen
24.10.2007 22:48:02
GAS List:

-Kitara
-Kolmikanavainen moniviljatäysputkinuppi. + Marshall 1960 JCM900??
-Deaniin kullitettuja (kullattuja) Blingbling-osia + tallamikki

*Rahaa otetaan vastaan. Käteinen, shekit (ei kateettomat) ja luottokortit kelpaavat, jopa tyhjät (miksei täydetkin) palautuspullot!*
"Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä
Werihukka
25.10.2007 00:43:03 (muokattu 25.10.2007 00:50:05)

Warmothilta GASittas tilata kitara paloina. :P
Taas tuli kirveelle töitä Wolfhorde mikserissä
Veepee
25.10.2007 12:04:57
Tahtoo Red Witchin Fuzzgodin! On se niin häijy vehje!
Ze Kink
25.10.2007 16:22:19
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
mipi
27.10.2007 16:29:03
Gibsonin Exploreri vai Les Paul studio? En osaa päättää kumpi kaasuttaa enemmän... Sille vielä kaveriksi Uraltone Jr. ja joku kiva kaappi.

GAS!!!
"Mielipiteet ovat kuin peräröörit, jokaisella on yksi." -Mike Monroe
Swan
28.10.2007 10:03:34
-exploreriin emgin aktiivimikit

Justiinsa tilasin Flying V:hen Duncanin Mustaine-setin. Voi olla hyväkin vaihtoehto noille. Kattoo nyt, jahka saapuu.
Pinkki Testarossa ja Crockett's Theme - ranskanpastilleja, mmm...
>-)))> #26
S.M.A.K.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)