Jucciz 27.10.2007 01:30:56 | |
---|
No joo, tarkoittin lähinnä näitä "perusputkia" mitä löytää ihan jokaisesta musakaupasta. Uustuotantoputkista suosittelen TAD:in Highgrade-putkia. Niitä saa esim. Thomannilta ja varmaan suomestakin. Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_ |
pekurides 27.10.2007 02:29:02 | |
---|
loppuko kaupasta tung-solit ja JJ:t kun sulle Elektro-harmonixia ja sovtekia työnsivät? Ovat nimittäin ainakin allekirjoittaneen mielestä juuri sieltä itsestään... Itse olen todennut että svetlanan tuubi vörkkii ainakin täällä juurikin siinä V1 slotissa, muualla ei oikeen lämmennyt .... Suosittelen varauksetta myäs mullardin 12at7 n.o.s , saapi vielä suht kohtuuhintaan (alle 30€) ja tuo kummasti sielua vehkeisiin highgainia unohtamatta, ainakin imo. Varsinkin jos sattuu olemaan liian yläpääkihisevä tai kirskuva saundi muuten. (elektro-harmonix) Tunteella päin vittua. |
Painajaismainen 27.10.2007 14:01:32 | |
---|
RH50T on sulla nuppina? Behkun EQ-pedaali efektilenkkiin ei tulis kalliiksi. Ai eikö Bossi kelpaa? :) "Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä | "Stam1na on tyttöjän mokoma" - ötzi |
WinterMad 27.10.2007 14:02:47 | |
---|
Jos minua meinaat niin ei ollut varaa ostaa enempää "laatuputkia" :( Piti vain saada Hughes & Kettnerin leimoilla olevat vakioetuset pois kun tuntuivat hurisevan ja paukkuvan aika kivasti. Olivat tod. näk. ikivanhat, eikös tämän vahvarin valmistus lopetettu 2001 kun MKII tuli markkinoille? Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. | Grave - Home of the brave? |
Ai eikö Bossi kelpaa? :) Ai katos, tuon Randallin compo-malli oli aika tunkkainen, mutta EQ-pedaalilla sitä sai paremmaksi. |
Painajaismainen 27.10.2007 14:42:00 | |
---|
Ai katos, tuon Randallin compo-malli oli aika tunkkainen, mutta EQ-pedaalilla sitä sai paremmaksi. Pitää leikata EQ:lla vähän beissi-puolta poies. "Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä | "Stam1na on tyttöjän mokoma" - ötzi |