Karlsson 24.10.2007 13:39:06 | |
---|
Diy vitosta suunnittelen ja melko pitkä skaala olisi toiveissa, eli skaala en tiedä. Ainakin pitempi kuin Presarissa. Katos kun se soiva pituus on se bassos skaala, tää oli tämmönen hjuumorin tynkä. "Jos tämä on sivistystä, antakaa minulle barbaria." -Wagner |
Karlsson 24.10.2007 13:39:37 | |
---|
Höhö. Molemmille + Otappa kuule ite. "Jos tämä on sivistystä, antakaa minulle barbaria." -Wagner |
kondensaattori 24.10.2007 13:40:11 | |
---|
Katos kun se soiva pituus on se bassos skaala, tää oli tämmönen hjuumorin tynkä. No niin mutta siitä pampulasta siihen, missä se uloin kerros loppuu. Emmää mitään huumoria ymmärrä. |
Karlsson 24.10.2007 13:42:39 | |
---|
No niin mutta siitä pampulasta siihen, missä se uloin kerros loppuu. Emmää mitään huumoria ymmärrä. Olettaisin, että pitkäskaalainen bassosi on kuitenkin apauttia 35"-skaalalla vai onko tarkoitus tehdä jotain tosi villiä? Tuohon kolmevitoseen menee vielä normaalit long-scale kielet, ellei vedä kieliä läpi bodyn ja virikoneet ole hulvattoman pitkällä lavassa. "Jos tämä on sivistystä, antakaa minulle barbaria." -Wagner |
kondensaattori 24.10.2007 13:45:00 | |
---|
Olettaisin, että pitkäskaalainen bassosi on kuitenkin apauttia 35"-skaalalla vai onko tarkoitus tehdä jotain tosi villiä? Tuohon kolmevitoseen menee vielä normaalit long-scale kielet, ellei vedä kieliä läpi bodyn ja virikoneet ole hulvattoman pitkällä lavassa. 36" tai 37" oli aikeissa. Kielet ei tule meneen bodyn läpi ja virttimet sillein käytännöllisesti, eli kohtuu lähelle. |
Karlsson 24.10.2007 14:02:40 | |
---|
36" tai 37" oli aikeissa. Kielet ei tule meneen bodyn läpi ja virttimet sillein käytännöllisesti, eli kohtuu lähelle. Eipä näy olevan Elixirien suhteen missään infoa semi-ahkeralla googlettamisella. Mitään yleistä sääntöä noihin kielten pituutta kuvaaviin termeihin ei ole, joten arvailuksi menee. "Jos tämä on sivistystä, antakaa minulle barbaria." -Wagner |
L.Ruoska 26.10.2007 19:57:27 | |
---|
Onko tullut testattua, pysyykö ne todellakin pitkään kirkkaina/puhtaina? "normaalit" kielet menee ylensä noin viikon soiton jälkeen tukkoon omalta osaltani, jolloin soundi on mitä on. Oon soittanu vuoden pari nyt pelkästään Elixireillä, aivan sairaan hyvät kielet. Soundi on tarpeeks rouhea mutta tuntuma kuitenkin paljon liukkaampi kuin perus roundeissa, niinku flatteihin päin mutta kyllä siinä ne nystyrät kummiski tuntuu ;-) Parhaat mulle, enpä enää muita käytä. Soundi ei musta muutu juur mihkää vaikka vedät puol vuotta samalla setillä, mutta niistä katoaa se überliukkaus kun se goretexi alkaa kuoriintua siitä pinnasta. Riippuu tietty omasta tatsista mutta itse taidan olla pienesti sinne runtelemisen puolelle soittotyyliltäni. Pistin just viikko tai pari sitten tuonne threadin jossa on linkki eBayssä toimivaan myyjään. Elixir-setti himaan jenkeistä aika tasan 30€, älä osta mistään musakaupasta. Myynnissä Crate 2x12" 120W tykki kitarakombo, pyynti 290 euroa. Edessä muutto ja siirryin bassoon takas, joten jäi käytöstä veks. Espoossa. |
Joo alkaa tuosta näppäilykohdista jo hilseilemään nanowebit kummasti. Syynä lienee runsaahko plekulla vetely. Pitää varmaan stendarilla sulatella karvat pois että näyttää nätimmältä :) |