Alpha 26.10.2007 17:45:40 (muokattu 26.10.2007 17:46:22) | |
---|
Miks olis? Eikse Viron kansalainen vieläki oo? Mut ei kai sitä kukaan muu oikeesti osaa sanoo onkse loukkaava nimitys ku Kadi ite. Mut emmä kyl tajuu miks olis... Tietääkseni hällä on kaksoiskansalaisuus. Eikä se mun mielestäni rasistista tai loukkaavaa ole, mutta tuolla BB-keskustelussa siitä jotkut ovat mussuttaneet. Mun mielestä on kyllä toki Suomalainen, kun asuukin täällä. Kadilta ei kysytä...:o) |
Alpha 26.10.2007 17:51:47 | |
---|
Subjectikaan toimi kunnolla. Taitaa tuotanto olla edelleen viinihuuruissa. PALSTA KUNTOON, PRKL!!! Tässähän alkaa ihan hiiltyä...anteeksi. |
Hetfield 26.10.2007 18:32:34 | |
---|
Tällä hetkellä mä katson tätä vaan siksi että tuli alotettua katsomaan... Ei oo järin ollut järisyttävää tällä kaudella juu. Sama juttu. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
bedlam 26.10.2007 19:35:36 (muokattu 26.10.2007 19:36:31) | |
---|
Eilen oli kyllä kevyesti hienoin hetki koko kaudesta tähän mennessä, kun Kadi kaatui pää edellä ulkokynttilään ja sammutti sen korvallaan. Toivottavasti nähdään tänään hidastettuna. Onkohan Piia jo selvinnyt Jaken huorittelusta? Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Jormaz 26.10.2007 22:59:53 | |
---|
No mutta tässähän aletaan päästä kunnolla vauhtiin. Kunnon pissiskännit. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Pendulum 26.10.2007 23:02:34 | |
---|
Olipa muuten todella hyvä jakso pitkästä aikaa! |
Dunga 26.10.2007 23:04:21 | |
---|
"Wha-evaa" -Kadi |
gasser 26.10.2007 23:05:23 | |
---|
No mutta tässähän aletaan päästä kunnolla vauhtiin. Kunnon pissiskännit. Nimenomaan. Tuli ihan vanhat hyvät ysärivuodet mieleen. Tai no,.. hyvät ja hyvät, mutta vuodet kumminkin. Lisää ihan tosi? |
Joees 26.10.2007 23:08:40 | |
---|
Hieno hetki koettiin kun Tellulellu avautu siitä kun Kadin pitäs tuntee rajansa. Ja kuinkas sitten kävikään? Joku myös voisi opetella niitä rajojen tuntemisia, hehheh. Kyllä Jarkko veti mun silmissä pointsit himaan. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Jormaz 26.10.2007 23:13:18 | |
---|
Kyllä Jarkko veti mun silmissä pointsit himaan. No jos puhutaan "Seinäjoen Neandertaali"-pisteistä :D No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Joees 26.10.2007 23:16:49 | |
---|
No jos puhutaan "Seinäjoen Neandertaali"-pisteistä :D Juujuu ;-D Mutta lähinnä hain takaa tuota episodia hevosnoidan kanssa. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
stickyfinger 26.10.2007 23:25:09 | |
---|
No jos puhutaan "Seinäjoen Neandertaali"-pisteistä :D Juujuu ;-D Mutta lähinnä hain takaa tuota episodia hevosnoidan kanssa. Piia on hemmetin rasittava, mutta tuossa mainitussa tilanteessahan Jarkko oli selkeästi se nuija. Piia oli kuitenkin ihan selväpäisen oloinen, kun taas Jarkko intti täysin tyhjästä ja yritti provosoida sekä lisäksi huoritteli. Piia vetäytyi fiksusti tilanteesta. Miten Jarkko tuosta voi saada mitään pisteitä? "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Joees 26.10.2007 23:30:35 | |
---|
Piia on hemmetin rasittava, mutta tuossa mainitussa tilanteessahan Jarkko oli selkeästi se nuija. Piia oli kuitenkin ihan selväpäisen oloinen, kun taas Jarkko intti täysin tyhjästä ja yritti provosoida sekä lisäksi huoritteli. Piia vetäytyi fiksusti tilanteesta. Miten Jarkko tuosta voi saada mitään pisteitä? Huorittelu ei joo oo mun mielestä kovinkaan fiksua. Mutta kyllä se Piia siinä kovasti initti jotta pirskeet ohi ja plaa ja Jarkko yritti saada hommat skulaamaan. Eikä tilannetta helpottanut yhtään ne "ei heru sympatiaa" kommentit. Ja uskon että tilanne on vituttanut Jarkkoa jo siinä mielessä, että se ja muutamat muut teki jotain sen eteen että tehtävä onnistuu ja saisivat pirskeet. Mun mielestä se piti ihmeen hyvin malttinsa. Eikä tuo Piian 2v "en puhu sulle" järin fiksulta, tai aikuiselta, vaikuttanut. Vaikka oliskin vituttanut. Tilanne olis hyvin voitu puhua siinä, kuten eräs yrittikin. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
DaKiller 26.10.2007 23:48:05 | |
---|
Niin.. ja jotenkin piiasta saa sellaisen kuvan, että ensin huutaa ja pomottaa ja kun tulee joku joka sanoo vähän vastaan, niin sitten mennäänkin kuoreen takaisin. Tarkoituksella painelee oikeita nappuloita ja kaivaa niitä ärsyttimiä sieltä pinnan alta. Pelaa peliä. |
Jormaz 26.10.2007 23:49:50 | |
---|
Jarkkohan siinä nyt oli ihan urpo. Väitti ettei Kadi ole pahasti päissään, että nostetaan Kadi sängystä pystyyn että saadaan jatkaa bileitä. Piialle meni nää pointsit. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
NHR 26.10.2007 23:51:43 | |
---|
Joo, mää vähän arvelinki, että just sillä kertaa ku jättää kattomatta, ni tapahtuu jotain mielenkiintosta. Ei toi ykkösen elokuvakaan ny kuitenkaan NIIN hyvä ollu... :( "Ei helvetti, ei tuommosella nenällä voi olla Terminaattori!" - papitsu |
Chrissie 27.10.2007 01:00:37 | |
---|
Kyllä Jarkko veti mun silmissä pointsit himaan. Siis kyllä. Se osoitti olevansa ainoa mies ja aikuinen siinä talossa huolehtimalla Kadista ja puolustamalla sitä. Huoraksi se ei olisi saanut sanoa ketään, mutta ymmärtäähän sen, että Piian kanssa palaa käämit kellä tahansa. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
bedlam 27.10.2007 01:18:14 (muokattu 27.10.2007 01:18:54) | |
---|
Huorittelu ei joo oo mun mielestä kovinkaan fiksua. Mutta kyllä se Piia siinä kovasti initti jotta pirskeet ohi ja plaa ja Jarkko yritti saada hommat skulaamaan. Eikä tilannetta helpottanut yhtään ne "ei heru sympatiaa" kommentit.. Mutta ton sympatiakommentinhan heitti Tiina "tippuu sunnuntaina" Tellervo. Jarkko munasi ittensä täysin sillon aiemmassakin Heikoilla Hangilla-väittelyssä, jossa Kadi ja Aki taistelupukareina. Se on just se, että kun pidättelee selvinpäin sanomisiaan ja yrittää väkisin olla jämpti niin päissäänhän ne sitten purkaantuu tuplavolyymilla. Vaikkei Piia mikään suosikkityyppi olekaan, niin tässä mun sympatiat meni sille ihan 6-0. Kadin ja Tiinan kanssa mulla käämit kuitenkin palais ennemmin kuin Piian. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Mutta ton sympatiakommentinhan heitti Tiina "tippuu sunnuntaina" Tellervo. Heitti juu, mutta tilannetta se ei helpottanut, etenkään kun Kadi oli siinä lähellä ja se piti saada johonkin kuosiin. Mutta niinhän se on. Alkoholi tekee ihmeitä järjenjuoksulle. Ja joo, kyllä mullakin käpy palaisi jos joidenkin takia pirskeet menee reisilleen. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Chrissie 27.10.2007 13:19:19 | |
---|
Ja joo, kyllä mullakin käpy palaisi jos joidenkin takia pirskeet menee reisilleen. Kyllä minusta se on pahempi asia, että kaatuillaan pitkin poikin pientareita ja kaadetaan melki samalla se televisio siitä nurkasta kukka mukanaan. Tämähän kun ei ollut edes ainoa kerta. Pienempi se on, että liukastuu/könyää nurmikolla ja se sattui se ulkotuli olemaan just siinä. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |