PuNkKi 28.01.2004 19:48:25 | |
---|
niin.. hakusessa olisi siis kotisoittoon uusi vahvistin.. kiikarissa olisi tällä hetkellä: Laney Lc15(r) putkivahvistin (+mahdollisesti eril.säröpedaali?) tai.. Peaveyn bandit 112 trankku. vahvistin saa siis maksaa max.400euroa. mutta miten tuo laney lc15.. raskaampaa rock/hevi soundia pitäs ulos saada.. taitaa tarvita eril.särön eteen? vai? kokemuksia saa kertoa.. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
kimple87 28.01.2004 20:45:02 | |
---|
katos jätkä hommaas kotia uutta vahvaria.itselläni on ollut tuo peavey bandit 112 noin 1.5vuotta ja tykkään itse härvelistä paljon.jotkut tietysti haukkuu tuota ja mielipide asiahan se on itse en vaan moittimista pahemmin löydä ja laneysta en tiedä mitään...käy testaas molempia vai meinasikko saksan maalta tilata? kuolema kuittaa univelat myös kahvi |
PuNkKi 28.01.2004 20:51:30 (muokattu 28.01.2004 20:51:57) | |
---|
katos jätkä hommaas kotia uutta vahvaria.itselläni on ollut tuo peavey bandit 112 noin 1.5vuotta ja tykkään itse härvelistä paljon.jotkut tietysti haukkuu tuota ja mielipide asiahan se on itse en vaan moittimista pahemmin löydä ja laneysta en tiedä mitään...käy testaas molempia vai meinasikko saksan maalta tilata? laneytä en oikeen missään pääse testaamaan.. aika sokko ostos siitä tulisi.. siksi olisi kiva mahd.paljon kuulla siitä.. peaveyn kyllä tiedän.. joskus semmoisen/sia omistanut :) Laneyn TF50:kin tuli mieleen mutta.. eh... Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
kimple87 28.01.2004 21:07:01 | |
---|
luota peaveyn vaan ja sullahan oli/on??? 5150 eli miksei toista peaveyta.kyllä se koti vahvarina menee kuolema kuittaa univelat myös kahvi |
Tech21 trademark 10. Aivan loistovahvistin kokoisekseen. Kohti tulevalla tulella on läpikulkuoikeus. |
Volle 28.01.2004 21:16:52 | |
---|
Kaikki nupit kaakossa Laney LC15R surisee kivasti, mutta silloin meteli on jo vähän helvetinmoinen ja monen kotona kotisoittoon soveltumaton. Täytyy katsoa, jos mä löydän vielä niitä järkevällä volumella äänitettyjä pätkiä koneelta. Jos ei löydy voin huomenna äänitellä. Kotiin tech 21 tm 10 on tosi kova ja pitäisi sopia hintahaarukkaasi. Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu. |
PuNkKi 28.01.2004 21:19:58 | |
---|
Kaikki nupit kaakossa Laney LC15R surisee kivasti, mutta silloin meteli on jo vähän helvetinmoinen ja monen kotona kotisoittoon soveltumaton. Täytyy katsoa, jos mä löydän vielä niitä järkevällä volumella äänitettyjä pätkiä koneelta. Jos ei löydy voin huomenna äänitellä. kiitollinen olen jos löydät.. tai viitsit uutta äänitellä. oletko muuten koittanut säröpurkin kautta soittaa lc:llä? mahtaako soundit olla sen paremmat/paskemmat?
Kotiin tech 21 tm 10 on tosi kova ja pitäisi sopia hintahaarukkaasi.' tiesin että tätä ehdotellaan.. mutta taidan sen jättää muille :) Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
PuNkKi 28.01.2004 21:20:44 | |
---|
luota peaveyn vaan ja sullahan oli/on??? 5150 eli miksei toista peaveyta.kyllä se koti vahvarina menee niin.. mutta kun tuo laney olisi putki.. ni se hieman kiehtoo.. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
kimple87 28.01.2004 21:24:10 | |
---|
joo onhan se tietýsti putki mutta kannattaa kokeella jos on vähänkään mahdollista ettei tuu sitten niitä yllätyksiä kuolema kuittaa univelat myös kahvi |
PuNkKi 28.01.2004 21:26:53 | |
---|
joo onhan se tietýsti putki mutta kannattaa kokeella jos on vähänkään mahdollista ettei tuu sitten niitä yllätyksiä kumpa olisikin nyt mahdollista.. niin kokeilis.. mut aloin edes "vähän" luottamaan siihen että jos siitä ei lähde pelkälleen riittävän hyvää soundia..(särö) niin sitten pedaalin kanssa.. tosin aina se ei tunnu silläkään paranevan.. päinvastoin. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
kimple87 28.01.2004 21:30:02 | |
---|
näinhän se on ja tosi paljon riippuu vahvarista ja enkä sitä säröpedaalia ihan heti ottaisi käyttöön laneys kun ei varmaan soundi parane pahemmin .pitääskö mun käydä kokeelees huomen tuota laneyta jos olis musakaupas??? kuolema kuittaa univelat myös kahvi |
PuNkKi 28.01.2004 21:32:17 | |
---|
pitääskö mun käydä kokeelees huomen tuota laneyta jos olis musakaupas??? jos vaan satut sen jostain löytämään niin ainahan sekin auttaisi asiaa. kunhan löytyy mahd.raskaita särösoundeja keinolla millä hyvänsä ni sit :) Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
Dr. Muff 28.01.2004 21:46:16 | |
---|
kunhan löytyy mahd.raskaita särösoundeja keinolla millä hyvänsä ni sit :) No osta multa pikku Mesa/boogie. Raskasta soundia ja hyvä cleani ja sitten siltä väliltä. Se on rok! Lainatkaa rahaa?? |
PuNkKi 28.01.2004 21:47:55 | |
---|
No osta multa pikku Mesa/boogie. Raskasta soundia ja hyvä cleani ja sitten siltä väliltä. Se on rok! kerrohan tarkemmin? mikä malli? yms...? Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
Volle 28.01.2004 22:15:46 | |
---|
kiitollinen olen jos löydät.. tai viitsit uutta äänitellä. oletko muuten koittanut säröpurkin kautta soittaa lc:llä? mahtaako soundit olla sen paremmat/paskemmat? Täytyypä huomenna äänitellä, kun tänään ei oikein enää ajankohdan takia kehtaa eikä niitä vanhoja löytynyt, kun en muista sen tiedoston nimeä. Ja saattaa se olla tuhottukin. Säröpurkkejakin olen toki kokeillut enkä valittamista ole ollut. "Hevein" särö, jolla ton kanssa olen vedellyt, on Metalzone, joka nyt ei ainakaan meikäläistä miellyttänyt (kuten ei montaa muutakaan...) ja joka lähti kiertoon. On Shredmasterkin aika hevi ja hevimpää sillä saa kuin Laneyn oma särö. Paremmuus on sitten taas makuasia. Itse pidän molemmista. Mutta luulen, että LC15 voi tuntua aika lussulta 5150:aan tottuneelle.. :) Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu. |
PuNkKi 28.01.2004 22:19:03 | |
---|
Täytyypä huomenna äänitellä, kun tänään ei oikein enää ajankohdan takia kehtaa eikä niitä vanhoja löytynyt, kun en muista sen tiedoston nimeä. Ja saattaa se olla tuhottukin. ok.. jään odottelemaan :) luulen, että LC15 voi tuntua aika lussulta 5150:aan tottuneelle.. :) niin.. paljon mahdollista.. saisi aikalailla 5150 soundit löytyä.. mut hankalaks menee.. ei kotiin semmosta taida ollakaan =/ Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
85423321 28.01.2004 23:01:11 | |
---|
Pelkäänpä että LC15:sta ei saa hevisoundeja ulos millään. Sade on Jumalan pissaa. |
PuNkKi 28.01.2004 23:02:47 | |
---|
Pelkäänpä että LC15:sta ei saa hevisoundeja ulos millään. hieman pelkään samaa.. saa nyt nähdä. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
PuNkKi 29.01.2004 04:13:53 | |
---|
osaisiko joku kertoa tämmöisestä putkivehkeestä jotakin? Hugnes&Kettner Edition Tube ? mimmosta soundia mahtaapi lähteä.. ja muutakin tietoa saa kirjotella jos vaan joku tietää... Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
D-Kay 29.01.2004 08:24:32 | |
---|
Tohon hintaan voi olla aika mahdotonta saada 5150:n sfääreihin taipuvaa putkivehjettä. Helpommalla pääsisit, jos osataisit jonkin mallintavan. |