stratocaster 25.10.2007 21:09:46 | |
---|
Kyllä toi ainakin mun cd:llä on bonusbiisin nimellä mukana? Miita.. Mun painoksessa ei kyllä ole? Play.comista tilasin sillon kun ilmestyi.. "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
riffi-rotta 25.10.2007 22:12:12 | |
---|
Miita.. Mun painoksessa ei kyllä ole? Play.comista tilasin sillon kun ilmestyi.. Suomi-extra :D tai sit ei On se joo mullaki. Tosi hauska biisi joka kuulema Lullabies-sessioista jäi yli. |
mikko1 25.10.2007 22:55:25 | |
---|
Qotsa kaipaisi uuden rumpalin. Vaikka Fredo tai vielä parempaa, Dave Grohl takaisin. Tuo uusi levy oikein alleviivaa Castillon soittotyylin epägroovaavuutta. |
the Gas Fuzz 26.10.2007 09:34:02 | |
---|
Mun mielestä Dave Grohl saa pysyä valkaistuine hampaineen kaukana QOTSA:sta. Tehköön vaan sitä AOR kamaa FooFightersin kanssa. |
KillingMachine 26.10.2007 09:41:06 | |
---|
Minun mielestä Castillon soitannassa ei ole mitään vikaa. Vanhemmat biisit mies osaa ainakin loistavasti. Grohlia tuskin tullaan enää koskaan näkemään QOTSA:ssa saatika ylipäänsä rumpujen takana ollenkaan, jossa mieluiten hänet näkisin. "The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails |
Carvel 26.10.2007 10:54:49 | |
---|
Mun mielestä Dave Grohl saa pysyä valkaistuine hampaineen kaukana QOTSA:sta. Tehköön vaan sitä AOR kamaa FooFightersin kanssa. Noh noh! Oma mielipiteeni on, että Grohl voisi äänittää vielä ainakin yhden levyn QOTSA:n kanssa. |
parinc. 26.10.2007 11:03:54 (muokattu 26.10.2007 11:05:23) | |
---|
vaikka Castillo meikäläisellekin hyvin putoaa, niin ei ole Grohlin voittanutta QOTSAn rumpupallihistoriassa (tai itse asiassa kovin monen muunkaan). Aika suolaisen lipunhinnan olisin valmis pulittamaan SFTD-kokoonpanon keikasta; eihän niitä vissiin vedetty kuin se yksi lyhyt festariturnee Euroopassa levyn julkaisun alla. |
Mun mielestä Dave Grohl saa pysyä valkaistuine hampaineen kaukana QOTSA:sta. Tehköön vaan sitä AOR kamaa FooFightersin kanssa. Et ole paljoa tainnut Songs For The Deafia kuunnella, duh. I've got soul but I'm not a soldier |
masterhat 26.10.2007 13:24:50 (muokattu 26.10.2007 13:25:54) | |
---|
nyt soi muuten songs for the deaf ja taas on kepu auki. Tentit takana hetkeksi ja juhliminen käyntiin, jiihaa Grohl rulaa, Gas fuzz ei Snails against humanity |
Linda 26.10.2007 13:33:13 | |
---|
nyt soi muuten songs for the deaf ja taas on kepu auki. Tentit takana hetkeksi ja juhliminen käyntiin, jiihaa Grohl rulaa, Gas fuzz ei Itsekin ajattelin tulla ilmoittamaan, että oli tilanne mikä hyvänsä ja pää miten irti tahansa, en koskaan ikinä tule kyllästymään Songs for the deafiin. Hemmetti että tämä levy on yhtä hutia lukuunottamatta ihan rautaa. Miten tässä vielä käy? (introspektiivistä liirumlaarumia 21.10. 2007)
"Beibe, jos en ole täysin väärässä, sanoisin että olet hienosti oikeassa." -Ammattilainen NGO:n patiolla |
masterhat 26.10.2007 13:47:19 | |
---|
Itsekin ajattelin tulla ilmoittamaan, että oli tilanne mikä hyvänsä ja pää miten irti tahansa, en koskaan ikinä tule kyllästymään Songs for the deafiin. Hemmetti että tämä levy on yhtä hutia lukuunottamatta ihan rautaa. mikäs kipale on huti? oma suosikki on varmaan go with the flow vaikka aluksi se tuntui iisiltä lällätykseltä Snails against humanity |
Linda 26.10.2007 13:52:09 | |
---|
mikäs kipale on huti? oma suosikki on varmaan go with the flow vaikka aluksi se tuntui iisiltä lällätykseltä Six Shooter on mun mielestä semmonen vähemmän tärkeä. Mutta täydellisessäkin on vikoja. Miten tässä vielä käy? (introspektiivistä liirumlaarumia 21.10. 2007)
"Beibe, jos en ole täysin väärässä, sanoisin että olet hienosti oikeassa." -Ammattilainen NGO:n patiolla |
stratocaster 26.10.2007 14:26:09 | |
---|
Six Shooter on mun mielestä semmonen vähemmän tärkeä. Mutta täydellisessäkin on vikoja. Siis minusta tuo biisi on aivan uskomattoman hyvä! Siinä on niin paljon energiaa ja agrea että tekee mieli riehua ympäriinsä ja samalla hajottaa oma kämppä. Loistava biisi. Harvoin kuulee tuollasta energiamäärää pakattuna pariin minuuttiin. Tämä välittyy parhaiten kuulokkeilla kuunnellessa. "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
the Gas Fuzz 26.10.2007 16:22:26 | |
---|
Et ole paljoa tainnut Songs For The Deafia kuunnella, duh. Kyllä sitä on kuunneltu, kohtuullisesti. Mutta ei tosiaankaan pääse m u n mielestä qotsan top 3 levyihin. Onhan se hienosti rokkaava ja eritoten kaupallisin heidän levyistä . Livenä näin tuossa muutama vuosi sitten Prahan Roxy-klubilla qotsan (lämppärinä eagles of death metal) ja kyllä tämä nykyinen rumpali mun mielestä on ehdottomasti parempi kuin Grohl. Toki Grohlin markkina-arvo on suurempi; eli kuin Grohl kolaa kannuissa niin heti ollaan isommin mediassa esillä ja joka peräkylän jantsanterikin tajuaa mistä on kyse. Onhan tänä nykyisenkin rumpalin taustat aika vaikuttavat, ei ole mikään pilipali paukuttaja. |
mikko1 27.10.2007 23:42:23 (muokattu 27.10.2007 23:43:06) | |
---|
Itsekin ajattelin tulla ilmoittamaan, että oli tilanne mikä hyvänsä ja pää miten irti tahansa, en koskaan ikinä tule kyllästymään Songs for the deafiin. Hemmetti että tämä levy on yhtä hutia lukuunottamatta ihan rautaa. Itsekin tuli tuossa joku aika sitten todettua, että miksi ostan vielä uusia levyjä kun kerta jo Songs For The Deaf löytyy hyllystä. Grohlin rummutus SFTD:llä lähentelee bonzoa ja Dale Croveria orgastisuudessaan. |
vital 28.10.2007 10:03:37 | |
---|
castillo on hyvä rumpali, sopii qotsaan täydellisesti. grohl oli vain "special guest star", get over it. Moni on valittanut että castillo soittaa biisit liian nopeasti livenä, mutta kai se on joshin päätös, sillä eihän se muuten soittaisi niin nopeasti. Ja jos Homme haluaa rumpugroovea biiseihin niin castillo osaa tehdä sen |
Carvel 28.10.2007 13:32:16 | |
---|
Mua ei ainakaan haittaa jos ne soittaa vähän nopeempaa ne biisit, Go with the flow ja Avon ja muut kuullostaakin paremmilta nopea tempoisina. |
luppakorva 28.10.2007 17:17:07 | |
---|
Eikös Songs for the deafilla ole kaksi biisiä, missä rumpuja ei soita Grohl vaan Gene Trautmann? Onko Grohlin rummutus niin erikoista, että pystyy erottamaan missä se ei soita? |
j-m.s 28.10.2007 18:30:20 | |
---|
Eikös Songs for the deafilla ole kaksi biisiä, missä rumpuja ei soita Grohl vaan Gene Trautmann? Onko Grohlin rummutus niin erikoista, että pystyy erottamaan missä se ei soita? Tietääkseni ainakin go with the flow nauhoitettiin Trautmanin kanssa ja muistaisin että myös millionaire mutta siitä en ole täysin varma. |
parinc. 30.10.2007 14:16:35 | |
---|
Tietääkseni ainakin go with the flow nauhoitettiin Trautmanin kanssa ja muistaisin että myös millionaire mutta siitä en ole täysin varma. Aivan oikein. Tuskin olisin koskaan itse asiaa korvakuulolta ihmetellyt jos ei olisi tullut jossain kirjoituksessa aikoinaan vastaan. |