Invader 24.09.2007 16:57:59 | |
---|
Eipä heilu meikäläiselläkään senkään vertaa kun käytän Jacksonin laukkua :) Heh, tuolle meikäläisen torakalle ei ihan hyllystä laukkuja taida löytyäkään, täytynee elää tuon Ranin laukun kanssa. Muuten tuo laukku tosiaan on ihan jees, sisukset on vaan suoraan sanottuna perseestä. Tai sitten ei.. |
pekurides 24.09.2007 19:56:12 | |
---|
Muuten tuo laukku tosiaan on ihan jees, sisukset on vaan suoraan sanottuna perseestä. hehe! Suomennettuna:"muuten hyvä mutta ihan paska!" Zori, ei voinu vastustaa kiusausta:) no juu... taita olla sepi jo hiukan väsynyt........
Tunteella päin vittua. |
Invader 24.09.2007 20:19:30 (muokattu 24.09.2007 20:19:44) | |
---|
hehe! Suomennettuna:"muuten hyvä mutta ihan paska!" Zori, ei voinu vastustaa kiusausta:) no juu... taita olla sepi jo hiukan väsynyt........ Heha, lyhykäisyydessään noin. No joo, ulkokuori ja työnjälki on ihan asiallista mutta se tärkein eli sisäpehmustus ja sen muoto kyllä onnahtaa pahemman kerran. Tai sitten ei.. |
ps3t 03.10.2007 17:05:33 | |
---|
Nyt se on RANi alkanut katkomaan e-kieltä tiuhaan tahtiin 6kk käytön jälkeen. Toivottavasti tallan hiominen hienolla hiomapaperilla auttoi... "From torment comes great creative power. Power of justice, power of thruth" |
ville198 12.10.2007 18:45:11 | |
---|
|
Estranged 12.10.2007 21:31:52 | |
---|
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris |
Jii 12.10.2007 22:58:40 (muokattu 12.10.2007 23:03:06) | |
---|
Huhhuh... viimeinkin tuli toi razorback Rani. Sai odotella ainakin 1,5-vuotta. http://img.photobucket.com/albums/v372/Lonkero/IMG_5172.jpg Tilasit siis nuo inlayt pois keskeltä? Erilainen ja mielenkiintoinen idea. E: kiinnosti siis enemmän halusitko 12 ja 24-nauhavälit merkityksi myös vinoon? E2; vai onko se silmissäni? 12 ja 24 taitavat silti olla keskellä. Ja ovathan ne! Birth, copulation and death.
Is this your life? |
ville198 13.10.2007 15:22:38 (muokattu 13.10.2007 15:33:52) | |
---|
|
Les Fender 13.10.2007 18:03:02 | |
---|
Edit1: laukun sisukset olivat tosiaan aikamoinen pettymys. Mielenkiinnosta: Millä tavalla noita laukkuja sieltä tilataan tilauksen yhteydessä? Sillä vaan, kun en ole tuollaista missään muualla nähnyt. Kaippa noistakin laukun saa, mut tuollaisena se on vaan kotelo lähettämistä varten. Minusta tuollaisena sitä ei voi myydä laukkuna, jonkinlainen puolivalmiste enintään. Tarkoitus ei ole mitenkään provota ja kitarathan näyttävät hyvin tehdyiltä. Itse jos saisin laukun tuollaisena mitä kuvia on ollut niin ois kyllä reklamaation paikka, vai saako sieltä tilaamalla oikein laukunkin? "Living is easy with eyes closed!" |
H.Corruption 14.10.2007 03:17:46 | |
---|
Mielenkiinnosta: Millä tavalla noita laukkuja sieltä tilataan tilauksen yhteydessä? Sillä vaan, kun en ole tuollaista missään muualla nähnyt. Kaippa noistakin laukun saa, mut tuollaisena se on vaan kotelo lähettämistä varten. Minusta tuollaisena sitä ei voi myydä laukkuna, jonkinlainen puolivalmiste enintään. Tarkoitus ei ole mitenkään provota ja kitarathan näyttävät hyvin tehdyiltä. Itse jos saisin laukun tuollaisena mitä kuvia on ollut niin ois kyllä reklamaation paikka, vai saako sieltä tilaamalla oikein laukunkin? Omalla kohdalla speksasin myös laukun sisäpehmusteineen. Olihan se sitten sinne päin, vaikka olin ajatellut hieman toisin. Ainakaan kitara ei liiku laukussa. Täällä olleet kuvat ovat kyllä karua katseltavaa. Joitain vaahtomuovin palasia laitettu sinne tänne. Väkisinkin tulee mieleen sellainen välinpitämättömyys Ranin puolelta. Pankaa ihmeessä Ranille mailia että sen laukun pitää olla kunnolla pehmustettu tilatulle kitaralle, eikä mitään vaahtomuovin palasilla kyhätty. Ainakin ne, joilla on tulossa Ranilta kitara. |
Ben_D 14.10.2007 09:12:54 | |
---|
Siis esim. V-kitaroissa se pitäis olla sisältä muotoiltu kuten Jacksonilla. Muut vaihtoehdot eivät mun mielestä käy. |
Kysäsinpä Ranilta toisen Custom V:n rakentamisesta.....rakennusaika 10-12 kuukautta. Kiitos ja näkemiin.... http://evincemetal.com/ |
Painajaismainen 26.10.2007 09:12:33 | |
---|
Kysäsinpä Ranilta toisen Custom V:n rakentamisesta.....rakennusaika 10-12 kuukautta. Kiitos ja näkemiin.... Perhana, pitäiskö itellekkin tilata Rani? Tuossa ajassahan kerkiää säästää rahatkin kitaraa varten! =) "Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä |
Ben_D 26.10.2007 09:38:45 | |
---|
Perhana, pitäiskö itellekkin tilata Rani? Tuossa ajassahan kerkiää säästää rahatkin kitaraa varten! =) Juu...no mä en missään tapauksessa rupee odotteleen tollasta aikaa, joka vielä venyy mitä suurimmalla todennäköisyydellä. http://evincemetal.com/ |
Mrezzye 26.10.2007 09:46:51 (muokattu 26.10.2007 09:49:07) | |
---|
Elektroniikka: DiMarzio DP163 bluesbucker kaulassa Duncan SH13 dimebucker tallassa Emg Afterburner
Kaipaako Dimebucker tosiaan vielä afterburneria? Kyllä pitäisi lähteä tuolla setillä säröä enemmän kuin laki sallii vaikka mistä vintitsvahvarista. Ja suosittelen harkitsemaan Amfisoundia, jos olette Customia tilaamassa. Ei ole kuin hyvää sanottavaa heidän toiminnastaa ja soittimista. Eivätkä hinnatkaan ole edes paljon RANia kalliimmat ja toimitusaika sen sijaan on huomattavasti lyhkäisempi.
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|
Ben_D 26.10.2007 09:58:24 (muokattu 26.10.2007 09:58:41) | |
---|
Kaipaako Dimebucker tosiaan vielä afterburneria? Kyllä pitäisi lähteä tuolla setillä säröä enemmän kuin laki sallii vaikka mistä vintitsvahvarista. Ja suosittelen harkitsemaan Amfisoundia, jos olette Customia tilaamassa. Ei ole kuin hyvää sanottavaa heidän toiminnastaa ja soittimista. Eivätkä hinnatkaan ole edes paljon RANia kalliimmat ja toimitusaika sen sijaan on huomattavasti lyhkäisempi. Tuotanoin....molemmilta olen viikon sisään kysnyt hinna samoilla spekseillä olevalle kitaralle. Hinta-arviot: Ran = 1590e Amfisound = 2700e Mun lompakolle tossa on muutama euro eroa. http://evincemetal.com/ |
Mrezzye 26.10.2007 10:53:31 | |
---|
Tuotanoin....molemmilta olen viikon sisään kysnyt hinna samoilla spekseillä olevalle kitaralle. Hinta-arviot: Ran = 1590e Amfisound = 2700e Mun lompakolle tossa on muutama euro eroa. Olen valmis sen maksamaan, jos toimitusaika on puoli vuotta lyhempi ja laukku varmasti tehty omalle kitaralle + voin vaikuttaa vielä valmistuksen aikana siihen mitä saan. Lisäksi Amfisoundilta tulee aina hyviä ideoita miten yksityiskohtia mahdollisesti kannattaisi toteuttaa... Sitä paitsi tuossa puolessa vuodessa kitaralla voi tehdä aika hyvin rahaa, jos soittaa keikkailevassa bändissä ;) Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|
Ben_D 26.10.2007 10:57:29 | |
---|
Olen valmis sen maksamaan, jos toimitusaika on puoli vuotta lyhempi ja laukku varmasti tehty omalle kitaralle + voin vaikuttaa vielä valmistuksen aikana siihen mitä saan. Lisäksi Amfisoundilta tulee aina hyviä ideoita miten yksityiskohtia mahdollisesti kannattaisi toteuttaa... Sitä paitsi tuossa puolessa vuodessa kitaralla voi tehdä aika hyvin rahaa, jos soittaa keikkailevassa bändissä ;) Nooh...onneks mun kaikki kitarat menevät samoihin Jacksonin laukkuihin. Kitaroitakin on sen verran, että ei ole yhdestä kiinni ;) http://evincemetal.com/ |
Tee 26.10.2007 12:55:29 | |
---|
Olen valmis sen maksamaan, jos toimitusaika on puoli vuotta lyhempi ja laukku varmasti tehty omalle kitaralle + voin vaikuttaa vielä valmistuksen aikana siihen mitä saan. Lisäksi Amfisoundilta tulee aina hyviä ideoita miten yksityiskohtia mahdollisesti kannattaisi toteuttaa... Sitä paitsi tuossa puolessa vuodessa kitaralla voi tehdä aika hyvin rahaa, jos soittaa keikkailevassa bändissä ;) Jooh valmistu oma customi Amfisoundilta juuri... eipä valittamista, kaikki on justiinsa niinku piti! :-) Suosittelen It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE
|
Carvel 26.10.2007 13:18:01 | |
---|
Jooh valmistu oma customi Amfisoundilta juuri... eipä valittamista, kaikki on justiinsa niinku piti! :-) Suosittelen Kuvia kiitos!? |