Jormaz 25.10.2007 22:18:34 | |
---|
Tissiposket. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Hetfield 25.10.2007 22:31:38 (muokattu 25.10.2007 22:31:57) | |
---|
Tissiposket. Sinäpä sen sanoit. Jättäisivät sen laskemisen vähemmälle... Hajottaa katsella Piiaa, joka ei edes yritä. Jarkko ja Niko sentään jaksaa painaa. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
Bonesaw 25.10.2007 22:39:08 | |
---|
"Ainoa lihas,johon minua ei tällä hetkellä koske...on penikseni" Joo'o |
bedlam 25.10.2007 23:15:57 (muokattu 25.10.2007 23:17:04) | |
---|
Kylläpä noi akat on laiskoja. Jätkille pointsit kyllä, nythän nuo kovasti näkyy bilettävän. Ja ne perus-suomikännibiisit soi. Daa-Dirlandirlandaa ja aajjaijee coco-jambo aajaaijee. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Dunga 25.10.2007 23:24:12 | |
---|
Kadi ja Jarkko aika tuhdissa humalassa, tais Kadin käsikin käydä Jarkon konehuoneella. |
bedlam 25.10.2007 23:34:54 (muokattu 28.10.2007 22:46:01) | |
---|
Kadi ja Jarkko aika tuhdissa humalassa, tais Kadin käsikin käydä Jarkon konehuoneella. Noniin, kunnon sauvomiset ja suksimiset päälle nyt vaan. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Dunga 26.10.2007 00:10:23 | |
---|
Tais Kadin juhlat loppua, heitti naamat ja sai lyhdystä steariinia kaulalle. Sitä ennen melkein päätyi kiukaalle... |
Jormaz 26.10.2007 00:31:25 | |
---|
Niinpä niin, arvatenkin Kadin kaikki vaivat taas katosivat kun oli viunaketta tiedossa. Miksei tuolla tapahdu koskaan niin että kun tulee laatikollinen viunaksia taloon niin Tiina Tellervo valittaisi että: "Ei vittu tää on niinku niin perseestä tai niinku et vittu ei me pystytä juomaan noin paljoo mä haluun vittu pois täältä tää ei tuu tai et niinku onnistuu mitenkää". No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Dunga 26.10.2007 01:01:32 | |
---|
Niinpä niin, arvatenkin Kadin kaikki vaivat taas katosivat kun oli viunaketta tiedossa. Joo eipä paljoa vaivoja ollut. Eipä muilta paljoa kiitoksia heru, Tellervo avautuu aika huolella. "Siis vittu kun mä en oo ees viel niinku kännissä ja sit tää yks niinku vittu pilaa kaiken siis..." Jarkko vetäsi "Timot" Piialle ja heitti "huorat" peliin. Loistavaa settiä... |
Zed 26.10.2007 01:14:40 | |
---|
Katsoinpa minäkin tänään lähetyksen, tavoistani poiketen. Hienosti kyllä poijjaat pumppasivat sieluihinsa yhteishenkeä ja uhrautuivat porukan puolesta. Vaikka ylennyksen :D Muutenkin tulee eräistä asukkaista mieleen koko ajan marisevat mosat. Inttiromantisointia.. hyi saatanan saatana. Heikkiys on henkinen tila, jota pitää pyrkiä välttämään. Sitä paitsi Heikit joutuvat keskivertoa useammin henkirikoksen uhriksi. |
Joees 26.10.2007 01:16:10 | |
---|
Katsoinpa minäkin tänään lähetyksen, tavoistani poiketen. Hienosti kyllä poijjaat pumppasivat sieluihinsa yhteishenkeä ja uhrautuivat porukan puolesta. Kyllä juu, olis ollut oikein hienoa että ne olis vaan saanut alkoholia ja lusmuilijat ei yhtään. Ai että se olisi ollut hienoa. Inttiromantisointia.. hyi saatanan saatana. Sanopa muuta! Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Jarkko vetäsi "Timot" Piialle ja heitti "huorat" peliin. Loistavaa settiä... Tuli tähänkin iltaan jotain draamaa. Jarkko tais olla pahalla tuulella jo siitä, että Suvi ei vastannut toivotulla tavalla hänen tunteisiinsa. |
Hetfield 26.10.2007 06:24:59 | |
---|
Niinpä niin, arvatenkin Kadin kaikki vaivat taas katosivat kun oli viunaketta tiedossa. Heh.. Ei tainnut olla rintakivusta tietoakaan. Miksei tuolla tapahdu koskaan niin että kun tulee laatikollinen viunaksia taloon niin Tiina Tellervo valittaisi että: "Ei vittu tää on niinku niin perseestä tai niinku et vittu ei me pystytä juomaan noin paljoo mä haluun vittu pois täältä tää ei tuu tai et niinku onnistuu mitenkää". Hoho. Hyvin matkittu. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
Alpha 26.10.2007 11:58:12 | |
---|
Hyvät bileet joo. Kadi ja Tiina könysivät oikein huolella ja jälkimmäinen lähes kaatoi television röytäessään. Jarkko ja Piia on äijiä. |
Jkob 26.10.2007 12:00:22 | |
---|
Hyvät bileet joo. Kadi ja Tiina könysivät oikein huolella ja jälkimmäinen lähes kaatoi television röytäessään. Jarkko ja Piia on äijiä. Fabu on ehdoton parhaus. Mutta nuo känniröydöt nähnee ehtoolla 24/7:tonkin? Wanking is timeless |
Hetfield 26.10.2007 12:25:38 | |
---|
Fabu on ehdoton parhaus. Mutta nuo känniröydöt nähnee ehtoolla 24/7:tonkin? Aivan varmasti. Itsekään en näe kuin päiväkoosteet. Kadille tuntuu maittavan aika hyvin.. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
Rattata 26.10.2007 12:30:57 | |
---|
Tuli taas eilen kateltua semmoset 10 min. Mun käsitys viihteestä on jotain ihan muuta mitä tää ohjelma tällä hetjellä tarjoaa. |
Joees 26.10.2007 16:54:33 | |
---|
Tuli taas eilen kateltua semmoset 10 min. Mun käsitys viihteestä on jotain ihan muuta mitä tää ohjelma tällä hetjellä tarjoaa. Tällä hetkellä mä katson tätä vaan siksi että tuli alotettua katsomaan... Ei oo järin ollut järisyttävää tällä kaudella juu. Onneks välillä tapahtuu jotain. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Alpha 26.10.2007 17:10:55 (muokattu 26.10.2007 17:13:12) | |
---|
Kadille tuntuu maittavan aika hyvin.. Tätä on ajatellut varmaan itse kukin, että jos virottarelle annettaisiin sitä pyytämäänsä tiukkaa viinaa, niin mitähän tapahtuisi...? E:Onkos tuo muuten rasistinen tai muuten ilkeä nimitys Kadista:Virotar? |
NHR 26.10.2007 17:34:27 | |
---|
Onkos tuo muuten rasistinen tai muuten ilkeä nimitys Kadista:Virotar? Miks olis? Eikse Viron kansalainen vieläki oo? Mut ei kai sitä kukaan muu oikeesti osaa sanoo onkse loukkaava nimitys ku Kadi ite. Mut emmä kyl tajuu miks olis... "Ei helvetti, ei tuommosella nenällä voi olla Terminaattori!" - papitsu |