Aihe: Semi-pro vs. pro -pohdintaa
1 2 3 4 5 6 7
Danko
23.10.2007 19:03:28

Ööh...tuota, niin, mulla on pari-kuustoista settiä.

lienet semmoinen hullu haalija.
Mystisesti hintahtavat romantikot #3
studiotyöskentelyssä on tärkeää että pohjat on hyvät ja pysytään aika tauluissa. -MJP
hemmo
23.10.2007 19:08:32

lienet semmoinen hullu haalija.

Itte oot, plösö.
Niinkö Särö. Ne vaan poseeraa. Selvästi on levy-yhtiä vaan hakenut netin avulla nättejä poikia ja ostanut niille soittimet. Etenkin se komppiryhmä.
hollmi-5
23.10.2007 19:48:10
Itte oot, plösö. Hei. Vapaamuotoista-palstalle siitä lonkeroimaan ja munstailemaan ;-)
Soundit, piuhat ja kajarit.
hemmo
23.10.2007 20:02:53

Hei. Vapaamuotoista-palstalle siitä lonkeroimaan ja munstailemaan ;-)

Niimmutku täällä on kivempaa, oi ope.
Niinkö Särö. Ne vaan poseeraa. Selvästi on levy-yhtiä vaan hakenut netin avulla nättejä poikia ja ostanut niille soittimet. Etenkin se komppiryhmä.
Bacchus
23.10.2007 21:26:48
Kyllä se vaan niin on, että tasan tonniset on saksassa tehty. Myös hw:n osalta (pl 1000, jossa osa raudasta Aasiasta).
Lisäluvut tonnien päällä kertovat kiinan tuotannosta.

Sonor S-Classeja tehtiin sekä Saksassa että Kiinassa. Niissä tuotteen valmistusmaan erottaa viilun suunnasta.

No niinhän se tietenkin oli. Eli olin väärässä. Yhyy.
"Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää
Bobana
24.10.2007 06:57:48
No niinhän se tietenkin oli. Eli olin väärässä. Yhyy.

Uskoit siis jo... ; )
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Bacchus
25.10.2007 12:52:57
Uskoit siis jo... ; )

No pakkohan se on kun vääräksi todistettiin.;) Sotkin 3000- sarjan S Classeihin, joissa valmistusmaan erotti viilujen suunnasta, kuten Tindrum selvensi.
"Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää
hollmi-5
25.10.2007 22:55:10
Vanhat rakkaat Ludarini lasken kyllä pro-setiksi Vintage-setti mielestäni ;-)

Vanhat Ludwigit eivät oikein anna sellaista ammattimaisen työkalun leimaa, joka mielestäni sanaan pro nykyisin liittyy: muisteilla varustettu hw, kelluvat ripustukset yms. modernit ammatilaitteista tutut yksityiskohdat. Kuitenkin valitsen koska vain vintage Ludwigit keikalle jonkin ultra modernin pro-setin tilalle. Se henki, joka niissä on...
J. Cool
26.10.2007 00:41:22

vähän niinkun tämäkin http://irc-galleria.net/view.php?nick=J_Cool&image_id=69283990

VINTAGEA! oliskohan ollu ludwig... 200 euroo niin myyn (ostan ensin studiolta kympillä pois).
hansakemanelius
26.10.2007 09:47:48

Vanhat Ludwigit eivät oikein anna sellaista ammattimaisen työkalun leimaa, joka mielestäni sanaan pro nykyisin liittyy: muisteilla varustettu hw, kelluvat ripustukset yms. modernit ammatilaitteista tutut yksityiskohdat.

Olet täysin oikeassa mitä teknilliseen puoleen tulee, mutta soundi on kyllä mielestäni pro-luokkaa, ja vaikka Ludareilleni ei koskaan mitään varsinaista huoltoa ole tehty niin helposti ne saa hyvään vireeseen, ja ne pysyvät vireessä.
Joo nej ....
hollmi-5
26.10.2007 11:06:33
Olet täysin oikeassa mitä teknilliseen puoleen tulee, mutta soundi on kyllä mielestäni pro-luokkaa, ja vaikka Ludareilleni ei koskaan mitään varsinaista huoltoa ole tehty niin helposti ne saa hyvään vireeseen, ja ne pysyvät vireessä. Ja silloin omana aikanaan ne olivat pro-luokan kärkikahinoissa. Nykystandardi on hiukan toinen.
Nolte
26.10.2007 14:46:08
Miten soundit määritellään vasta-alkaja/aloittelija/lopettelija/puolisemipro/semipro/7 kahdeksasosaapro/pro/ylipro/semihighend/highend/statusörvelö -luokkiin kuuluviksi?
.fhgkjlsdfgnakjlrghkjdf!!!
J. Cool
26.10.2007 15:03:27

Miten soundit määritellään vasta-alkaja/aloittelija/lopettelija/puolisemipro/semipro/7 kahdeksasosaapro/pro/ylipro/semihighend/highend/statusörvelö -luokkiin kuuluviksi?

siten, että oman setin soundit on statusörvelö, muut on kuraa. eikse näin mee?
Pieni rumpalipoika
26.10.2007 15:04:11

siten, että oman setin soundit on statusörvelö paitsi Holmilla, joka on oikeessa.

Hoho.
Rummut nurin ja nussimaan!
hemmo
26.10.2007 15:12:50

siten, että oman setin soundit on statusörvelö, muut on kuraa. eikse näin mee?

Noh, mun yks setti on Jammun Maple Custom Defensiblet. Onko ne kuraa vai semi-pro?
Tindrum
26.10.2007 20:58:57
Noh, mun yks setti on Jammun Maple Custom Defensiblet. Onko ne kuraa vai semi-pro?

Semipro.

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
m© Milestonet myynnissä, tsekkaa tori!
hollmi-5
26.10.2007 22:59:44
paitsi Holmilla, joka on oikeessa.

Hoho.
Eiku: hörökorva höhö...
Reunaviiste-Rami
27.10.2007 10:41:28

Mun mielestä kaikki kannut,joilla tehdään ammatikseen keikkiä,ovat Pro-settejä..
Hallelujaa humpasta pois, pelastusta rumpuni soi
Rockster
27.10.2007 12:40:41
Mun mielestä kaikki kannut,joilla tehdään ammatikseen keikkiä,ovat Pro-settejä..

Juuri jokin aika sitten joku kehaisi tehneensä Millenniumeilla 50 keikkaa, eli pro-setti sekin siis :)
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)