Zarmo 28.01.2004 14:57:24 | |
---|
Don´t you know there ain´t no Devil
That´s just God when he´s drunk
- Tom Waits |
Ussr 28.01.2004 17:00:06 | |
---|
Bändin kitaristilla on tuollainen. Aika häröjä soundeja siitä irtoaa.. |
Fortune 28.01.2004 17:01:45 | |
---|
Olin jo menossa testaamaan, kun Soundissa oli hinnaksi ilmoitettu 50 euroa, mutta 270 euroa se maksoikin. Siitä vimmastuneena en viitsinyt testata (oikeasti: testikoppi oli Fasulla varattuna).. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Super-Jari 28.01.2004 18:34:32 | |
---|
Olin jo menossa testaamaan, kun Soundissa oli hinnaksi ilmoitettu 50 euroa, mutta 270 euroa se maksoikin. Siitä vimmastuneena en viitsinyt testata (oikeasti: testikoppi oli Fasulla varattuna).. Hyvä että en innostunut sitten enempää. Ihmettelin nimittäin tuota hintaa. Vasara, Helsingin yliopiston geologinen kerho ry, on Helsingin yliopiston geologian opiskelijoiden maineikas, kunniakas ja perinteikäs ainejärjestö. |
hemmo 28.01.2004 19:17:13 (muokattu 28.01.2004 19:17:23) | |
---|
Olin jo menossa testaamaan, kun Soundissa oli hinnaksi ilmoitettu 50 euroa, mutta 270 euroa se maksoikin. Siin on käyny joko latojalle tai E-liikkeelle painovihrepaholainen. Kysyin E-sedältä pedaalista, ja hän kertoi se on olevan aivan toivottoman pöhkö laite, josta ei saa mitään järkevää irti. Innostuin moisesta oitis ja laitoin ostolistalle. :-= Kaikki on hyvää! |
Fortune 28.01.2004 19:20:08 | |
---|
Kysyin E-sedältä pedaalista, ja hän kertoi se on olevan aivan toivottoman pöhkö laite, josta ei saa mitään järkevää irti. Innostuin moisesta oitis ja laitoin ostolistalle. :-= Juu, kyllä tuo ääninäytteiden perusteella sopisi minullekin basistinherätystyökaluksi. Ja jos ei muuta, niin toimiihan se pelkkänä wahina.
"Look behind you, a three-necked guitar!" |
hemmo 28.01.2004 20:35:02 | |
---|
Ja jos ei muuta, niin toimiihan se pelkkänä wahina. Noh, aika kallis on pelkäksi waakuksi, munsta. :-= Kaikki on hyvää! |
Noh, aika kallis on pelkäksi waakuksi, munsta. :-= No se. Ainahan voi verrata Buddaan. Ostin kyllä justiinsa 75 eurolla Morleyn Distortion/volume/wahin, joten eipä ole waakuntarvetta enää. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Zarmo 29.01.2004 11:48:40 | |
---|
Olin jo menossa testaamaan, kun Soundissa oli hinnaksi ilmoitettu 50 euroa, mutta 270 euroa se maksoikin.
No hitto. Olisin viiten kymppiin ostanut heti neljäs päivä. Don´t you know there ain´t no Devil
That´s just God when he´s drunk
- Tom Waits |
Fortune 29.01.2004 11:49:27 | |
---|
No hitto. Olisin viiten kymppiin ostanut heti neljäs päivä. Niinpä. Pitääkin muistaa noutaa muuten tuo Morley tänään M-huollosta, niin pääsee sunnuntaina vatkaamaan. "Look behind you, a three-necked guitar!" |