Aihe: Basso hintaan 650¤
1
ballfish
23.10.2007 23:06:45
Nonniin elikkaes morjensta!

Tässä on nyt bassonhankinta menossa. Torilla olleita kahta(!) Peavey Rudy Sarzo bassoa hamusin, mutta molemmat ehtivät mennä nenäni edestä. =( Eli tuommoinen vähän hifimpi meno kiinnostaa. Itse olen tähän asti ollut kitaristi vain, joten ehdotelkaa ihmeessä edes jotenkin tuon hifimeningin kanssa yhteen meneviä bassoja hintaluokkaan 650€, koska itselläni ei ole bassomerkeistä kovinkaan laajaa tietämystä. Kiitokset jo etukäteen kaikille vastanneille! =)

-Juha
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
Varaani
24.10.2007 12:11:05
Warwick Corvette, olisi tuolla...
ötzi
24.10.2007 12:44:06
Tommonen Corvette on kyllä aika hifibasso. Ja kaula on munsta parhaita mitä oon kokeilu. Pitänee itsekkin vielä joskus Warre hankkia.
Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin
blessed
24.10.2007 16:49:56

Corvette on varmasti hyvä, mutta sitä kannattaa kuitenkin ensin kokeilla, kaula on nääs melko erilainen kuin perus jazzarissa. Pyöreämpi, paksumpi ja vain öljytty/ei lakattu, joten siinä on se puun tuntuma.
IJarro
25.10.2007 00:12:00
Corvette on varmasti hyvä, mutta sitä kannattaa kuitenkin ensin kokeilla, kaula on nääs melko erilainen kuin perus jazzarissa. Pyöreämpi, paksumpi ja vain öljytty/ei lakattu, joten siinä on se puun tuntuma.

Eikös kaikkia soittimia kannata kokeilla etukäteen?? Thomannillakin on se 30 päivää...
Let's do some living after we die...
ballfish
25.10.2007 00:14:43
Nyt meni poijaat ihan pieleen tää homma. Kohtapuoliin saapuu taloon Tokai japsipresari! =)
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
blessed
25.10.2007 08:59:16

Nyt meni poijaat ihan pieleen tää homma. Kohtapuoliin saapuu taloon Tokai japsipresari! =)

Kuulostaa aika hifiltä:)
joukov
25.10.2007 18:56:18
Todella hifiä, varsinkin kun ensin oli presarikammo. :)
"I don't think, therefore I am."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)