M-Juhana 25.10.2007 15:54:59 | |
---|
Ecclestone katkera Kimin mestaruudesta 25.10.2007 14:19 Formula ykkösten kaupallisia oikeuksia hallinnoiva Bernie Ecclestone on yhä harmissaan siitä, että brittikuski Lewis Hamilton menetti maailmanmestaruuden Kimi Räikköselle. Ecclestone liputti avoimesti Hamiltonin mestaruuden puolesta, koska brittikuski olisi hänen mielestään ollut lajille Räikköstä parempi pr-mies. - Olen pahoillani Lewisin puolesta, sillä hänen suorituksensa tulokaskaudella olivat mahtavia. Nyt Räikkönen on mestari. Toivon vaan, että hän alkaa puhua enemmän, Ecclestone sanoi Daily Mirror -lehdessä. Ecclestonen mielestä Ron Dennisin johtama McLaren-talli töpeksi mestaruuden käsistään vaihtamalla kesken kilpailua Hamiltonille kolmen varikkopysähdyksen taktiikan. McLaren teki päätöksen sen jälkeen, kun Hamilton oli pudonnut kilpailussa 18:nneksi mystisten vaihdelaatikko-ongelmien takia. - Ron lahjoitti Räikköselle mestaruuden, Ecclestone väitti. - Jos Hamiltonia ei olisi kutsuttu sisään ylimääräiselle pysähdyksellle, hän olisi voinut voittaa maailmanmestaruuden. Kevyellä polttoainemäärällä ja pehmeillä renkailla hän ei saanut eroa yhtään kiinni ja menetti 25 sekuntia pysähdykseen. Jos hän olisi menettänyt vaikka vain 15 sekuntia, hän olisi ollut neljäs, Ecclestone laskeskeli. (MTV3) Katkeraa, katkeraa... Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964. |
kun Hamilton oli pudonnut kilpailussa 18:nneksi mystisten vaihdelaatikko-ongelmien takia. Todella mystisiä ongelmia, varsinkin kun mies itse myönsi mokanneensa.;) Ecclestone nyt on muutenkin aivan pihalla. Yhdyn kyllä hänen mielipiteeseensä Hamiltonin paremmasta edustavuudesta. Onhan Kimi nyt aika säälittävä ilmestys. Hamiltonissa tosin ärsyttää se kiiltokuvapoikaimago. Alonso on täysi mulkku, mutta on siinä sentään särmää ja karismaa. "Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää |
JCM 25.10.2007 17:35:35 | |
---|
Yhdyn kyllä hänen mielipiteeseensä Hamiltonin paremmasta edustavuudesta. Onhan Kimi nyt aika säälittävä ilmestys. Hamiltonissa tosin ärsyttää se kiiltokuvapoikaimago. Alonso on täysi mulkku, mutta on siinä sentään särmää ja karismaa. Radalla ei kilpaillakaan siitä, kuka on edustavin. Siellä merkkaa taidot. Mun mielestä Kimi on muutenkin edustavampi kuin Hamilton koskaan ja Alonso nykyään.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
JC 25.10.2007 17:44:55 | |
---|
|
Bacchus 25.10.2007 18:02:22 (muokattu 25.10.2007 18:05:06) | |
---|
Radalla ei kilpaillakaan siitä, kuka on edustavin. Siellä merkkaa taidot. Kiitos, että kerrot itsestäänselvyyksiä. EDIT: Tuossa on hyvää luettavaa, millaisena Kimi nähdään englantilaisen silmin: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/formula_one/7055633.stm Nimenomaan englantilaisen, eli yhden toimittajan. Kimin haastattelut ovat omasta mielestäni lehden kautta nautittuna ihan järkeviä, mutta en vain voi sietää sitä narinaa ja surkeannäköistä olemusta, joka livekuvan kautta välittyy. "Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää |
masterhat 25.10.2007 18:06:58 (muokattu 25.10.2007 18:07:33) | |
---|
itselleni on mahontonta sääliä kimiä, vaikka hän ei osaisi puhua ollenkaan. Hän on kuitenkin maailman mestari, ja äärimmäisen taitava ja lahjakas kuski. Vaikka hän paskoisi housuun ja söisi paskaansa joka haastattelussa, siltikin tuottaisi vaikeuksia sääliä häntä ja hänen ulosantiaan. tai no... Snails against humanity |
JCM 25.10.2007 18:14:42 | |
---|
Kiitos, että kerrot itsestäänselvyyksiä. Juu, eipä kestä. Pitää välillä muistuttaa, ettei pääse totuus unohtumaan:) Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Shabby 25.10.2007 18:17:30 | |
---|
Nimenomaan englantilaisen, eli yhden toimittajan. Kimin haastattelut ovat omasta mielestäni lehden kautta nautittuna ihan järkeviä, mutta en vain voi sietää sitä narinaa ja surkeannäköistä olemusta, joka livekuvan kautta välittyy. Huoh! Jatkossa ajolisenssi vain Mr. Finland kandidaateille? "Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko- |
Lennu 25.10.2007 18:19:00 | |
---|
Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
Bacchus 25.10.2007 18:24:38 | |
---|
Huoh! Jatkossa ajolisenssi vain Mr. Finland kandidaateille? Taisi osua sankarisi kritisoiminen arkaan paikkaan. Nyt nopeasti suutelemaan Räikköspatsasta, niin ei jumalhahmo vain missään tapauksessa suutu. Huomasit varmaan, että yllä oleva kärjistys liittyy asiaan yhtä paljon kuin ehdotuksesi Mr. Finlandista. Toisin sanoen ei pätkän vertaa. Omasta mielestäni Räikkösen ulosanti ja olemus ON jotain säälittävää, ja Hamilton sekä Alonso ovat paljon edustavampia. Ajotaitojen tai minkään muunkaan kanssa tällä ei ole mitään tekemistä, eikä pidäkään olla. On se kumma, kun ei voi mitään kritiikkiä esittää, ettei laumasieluinen fanikanalauma nouse takajaloilleen. "Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää |
Jag 25.10.2007 18:26:37 (muokattu 25.10.2007 18:29:06) | |
---|
Voi jumalauta. Täällä pidetään ihmistä säälittävänä median antaman kuvan ja luonteenpiirteiden perusteella. Menkää ihmiset itteenne. Puhumattomuus (ujous) sekä äänenväri (luontainen piirre) tekee ihmisestä säälittävän? Kuten joku on joskus sanonut: Ihmisen kommentit toisesta ihmisestä kertovat paljon enemmän itse puhujasta kuin kommentoitavasta. Omasta mielestäni Räikkösen ulosanti ja olemus ON jotain säälittävää, ja Hamilton sekä Alonso ovat paljon edustavampia. Ajotaitojen tai minkään muunkaan kanssa tällä ei ole mitään tekemistä, eikä pidäkään olla. On se kumma, kun ei voi mitään kritiikkiä esittää, ettei laumasieluinen fanikanalauma nouse takajaloilleen. Eiköhän täällä lähes kaikki ole sitä mieltä, että kyseiset herrat ovat pätevämpiä kissanristijäisissä kävijöitä, kuin Kimi. Kuitenkin kritiikin esittäminen ja ihmisen olemuksen suora haukkuminen on eri asia. " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
Bacchus 25.10.2007 18:43:04 (muokattu 25.10.2007 18:47:45) | |
---|
Voi jumalauta. Täällä pidetään ihmistä säälittävänä median antaman kuvan ja luonteenpiirteiden perusteella. Menkää ihmiset itteenne. Puhumattomuus (ujous) sekä äänenväri (luontainen piirre) tekee ihmisestä säälittävän? Kimin "äänenväri" ei ole sellainen geneettinen piirre, johon ei voisi vaikuttaa. Kyllä tuonkaltaisen narinan poistaminen on mahdollista. En usko, että Kimi on niinkään ujo, vaan yksinkertaisesti vähäsanainen. Omasta mielestäni puhumattomuus, ilmeettömyys ja onneton olemus tekevät Kimista epäedustavamman kuin kahdesta muusta aiemmin mainitusta kuljettajasta. Voitte vapaasti olla sitä mieltä, että Kimi on todella edustava ja hänen olemuksensa on säteilevä ja karismaattinen. Itse en ole sitä mieltä, ja sitä ei mitkään teidän itkuvirtenne muuta. Kuten joku on joskus sanonut: Ihmisen kommentit toisesta ihmisestä kertovat paljon enemmän itse puhujasta kuin kommentoitavasta. "Kuten joku on joskus sanonut". Uskalla edes esittää kommenttisi omissa nimissäsi. Arvasin, että kommentistani poikii uskomaton itkukonsertti. Voi hellanlettas sentään, nyt on vormulasankaria loukattu. Ei Kimin olemus omasta mielestäni yhtään vähennä hänen saavutuksiansa, mutta nyt oli kyse ainoastaan ulkoisesta olemuksesta, ja siitä olen juuri sitä mieltä mitä aikaisemmin kerroin. Onko tällä sitten mitään merkitystä? Ei varmastikaan, mutta ei se silti poista sitä, että Kimi on vähäsanainen narisija. "Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää |
Jag 25.10.2007 19:14:44 | |
---|
Kimin "äänenväri" ei ole sellainen geneettinen piirre, johon ei voisi vaikuttaa. Kyllä tuonkaltaisen narinan poistaminen on mahdollista. Mutta onko se tarpeellista? Tuskinpa Kimikään tarkoituksellisesti hakee sellaista äänenväriä. Ei se silti ihmisestä säälittävää tee. En usko, että Kimi on niinkään ujo, vaan yksinkertaisesti vähäsanainen. Omasta mielestäni puhumattomuus, ilmeettömyys ja onneton olemus tekevät Kimista epäedustavamman kuin kahdesta muusta aiemmin mainitusta kuljettajasta. Voitte vapaasti olla sitä mieltä, että Kimi on todella edustava ja hänen olemuksensa on säteilevä ja karismaattinen. Itse en ole sitä mieltä, ja sitä ei mitkään teidän itkuvirtenne muuta. Juu kuten jo aiemmin mainitsin, että jaan tuon mielipiteen kanssasi. Ja varmasti useimmat tämäkin ketjun keskustelijoista on samaa mieltä. Mutta tässä on sellainen "arvoero" kuka pitää mitäkin tärkeänä kyseisessä lajissa. Minulle nuo edustus ja pr-seikat ovat täysin arvottomia. "Kuten joku on joskus sanonut". Uskalla edes esittää kommenttisi omissa nimissäsi. Kunpa olisinkin jotain noin fiksua osannut lohkaista. Kyseessä ei ollut suora lainaus. Siis en sanasta sanaan muista miten meni. Mutta lainattu ajatus oli kyseessä. Arvasin, että kommentistani poikii uskomaton itkukonsertti. Voi hellanlettas sentään, nyt on vormulasankaria loukattu. Ei Kimin olemus omasta mielestäni yhtään vähennä hänen saavutuksiansa, mutta nyt oli kyse ainoastaan ulkoisesta olemuksesta, ja siitä olen juuri sitä mieltä mitä aikaisemmin kerroin. Onko tällä sitten mitään merkitystä? Ei varmastikaan, mutta ei se silti poista sitä, että Kimi on vähäsanainen narisija. Ja nyt sinun mielipiteestäsi eroavat lausunnat ovat kaikki "itkemistä". Aivan... En tarttunut keskusteluun arvostelun kohteen takia. Vaan tavan jolla se tehtiin. Sotii vaan minun arvomaailmaani vastaan tuollainen ulkoisten olemusten perusteella ihmisen "säälittäväksi" leimaaminen. " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
masterhat 25.10.2007 19:50:16 (muokattu 25.10.2007 19:57:21) | |
---|
Snails against humanity |
Bacchus 25.10.2007 20:00:37 (muokattu 25.10.2007 20:05:59) | |
---|
Mutta onko se tarpeellista? Tuskinpa Kimikään tarkoituksellisesti hakee sellaista äänenväriä. Ei se silti ihmisestä säälittävää tee. On jokaisen itse arvioitavissa, onko se tarpeellista vai ei. Tuskin Kimi kokee sitä tarpeelliseksi, mutta jos itselläni olisi sama tilanne, niin varmasti hakeutuisin puheterapiaan tms. Kyllä sellainen itseäni henkilökohtaisesti häiritsisi. Juu kuten jo aiemmin mainitsin, että jaan tuon mielipiteen kanssasi. Ja varmasti useimmat tämäkin ketjun keskustelijoista on samaa mieltä. Mutta tässä on sellainen "arvoero" kuka pitää mitäkin tärkeänä kyseisessä lajissa. Minulle nuo edustus ja pr-seikat ovat täysin arvottomia. Ei tässä ole yhtään millään tavalla kyse mistään arvoerosta. Koko hommassa oli kyse ainoastaan ulkoisen olemuksen perusteella arvioidusta henkilön edustavuudesta, ei mistään muusta. Jos aiheesta ei ollut mitään sanottavaa, niin silloin ei varmaankaan olisi ollut tarpeellista kommentoida. Ja nyt sinun mielipiteestäsi eroavat lausunnat ovat kaikki "itkemistä". Aivan... Ainoastaan sellaiset, joissa huomaa palan nousevan kurkkuun kun idolin jotain puolta kritisoidaan. En tarttunut keskusteluun arvostelun kohteen takia. Vaan tavan jolla se tehtiin. Sotii vaan minun arvomaailmaani vastaan tuollainen ulkoisten olemusten perusteella ihmisen "säälittäväksi" leimaaminen. Mielestäni Kimillä on säälittävä olemus, eikä mielipiteeni siitä miksikään muutu. Aiheesta on aivan turha jankata. "Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää |
JCM 25.10.2007 20:01:03 | |
---|
Hoho. Mulle on aivan sama vaikka Kimi ois mykkä ja läski pizzanaama. Kaikista tärkeintä on se fakta, että Kimi on maailman paras formulakuski. Ja en mä tiedä, mun mielestä Kimi on edelleen paljon edustavampi kuin Alonso tai Hamilton esim. Mut Kovalainen, siinä on hieno mies myös edustamaan vaikka missikisoihin, jos niin halutaan. Formuloissa kun sillä edustamisella ei ole mitään merkitystä mulle, pääasia, että auto kulkee kun sitä käskytetään. 2008 maailmanmestari tulee olemaan Kimi. Olen varma siitä. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Turmis 25.10.2007 20:05:08 (muokattu 25.10.2007 20:08:45) | |
---|
Ei Kimin olemus omasta mielestäni yhtään vähennä hänen saavutuksiansa, mutta nyt oli kyse ainoastaan ulkoisesta olemuksesta, ja siitä olen juuri sitä mieltä mitä aikaisemmin kerroin. Onko tällä sitten mitään merkitystä? Ei varmastikaan, mutta ei se silti poista sitä, että Kimi on vähäsanainen narisija. Edelleenkin minua ihmetyttää, että miksi tuosta pitäisi edes välittää? Ihan sama kuin sanoisi, että Nico McBrain on hyvä rumpali, mutta se on helvetin ruma äijä. Minusta päinvastoin on helvetin hienoa, että ihmiset antavat tekojen puhua puolestaan ja ovat mitä ovat, eivätkä ala poseeraamaan maailmanpelastajaa. E: Puolueeton mielipide, katsokaa vaikka avataria. Musiikki on vakava asia, se ei saa olla iloista. |
Bacchus 25.10.2007 20:07:08 (muokattu 25.10.2007 20:07:45) | |
---|
Edelleenkin minua ihmetyttää, että miksi tuosta pitäisi edes välittää? Ei sillä mitään merkitystä olekaan. Keskustelu ainoastaan lähti Ecclestonen lausunnosta kuljettajien edustavuudesta, ja näitä väitteitä itse kommentoin. "Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää |
M-Juhana 25.10.2007 21:18:47 | |
---|
Minusta päinvastoin on helvetin hienoa, että ihmiset antavat tekojen puhua puolestaan ja ovat mitä ovat, eivätkä ala poseeraamaan maailmanpelastajaa. Niin..muistaakseni mm. Senna oli aika suorasukanen mulkero. Kuka muistaa?? Mut Senna on legenda rattimies. Se muistetaan. Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964. |
M-Juhana 25.10.2007 21:25:35 | |
---|
Tässä on kyllä kans tyhmä ämmä, aina ollut: http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/574942?muut Tosta suomalaisuudesta. Räikkösen nimen perässä on tulosluettelossa suomenlippu ja FIN. Kukaan ei tiedä maailmalla mm. että Nokia on suomesta. Japanista se kuulema on. Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964. |