|
gorgonoidi 25.10.2007 17:36:30 | |
---|
Kas, hienon kuuloista tavaraa tämä. Tunnelmat upeita ja korvia hiveleviä saundeja. Kokeellisuuskin on nykyään ihan jees. Pyytelin kaveriksi :) |
Mohla 26.10.2007 14:12:12 | |
---|
Kaverikutsua lähti täältäkin. Hyvää settiä. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
|
Linnunlaulupuu 27.10.2007 14:37:04 | |
---|
Kokeellisuuskin on nykyään ihan jees. Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet! |
gorgonoidi 27.10.2007 14:44:40 | |
---|
Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Ai että mitä ihmettä? Sitä että minun mielestäni pieni omaperäisyys ja erilaisten uusien juttujen kokeilu on jees. |
Linnunlaulupuu 27.10.2007 17:47:39 | |
---|
Ai että mitä ihmettä? Niin. Sitä että minun mielestäni pieni omaperäisyys ja erilaisten uusien juttujen kokeilu on jees. Miksi se on nykyään jees? Eikö se ennen sitten ollut? Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet! |
gorgonoidi 27.10.2007 18:52:37 (muokattu 27.10.2007 18:53:58) | |
---|
Miksi se on nykyään jees? Eikö se ennen sitten ollut? Hmm, eiköhän tämä mene taas vittuilun/turhan nipottamisen puolelle, ainakin minusta tuntuu vahvasti siltä. Se on ollut aina ihan jees, minä pidän kokeellisesta musiikista, mutta sinä nyt vain tartuit tuohon "nykyään" -sanaan. Ihmettelen. |
Mohla 28.10.2007 12:15:54 | |
---|
Miksi se on nykyään jees? Eikö se ennen sitten ollut? Just sitä tarkoitettiin varmaan, että kokeellisuus oli ennen ihan perseestä. Hyi saatana. Nykyään sen just ja just sietää. Hyvä keskustelu ja silleen. Jos palataan aiheeseen, niin mun mielestä varsin mukavaa äänimaisemaa. Biospheren ystävänä tämmöiset meiningit on aina varsin mukavaa, etenkin näin hyvin tehtynä. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
|