Kimmo72 24.10.2007 22:17:22 | |
---|
Fabu vois lähtee. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Da Make 24.10.2007 22:50:27 | |
---|
BB talo on melkein kaverini naapurissa, suunitellaan parhaillaan kunnon jäynäntekoa. |
Jormaz 24.10.2007 23:12:02 | |
---|
"Voi vittu tää on niinku niin perseestä" taitaa kyl joutua pihalle. Eipä ollut yllätys tämä äänestystulos. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Joees 24.10.2007 23:12:02 (muokattu 24.10.2007 23:12:17) | |
---|
BB talo on melkein kaverini naapurissa, suunitellaan parhaillaan kunnon jäynäntekoa. Pääsekö mukaan? E: Tosin mulla on sinne matkaa, mutta eihän se hauskanpitoa estä. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Tuonne pitää saada jotain aktiviteetteja ja sähinää. Toi on nykyään ihme passivointilaitos koko paikka. Saisivat sitten vaikka maalata kaiken harmaaksi ja viikkotehtäväksi puhekielto, niin kiinnostais ehkä vielä vähemmän ketään. ihan tosi? |
Joees 25.10.2007 00:31:18 | |
---|
Tuonne pitää saada jotain aktiviteetteja ja sähinää. Toi on nykyään ihme passivointilaitos koko paikka. Saisivat sitten vaikka maalata kaiken harmaaksi ja viikkotehtäväksi puhekielto, niin kiinnostais ehkä vielä vähemmän ketään. Tai sitte kiinnostais enemmän kun ei tarvis kuunnella tellulellua ja noitaa. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Jormaz 25.10.2007 00:41:04 | |
---|
Hassua toi kun Farbod nimeää aina Saulin. Nyt se on keksinyt jotain muita syitä mutta heti alussahan ilmeni että pelkää Saulia koska se on Tiedäthän. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Joees 25.10.2007 00:46:44 | |
---|
Hassua toi kun Farbod nimeää aina Saulin. Nyt se on keksinyt jotain muita syitä mutta heti alussahan ilmeni että pelkää Saulia koska se on Tiedäthän. Ei-niin-hetero... No mutta jokasella on syynsä. Noita vainoaa aina Kadia kun "se unohtaa mikkinsä" aina. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Zelana 25.10.2007 00:52:50 | |
---|
En olis kyllä uskonut, että noilla olisi mahdollisuuksia päästä viikkotehtävää läpi, mutta ton älyttömän tsemppaamisen ansiosta voi olla että menee kirkkaastikin läpi. |
gasser 25.10.2007 01:10:52 | |
---|
En olis kyllä uskonut, että noilla olisi mahdollisuuksia päästä viikkotehtävää läpi, mutta ton älyttömän tsemppaamisen ansiosta voi olla että menee kirkkaastikin läpi. Mitäs siellä nyt livenä? kerroin 5 ja ilman kamppeita? No, sama sinänsä. Toi yks kurtistelija vois mennä himaan ja muille jotain innostavaa sen tilalle kilohintaan. ihan tosi? |
Zelana 25.10.2007 01:13:27 | |
---|
Mitäs siellä nyt livenä? kerroin 5 ja ilman kamppeita? No, sama sinänsä. Toi yks kurtistelija vois mennä himaan ja muille jotain innostavaa sen tilalle kilohintaan. Jarkko, Sauli ja Niko vetää siellä kolmatta tuntia putkeen. Ja vielä hyvää vauhtia. Ovat vissiin jossain 4200 kierroksen paikkeilla. |
Jormaz 25.10.2007 01:16:42 | |
---|
Jarkko, Sauli ja Niko vetää siellä kolmatta tuntia putkeen. Ja vielä hyvää vauhtia. Ovat vissiin jossain 4200 kierroksen paikkeilla. Sillä välin kun muut ilkkuu pojille ettei tule onnistumaan. Yeah. Kyllä mun mielestä tässä tehtävässä varsinkin Jarkko näytti kenellä on cojones. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Zelana 25.10.2007 01:18:13 | |
---|
Sillä välin kun muut ilkkuu pojille ettei tule onnistumaan. Yeah. Kyllä mun mielestä tässä tehtävässä varsinkin Jarkko näytti kenellä on cojones. Taitavat olla itte vaan vähän sekasin laskuissa, kun miettivät että vetäisivät huomennakin tuhatta kierrosta:D |
Joees 25.10.2007 01:22:15 | |
---|
Taitavat olla itte vaan vähän sekasin laskuissa, kun miettivät että vetäisivät huomennakin tuhatta kierrosta:D Hyvähän se on varman päälle pelailla ;-) Ja kuntoahan kai tossakin ehkä tulee. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
gasser 25.10.2007 01:49:35 | |
---|
Eli ne hiihtää sittenkin? hyvähyvä. Tietty pieni lisäjännä ei haittais yhtään. Reilusti kippoo vaikkapa... ihan tosi? |
Zelana 25.10.2007 01:49:42 | |
---|
Noni, nyt on ilmeisesti tuo 4200 ja risat täynnä, mutta jätkät jatkaa edelleen hiihtoa:D. Olis ihan reilua edes käskeä ne nukkumaan tai jotain, kun alkavat olla aikas puhki. |
aivokuolio 25.10.2007 02:38:58 | |
---|
Kummasti homma nopeutui kun tuli infoa että saa olla useampikin hiihtäjä kerralla. Mutta silti Jarkolle, Nikolle ja Saulille propsit kun periaatteessa kolmestaan käänsivät tuon epätoivoiselta näyttäneen tehtävän voiton puolelle. Tarvittu kilometrimäärä on ilmeisesti jo täynnä, mutta saapa nähdä ilmoittaako BB huomenna asiasta ollenkaan. Toisaalta olisi mukava nähdä eniten valittaneet Piia ja Tiina könyämässä periaatteessa turhan takia. Ja pojille sitten korikaupalla bisseä perjantaina, eix jeh. I've got soul but I'm not a soldier |
Hetfield 25.10.2007 06:17:51 (muokattu 25.10.2007 06:18:18) | |
---|
Kummasti homma nopeutui kun tuli infoa että saa olla useampikin hiihtäjä kerralla. Mutta silti Jarkolle, Nikolle ja Saulille propsit kun periaatteessa kolmestaan käänsivät tuon epätoivoiselta näyttäneen tehtävän voiton puolelle. Heh, jotenkin hauskaa, että BB puoliväkisin vinkkasi niitä yrittämään lisää. Olisi luullut, että ne paskat välittää koko tehtävän onnistumisesta. Tarvittu kilometrimäärä on ilmeisesti jo täynnä, mutta saapa nähdä ilmoittaako BB huomenna asiasta ollenkaan. Toisaalta olisi mukava nähdä eniten valittaneet Piia ja Tiina könyämässä periaatteessa turhan takia. Ja pojille sitten korikaupalla bisseä perjantaina, eix jeh. Hoho. Joo nuo tytöt vois minun puolesta hiihtää niin kauan, kuin lumia riittää. Mutta aika hyvin ovat sitten pojat vetäneet, jos kerta alkaa olemaan vaaditut kierrokset täynnä. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
kk80 25.10.2007 07:44:20 | |
---|
Noita vainoaa aina Kadia kun "se unohtaa mikkinsä" aina. Hakuvideota lukuunottamatta olen jollain tasolla pitänyt Piiaa ihan pelinlukutaitoisena ihmisenä. Kadin äänestäminen on kuitenkin jotain niin älytöntä. Virokki on selvinnyt 10 tsiljoonasta äänestyksestä ja silti pitää vielä antaa pisteitä. Luulisi ettei höntsittäisi joutua äänestyshirmun kanssa häätöäänestykseen. Tellu on todella ärsyttävä mutta toisaalta hajoamista on kiva katsella. Kadin funktiota talossa en oikein ymmärrä. Missähänä vaiheessa tuotanto pistää jonkun vanhoista asukkaista takaisin sisälle? Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Mr. Mustard 25.10.2007 09:35:00 | |
---|
Mitähän tuotantotiimillä on liikkunut mielessä kun ovat keksineet viikkotehtävän? Ei helevata, neljä päivää katsella kun porukka "hiihtää" rinkiä kaatuillen ja kiroillen. Yhden jakson verran jaksoi viihdyttää. Nythän viihdytysarvo tuplaantui kun kaksi saa hiihtää samaan aikaan? :( "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |