BigPapa 23.10.2007 19:22:42 | |
---|
Kiitos vaan, jotenkin toi G-blyys sopi mulle paremmin kuin edellinen, vaikka taidot on mitä on. Mut hauska oli vetää! C-mundero on vähän löysempi vetää...8).. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
stratomaster 23.10.2007 19:26:35 | |
---|
C-mundero on vähän löysempi vetää...8).. Joo, en saanu tolla F-harpulla oikein kunnon taivutuksia. |
Ei nyt ihan Äijää, mutta mä ainakin yritin! :D ihan riittävän äijää :D , bueno, bueno, stratomesu Aivan selvä äijä, hyvin vedetty! ...Hämmentävää että puhut Albert Järvisestä noin kauniisti. Yleensähän suomalaiset kitaristit lähinnä kyräilevät toisiaan... |
stratomaster 24.10.2007 08:18:09 | |
---|
Aivan selvä äijä, hyvin vedetty! No ei nyt ihan selvä ainakaan soittohetkellä, mutta tattis... |
blaekie 24.10.2007 16:28:47 | |
---|
Nii onkii ... |
BigPapa 24.10.2007 17:37:43 | |
---|
Oliks toi vedetty jollain monofonisella analogiasyntsalla ? minimoog ehkäpä ? Se ei ollu ainakaan maniska tai mundero?...8) The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Mismatch error 24.10.2007 21:11:58 | |
---|
Oliks toi vedetty jollain monofonisella analogiasyntsalla ? minimoog ehkäpä ? Oliski.. Ei tällaasella opiskelijanplantulla oo sellasiin varaa. Korgilla väänsin ton saundin. ;) Pännii ettei pystyny osallistumaan tohon ekaan. Urkusoolo tuli purkitettua mutku ei ollu sillon viä mihin laittaa se. Mikseriin sain salasanan vasta perjantaina. :( Hyvin arvattu on puoliksi tiedetty. |
M-Juhana 24.10.2007 21:15:59 (muokattu 24.10.2007 21:16:07) | |
---|
Taas tulin perhe-riennoista tähän h sitten..ei kerkee...:-( Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964. |
Manetti 24.10.2007 23:19:31 (muokattu 25.10.2007 01:05:59) | |
---|
Oliski.. Ei tällaasella opiskelijanplantulla oo sellasiin varaa. Korgilla väänsin ton saundin. ;) Pännii ettei pystyny osallistumaan tohon ekaan. Urkusoolo tuli purkitettua mutku ei ollu sillon viä mihin laittaa se. Mikseriin sain salasanan vasta perjantaina. :( Hyvä tsaundi, elä pänni suotta...tuloo vielä monta rootsskabaa johon voit vetää urkusoolon, hienoa että oot mukana! No jos tämä ei niin vakavaa ole... ei oo ei...maniskako siellä soi? hyvä meininki! Kiitos ja anteeksi. Itsensä häpäisy -viikot jatkuvat. Pitää alentaa täälläkin tasoa:http://d3.mikseri.net/m/d17/6000786 … 4/Bluesiloita%20-%20Bluesiloita.mp3 Hyvä meininki tässä myös, eikä mitään syytä häpeään. Tossa yllä on oikea linkki suoraan sun piisiin. Sen saa niin, että painaa hiiren oikealla "avaa uudessa ikkunassa" tai avaa uudessa välilehdessä vaihtoehtoa jolloin sun näytölle pitäs tulla blanco sivu kun laitat mediaplayerin pieneksi sinne alapalkkiin. Jos käytät firefoxia niin siinäkin pitäs olla samankaltainen tsydeemi. Mäkkimiehet voi kertoo miten se niiissä toimii, mie ku käytän vaan tätä puuceetä. ...Hämmentävää että puhut Albert Järvisestä noin kauniisti. Yleensähän suomalaiset kitaristit lähinnä kyräilevät toisiaan... |
blaekie 25.10.2007 11:19:27 (muokattu 25.10.2007 11:34:20) | |
---|
perkele kun ei meinaa kumpaakaan irrota nyt oikein mitään järkevää, ei tänne , ei 103:een. Miks tää on niin vaikeeta :-) Laitan jotain jos kehtaan, ehkä Se ei ollu ainakaan maniska tai mundero?...8) tai jos se olis sit monologinen anonyymisyntsa :D Oliski.. Ei tällaasella opiskelijanplantulla oo sellasiin varaa. Korgilla väänsin ton saundin. ;) Pännii ettei pystyny osallistumaan tohon ekaan. Urkusoolo tuli purkitettua mutku ei ollu sillon viä mihin laittaa se. Mikseriin sain salasanan vasta perjantaina. :( joo mä oisin heti antanut täydet pointsit, jos se olis ollu minimoog :-) . tosin ei hassumpi tuokaan veto. Tervetuloa skabaan. Nii onkii ... |
BigPapa 25.10.2007 13:20:14 (muokattu 25.10.2007 13:39:51) | |
---|
tai jos se olis sit monologinen anonyymisyntsa :D kronologinen pseudonyymiharmo(o)nikka, sellaistakin olen jossain ollut kuulevinani..8DDD..ainiin se oli siinä yhessä altermanniunessa...aika juustoinen meininki...8DDD The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
texjazz 25.10.2007 14:48:03 | |
---|
Sen saa niin, että painaa hiiren oikealla "avaa uudessa ikkunassa" tai avaa uudessa välilehdessä vaihtoehtoa jolloin sun näytölle pitäs tulla blanco sivu kun laitat mediaplayerin pieneksi sinne alapalkkiin. Jos käytät firefoxia niin siinäkin pitäs olla samankaltainen tsydeemi. Mäkkimiehet voi kertoo miten se niiissä toimii, mie ku käytän vaan tätä puuceetä. Tsaateri, kun tämä on juuri se proplemos, jonka kanssa vääntelin tuolla männä sivuilla: kun on mäkki. Ei tulea mediaplayeria, tietty. Niin se tajunnan yläpuolellani, miten sen tällä väännän. Esmes tuo taustasoittolinkki ei tallentunut koneelle kuin streamina tai whatever. Mäkkimiehet, konsultaatiota. Elämässä pitää olla konsultaatiota.
"Mä tuun heti vihaseks kun mä kuulen jatsia" -Avovaimo |
BigPapa 25.10.2007 14:49:39 | |
---|
Elämässä pitää olla konsultaatiota. Elämä ilman konsultaatiota on kuin aitanpolku ilman astuvaa emäntää. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
blaekie 25.10.2007 17:16:39 | |
---|
Tsaateri, kun tämä on juuri se proplemos, jonka kanssa vääntelin tuolla männä sivuilla: kun on mäkki. Ei tulea mediaplayeria, tietty. Niin se tajunnan yläpuolellani, miten sen tällä väännän. Esmes tuo taustasoittolinkki ei tallentunut koneelle kuin streamina tai whatever. Mäkkimiehet, konsultaatiota. Elämässä pitää olla konsultaatiota. Laittakaas ny velsa ? , madmatt ?, apenaattori ?, vai ketä niitä macciguruja täällä oikeen on, niinku miestä konsultoiden , hä ? Nii onkii ... |
BigPapa 25.10.2007 17:18:01 | |
---|
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
blaekie 25.10.2007 17:18:54 | |
---|
Nii onkii ... |
BigPapa 25.10.2007 17:23:19 (muokattu 25.10.2007 17:23:27) | |
---|
juu juu, mut et osaa sit jatkossa tehä linkin Ainii joo....olimpas mää ....8O... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
blaekie 25.10.2007 19:47:33 | |
---|
Varoitus,älkää kuunnelko tätä jos ette osaa suhtautua huumoriin vakavasti... http://kotisivu.dnainternet.net/han ... m/U.F.B/PurplemasiinRootsSkaba2.mp3 Pientä vireongelmaa...jossain...onneksi sain paikattua sen vibralla :) ASIAA !! , hyvät törähtelyt siellä, hyvä purppeli masiina 8) Nii onkii ... |
stratomaster 25.10.2007 19:53:34 (muokattu 25.10.2007 19:53:58) | |
---|
Purple Masiinakin jaksaa aina yllättää, hyvä hyvä! Onks jotain soitinta, mitä sä ET soita? Blaekiella asiallista vetoa kerrassaan. Joku kitaristi mulle tuli tosta etäisesti mieleen, mutta en nyt muista kuka... |
blaekie 25.10.2007 19:57:54 | |
---|
Blaekiella asiallista vetoa kerrassaan. Joku kitaristi mulle tuli tosta etäisesti mieleen, mutta en nyt muista kuka... joo niin siinä, käy kun ei itse keksi mitään, niin silloin pitää ruveta plagioimaan :D hohoo Nii onkii ... |