Ambitus 12.10.2007 17:06:33 | |
---|
Hepskukkuu! Käyttääkö kukaan Microsoft Vista-käyttistä musantekemiseen, ja millä softalla? Kattelin et Reaperi olis tuettu Vistalle, mutta muista en oikeen saanut selvää. Mulla pamahti läppäri eilen ja lähen tästä parin tunnin päästä ruottinmaalle missä mulla olis mahdollisuus käyttää Vistalla varustettua läppäriä omiin musajuttuihin. Nyt vaan pitäis löytää vaan softa, mikä toimis kunnolla ja mikä tukis myös ASIOta..mulla on MBOX messis mutta kun nuo Digin ryökäleet ei oo saanu pihalle vielä PT:tä Vistalle..prkle..Toimiikohan se siin käyttiksewssä olleskaan?!? Mun siis pitää saada kitaran ääni sisään koneeseen ja luureihin ihan treenitarkoituksessa. Eli yhtä stereoraitaa + yhtä monoraitaa esim.guitarrigillä varustettuna pitäis pystyy pyörittää..ajatuksia? Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
gravehill 12.10.2007 17:41:21 | |
---|
Reaper pitäisi tosiaan toimia ongelmitta Vistalla. Samoin Sonar 7 ja Nuendo 4 jos rahaa löytyy... Cubasen 4.1 päivitys pitäisi olla tulossa parin viikon sisällä ja sisältää mm. 64 bittisen version Vistalle. http://www.chaosresearch.de |
pirkko liimanaama 12.10.2007 23:15:37 | |
---|
Olen soitellut Ik Stealthplugin rimpulalla Xp:ssä Guitar rig 1.2:lla ja kaikki toimi hienosti.Hankin vähän aikaa sitten uuden koneen Vistalla ja sain armottomat rutinat riesaksi. Mikähän ne saa aikaiseksi? Latenssia pidentämällä rutinat vähenee, mutta xp:ssä kaikki toimi minimi latenssilla. Neuvot olisi tarpeen??? |
Niq 13.10.2007 08:19:17 | |
---|
Olen soitellut Ik Stealthplugin rimpulalla Xp:ssä Guitar rig 1.2:lla ja kaikki toimi hienosti.Hankin vähän aikaa sitten uuden koneen Vistalla ja sain armottomat rutinat riesaksi. Mikähän ne saa aikaiseksi? Latenssia pidentämällä rutinat vähenee, mutta xp:ssä kaikki toimi minimi latenssilla. Neuvot olisi tarpeen??? Odotat että IK pukkaa kunnon ajurit Vistalle. Tämä sama ongelma on nyt melkein joka valmistajalla, pukattiin hädissään jotkut purkkaviritysajurit XP-ajureista Vistalle että käyttäjät jatkaa ostamista. XP:n ja Vistan ero on kuitenkin aika suuri, eli vielä saadaan odottaa niitä vartavasten tehtyjä/optimoituja softia ja etenkin ajureita Vistalle. "I have a cunning plan" -Baldrick |
pirkko liimanaama 13.10.2007 09:10:57 (muokattu 13.10.2007 09:11:59) | |
---|
Odotat että IK pukkaa kunnon ajurit Vistalle. Tämä sama ongelma on nyt melkein joka valmistajalla, pukattiin hädissään jotkut purkkaviritysajurit XP-ajureista Vistalle että käyttäjät jatkaa ostamista. XP:n ja Vistan ero on kuitenkin aika suuri, eli vielä saadaan odottaa niitä vartavasten tehtyjä/optimoituja softia ja etenkin ajureita Vistalle. Tuo kävi itsellänikin ensiksi mielessä,mutta tuo viimeisin Vistan ajuri on tullut joskus kesäkuussa eikä uudempaia versioita ole tullut, niin tuon kai pitäisi olla toimiva tai sitten Ik on lopettanut tuotteen tukemisen.Ik kyllä mainostaa nettisivuillaan tuota niin en usko. Eniten arveluttaa ,että koneen joku komponentti aiheuttaa häiriön.Olen kuullut että sata kiintolevyn ohjain saattaa aiheuttaa tuollaista häiriötä. Suunnitelmissa on hankkia kunnon äänikortti ja pelkona on ,että jos jokin komponentti aiheuttaa tuon häiriön ,siinä uudessakin tulisi samat rutinat, niin johan söisi miestä. |
Niq 13.10.2007 09:21:49 | |
---|
eikä uudempaia versioita ole tullut, niin tuon kai pitäisi olla toimiva tai sitten Ik on lopettanut tuotteen tukemisen.Ik kyllä mainostaa nettisivuillaan tuota niin en usko. Niin. Tämähän on tätä normaalia toimintaa. Mut voihan rutinat muualtakin tulla, on vaan "isommatkin" valmistajat tuollaisia ohareita tehneet. Eli vielä uutena kaupan olevia kortteja ei välttämättä edes aiota tukea Vistan puolella (kuten RME Digi-sarja). "I have a cunning plan" -Baldrick |
Minulla on ollut vista läppärissä 0,5 vuotta eli vista home premium ja se toimii muuten hyvin kaikessa omitusuudessaan mutta midiä en saa kuulumaan. koneessani on reason 2,5 ja sonar pre 4 ja cubase se 3 ja millään niissä ei toimi midi-eli ei kuulu mitään. ??? |