TheRagDoll 11.10.2007 23:15:24 | |
---|
Mielestäni muissa riffeissä ei pitäisi olla hirveästi väärää... (sanitarium alku meni ns live version mukaan) Ei millään pahalla mutta ei todellakaan mennyt.. kuullosti vielä huonommalta kuin master of puppets, mutta suosittelen treenaamaan pull-offeja ja hammer-oneja, niillä tuossa alussa yksi kohta soitetaan,treeniä treeniä:) What we need now is some new, fresh clichés. Samuel Goldwyn |
Antti1 11.10.2007 23:27:46 | |
---|
Hmm... Pitäisiköhän pistää tänne taas jotain pätkää arvosteltavaksi, josko saisi pitkästä aikaa jotain rakentavaa kommenttia omista kohelluksista ja söhellyksistä. Bändin pojat ei osaa sanoa juuta eikä jaata ja ei mun soitto mitenkään täydellistä oo, todellakaan. Ei oo kyllä vuosiin tullu oikeastaan treenattua, joten itsensä nolaamisen mahdollisuus on erittäin suuri. :D Tää on just se ikuisen aloittelijan syndrooma; treenaamatta ei kehity. Jotain hyviä biisi ehdotuksia? Voisin jotain uutta koittaa vaikka opetella pikaisesti tässä kodin remonttihommien ohella. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
-AjA- 11.10.2007 23:44:14 | |
---|
Hmm... Pitäisiköhän pistää tänne taas jotain pätkää arvosteltavaksi, josko saisi pitkästä aikaa jotain rakentavaa kommenttia omista kohelluksista ja söhellyksistä. Bändin pojat ei osaa sanoa juuta eikä jaata ja ei mun soitto mitenkään täydellistä oo, todellakaan. Ei oo kyllä vuosiin tullu oikeastaan treenattua, joten itsensä nolaamisen mahdollisuus on erittäin suuri. :D Tää on just se ikuisen aloittelijan syndrooma; treenaamatta ei kehity. Jotain hyviä biisi ehdotuksia? Voisin jotain uutta koittaa vaikka opetella pikaisesti tässä kodin remonttihommien ohella. Minkä tyylistä musiikkia tykkäät soitella? Vai haluatko ihan mistä vaan genrestä noita ehdotuksia? Jos ihan hatusta saa heittää niin tässä muutamia: - Steve Vai - Alive in an ultra world (hyvä groove "riffeissä") - Ten Years After - Slow blues in C (hidasta blyysfiilistelyä) - Eagles - Hotel California (tee tästä vaikka joku soolokitarasovitus ;-) Mielelläni kuuntelisin sovitukses jostain noista. I know Kung Fu, Karate and 20 other dangerous words... |
Antti1 11.10.2007 23:45:37 | |
---|
Hmm... Voisi vaikka tuon Steve Vain pätkän koittaa rykästä, siinä voisi olla haastetta. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
-AjA- 11.10.2007 23:48:48 | |
---|
Hmm... Voisi vaikka tuon Steve Vain pätkän koittaa rykästä, siinä voisi olla haastetta. On se kyllä haastava soitella hyvin. Muutenhan toi herran kyseinen teos on aika perinteikästä tavaraa. Ei niinkään sitä tyypillistä Vaita. I know Kung Fu, Karate and 20 other dangerous words... |
Millä vermeellä ois hyvä nauhotella noita pätkiä että sais vähä parempaa äänenlaatua ku mp3 soittimen kautta? Kaupungin tavoitelluin remonttimies |
Antti1 23.10.2007 17:10:25 (muokattu 23.10.2007 17:11:29) | |
---|
Millä vermeellä ois hyvä nauhotella noita pätkiä että sais vähä parempaa äänenlaatua ku mp3 soittimen kautta? Tietokone ja äänikortti on ihan mukava ratkaisu. :) Millaisella laitteistolla sä soittelet? Pitäisikö saada äänitettyä mikillä, vai onko sulla jotain kunnollista linjasoittoon kykenevää laitetta? EDIT: Niin ja selaas studiopalstaa, sekä tuota tietokonepalstaa. Niistä löytyy kaikki tarvittava tieto. En oo vieläkään ehtinyt treenaamaan tuota Vain biisiä, perkeleen muuttokiireet ja remontti tulee olennaisen tielle. :D "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
Wallesmanni88 23.10.2007 20:09:08 | |
---|
|
TheRagDoll 23.10.2007 21:30:42 | |
---|
Äänitin Master of puppetsin Mp3 soittimella ja äänenlaatu on yllättävän hyvä :) I'm impressed.. pakko kysästä että menikö montakin ottoa ennen ku meni purkkiin What we need now is some new, fresh clichés. Samuel Goldwyn |
mesa- 24.10.2007 00:02:28 (muokattu 24.10.2007 00:44:18) | |
---|
Aint Talkin Bout Love: http://www.mikseri.net/artists/project.100355.php Arvostelkaa. Joissakin kohtaa kuulostaa että ois huono tatsi, mikä saattaa johtua myös siitä että äänistyslaitteet on paskat. En yrittänyt vetää niin kuin levyllä, enkä kyllä osaiskaan. Soolon alku on leikattu pois koska olin vaipunut johonkin horrokseen kun alko kyllästyttämään se saman riffin jankkaaminen, ja sitte yhtäkkiä säpsähdin kun soolokohta alko, ja sehän meni sitten päin per*että. Edit: Niin ja olen soittanut n. 3 vuotta. Edit2: Pitäis vissiin arvostella tuo edellinen niin hyvin vedit. En erottais sun soittoa Slashin soitosta(tosin en oo kuullu tuota rosesin biisiä vuoteen). Eli siis aika hyvä 2 viikkoa soittaneelta. Hmm.. kävin kuuntelen ton oikeen, saattaisin ehkä erottaa. Blues 'n' Metal! |
KurtCobain 24.10.2007 20:43:53 | |
---|
I'm impressed.. pakko kysästä että menikö montakin ottoa ennen ku meni purkkiin Emmää ny sitä iha ekalla purkkii muistaakseni vetäny tietenkää, mut en ny sitä 10 kertaa soittanu ja parhaan pistin nettii :D heittona voisin sanoo et 3-4 ottoo otin kai. "7-kielisistä kitaroista lähtee aika möreet äänet" |
TheRagDoll 25.10.2007 17:47:38 (muokattu 25.10.2007 17:50:42) | |
---|
"komppi..hoitakoon joku muu sen." -Ushimir |
--Tomppa-- 30.10.2007 20:55:23 | |
---|
Up to Eleven!! |
Kasperi Tervonen 30.10.2007 22:35:06 | |
---|
Aint Talkin Bout Love: http://www.mikseri.net/artists/project.100355.php Arvostelkaa. Joissakin kohtaa kuulostaa että ois huono tatsi, mikä saattaa johtua myös siitä että äänistyslaitteet on paskat. En yrittänyt vetää niin kuin levyllä, enkä kyllä osaiskaan. Soolon alku on leikattu pois koska olin vaipunut johonkin horrokseen kun alko kyllästyttämään se saman riffin jankkaaminen, ja sitte yhtäkkiä säpsähdin kun soolokohta alko, ja sehän meni sitten päin per*että. Ihan hyvin soitat, mutta tuo sirinä äänenlaadussa ottaa korvaan aika pahasti. Eipä juurikaan muuta valittamista. Tuossapa meikäläisen blues röytöä http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1¶meter=300463 Olen omistanut kitaran vajaat neljä vuotta, mutta "tosissaan" olen treenannut ehkä vähän päälle vuoden. "Voisin helvetti video no pitäiskö se video laittaa you tubeen vai jotain..." -Ushimir |
apenaattori 30.10.2007 22:40:57 | |
---|
Ihan hyvin soitat, mutta tuo sirinä äänenlaadussa ottaa korvaan aika pahasti. Eipä juurikaan muuta valittamista. Tuossapa meikäläisen blues röytöä http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1¶meter=300463 Olen omistanut kitaran vajaat neljä vuotta, mutta "tosissaan" olen treenannut ehkä vähän päälle vuoden. Kokonaisuutena varsin hyvä. Kiinnitä huomiota vielä että saat ne pienetkin epävireisyydet pois bendeistä. Myös vibran lisäämistä bendeihin olisi hyvä harjoitella. Taimista ja bendeistä (vaikka välillä vähän lipsuikin vireestä) plussaa. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Kasperi Tervonen 30.10.2007 22:52:23 | |
---|
Kokonaisuutena varsin hyvä. Kiinnitä huomiota vielä että saat ne pienetkin epävireisyydet pois bendeistä. Myös vibran lisäämistä bendeihin olisi hyvä harjoitella. Taimista ja bendeistä (vaikka välillä vähän lipsuikin vireestä) plussaa. Kiitoksia rakentavasta palautteesta. Tiedostan itsekin hyvin, että noissa bendeissä saisi olla enemmänkin vibraa. Se nyt vaan sattuu olemaan suht haastava juttu (ainakin mulle), niin jätin useimmiten väliin että pahemmiltä epävireisyyksiltä vältyttiin. Mutta pyrin kyllä koko ajan treenaamaan parempaan kuosiin noita juttuja joista huomautit. :) "Voisin helvetti video no pitäiskö se video laittaa you tubeen vai jotain..." -Ushimir |
marge14 31.10.2007 16:36:20 | |
---|
|
destruction 31.10.2007 21:35:22 (muokattu 31.10.2007 21:35:37) | |
---|
Kohta kyrvähtää hermo. |
Thet 31.10.2007 23:10:51 | |
---|
Gitaristin bluussittelut oli mukavaa kuunneltavaa. Tossa olis vanha riffiskabaosallistuminen tilujen kera. http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1¶meter=293002 Parisen vuotta olen soitellut. Hyvältähän toi edelleen kuulostaa. Ite oon kateellinen kun en osaa yhtään säveltää sooloja, riffejä nyt ei oo niin hankala tehdä, mutta soolot on niin kusista puuhaa. :p Pari vuotta soittaneeksi erittäin hyvää, ite oon varmaan kohta soittanut lähemmäs neljä vuotta ja oon aimo askeleen takana. Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |
Atron 31.10.2007 23:12:43 (muokattu 01.11.2007 01:13:03) | |
---|
Gitaristin bluussittelut oli mukavaa kuunneltavaa. Tossa olis vanha riffiskabaosallistuminen tilujen kera. http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1¶meter=293002 Parisen vuotta olen soitellut. Ihan timmiä soittoa pari vuotta soittaneelta ja tilutkin lähti ihan kivasti. Toi nopea tilulilu tossa vähän ennen loppua kuulostaa jotenkin irtonaiselta mutta se lienee ollut tarkoituskin kun menee kuitenkin tahdissa? Oothan sä nyt enemmän ku kaks vuotta soittanu ton soiton perusteella, vai oliko toi pätkistä kasattu? Äänitin oman bändin biisiin kitarat ohjelmoitujen taustojen päälle. Ei pystynyt oikeen äänittelemään mitään muuta ku kitaraa tällä hetkellä. Toi kuulostaa ehkä vähän laimeelta ilman lauluja, mitkä tulee sitte joskus myöhemmin kun saan laulajan raahattua tänne äänittelemään (ehkä jo huomenna). Oli vaan pari tuntia aikaa säätää ton kanssa niin otin tokalla otolla molemmat kitarat sisään ja käytin tossa liidikitarassa tota flangerisoundia ihan perstuntumalta, mistä johtuu pienet pätkäsyt presetin vaihtuessa efektipedaalista. Soolo tulee ihan impropohjalta ja tänään tuli sitten vähän tollanen rauhallisempi fiilistelysoolo. Pari pikku mokaa sinne jäi, mutta jätetään ne teidän löydettäväksi. http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1¶meter=300612Laittakaa vaan reilusti kehittävää palautetta tosta, myös saudeja saa kommentoida. Taustoista nyt on turha nillittää kun ne on koneella väännetty, mutta kitarat on soitettu zoomin G1X-multimuljuttimella, ilman sen kummempaa jälkikäsittelyä. Edit: Ainiin tuota sävellystäkin saa arvostella, se on kokonaan omaa käsialaa, enkä ole kovin montaa kymmentä biisiä ehtinyt elämässäni vielä tehdä! Edit2: Jaah, näin jälkeenpäin kuunneltuna taimi ainakin heittää monessa kohtaa hitusen, pitänee äänittää joskus vähän pirteempänä uusiksi koko setti, vai mitä olette mieltä? |