Aihe: epiphone sheraton ? kertokaa omat kokemukset !
1
11th street kids
23.10.2007 12:28:12
itseäni mietityttää kauheasti tilaisinko epiphonen sheraton tuolta thomanilta vaikka en sitä voi koittaa missään ensin vai voinko ? olen kyllä kiintynyt kovin noihin puolakkareihin et ne kyllä sopiii minulle
11th street kids
23.10.2007 12:28:52
sheratonin*
weelie
23.10.2007 12:53:02
Itse pidin enemmän Ibanezista. Ehkä se oli kaulan malli joka erityisesti erotti nuo kaksi. Testeistäni on jo vuosia.
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
Kivijalka
23.10.2007 13:05:27
Vaihto Sheratoniin kiinnostaa kovin itseänikin ja kyllähän nuo Epiphonet ovat kautta linjan olleet aivan laadukasta tavaraa, sanokoot korkinhaistelijat mitä tahansa. Jos jollakulla olisi jaettavana markkinointiadjektiiveja kitaran mikkejen ominaisuuksista, niin lukisin niitä mielelläni.
minidriver
23.10.2007 14:56:26

Minulla oli moinen laite ja voin suositella. Kys.yksilö oli 90-luvun Koreassa päivänvalon nähnyt laite. Erittäin miellyttävä soitettava.
Päiväsaikaan ruijanpallas lepäilee pohjahiekassa tai liejussa, mutta yöllä se nousee pintakerroksiin pyydystämään ravintoa.
aasit
23.10.2007 19:16:28
Dot on käytännössä sama kitara, ainoastaan vähemmällä silmäkarkilla.

Mainittakoon että tuohon "silmäkarkkiin" sisältyy yleinen viimeistely, joka tuossa Sheratonissa on aika lailla eri levelillä perus Dottiin verrattuna.

Mikkejä olen kuullut haukuttavan "mutaisiksi".
Läpistö
23.10.2007 21:31:30

Mulla oli tollainen joskus muutama vuos sitten. Ihan jees kitara, mikit turhat "jatsit" makuuni ja virittimet vähän huonot. Muuten hyvä kitara :)
Musiikki on välineurheilua.
p130
24.10.2007 08:29:07

Mainittakoon että tuohon "silmäkarkkiin" sisältyy yleinen viimeistely, joka tuossa Sheratonissa on aika lailla eri levelillä perus Dottiin verrattuna.

Väittäisin tuon sisältyvän yksilöeroihin, ei mallieroihin. Sheratonejakin tuli tyypitettyä useampia silloin kun Dotin ostin...
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
darrell
24.10.2007 08:33:25
Mulla oli 90-luvulla Epin Sheraton, mutta tyhmyyksissäni myin pois.

Talla oli aika pehmeää ainetta, ja esim intonaationsäätöruuvit oli kuin tinaa ja piti vaihtaa.
Aika tumma soundi vahvistimen kautta.

Nyt kun kokeilee vastaavia uusia, niin tuntuu, että kaulaprofiili olisi muuttunut paksummaksi?
Toinen huomio, nykyiset tuntuu niin tuhnuisilta akustisesti, että jääneet toistaiseksi kauppaan.
Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen.
Pentinpuro
24.10.2007 08:47:28

Nätti kitara, osassa taitaa olla melko tumput mikit. Kaverin yksilö oli aikanaa kiertoherkkä, piti vahailla aikalailla mikkejä.
Osta Ibanezin AS103 melkein samaan rahaan. Saat soitinta ja soundia koko rahalla enemmän. Usko.
Niin no, no niin
duc
24.10.2007 09:54:36
Nätti kitara, osassa taitaa olla melko tumput mikit. Kaverin yksilö oli aikanaa kiertoherkkä, piti vahailla aikalailla mikkejä.
Osta Ibanezin AS103 melkein samaan rahaan. Saat soitinta ja soundia koko rahalla enemmän. Usko.

Iban AS-103:n vois saada vaikka torilta uutta halvemmalla... köh.
Pentinpuro
25.10.2007 18:15:55

Tehdäänkö nyt niin, että minä kehun vielä vähän tuota Ibanezia, 11th street kids ostaa sen ducilta ja duc toimittaa mulle jallupullon. Ok?
Niin no, no niin
Kivijalka
25.10.2007 19:39:02
Tehdäänkö nyt niin, että minä kehun vielä vähän tuota Ibanezia, 11th street kids ostaa sen ducilta ja duc toimittaa mulle jallupullon. Ok?

Kehun minäkin, kun yhden omistan. Ei siinä mitään valittamisen aihetta ole millään alueella ja mikit ovat mielestäni oivalliset rokkaavampaankin toimintaan. Hinta laatu on kohdallaan kun tuon saa laukkuineen päivineen 600e pintaan uutena.
Guildfinger
26.10.2007 01:39:48
Tsekkaa torilla oleva Washburn HB-35, jos diggaat ohuehkoista kauloista! Kannattaa testata myös Dearmond ( Guildin lopetettu alamerkki )...mut ei niitä liiku yleensä.
Polunetsijä
26.10.2007 14:40:00
Mulla oli 90-luvulla Epin Sheraton, mutta tyhmyyksissäni myin pois.

Talla oli aika pehmeää ainetta, ja esim intonaationsäätöruuvit oli kuin tinaa ja piti vaihtaa.
Aika tumma soundi vahvistimen kautta.

Nyt kun kokeilee vastaavia uusia, niin tuntuu, että kaulaprofiili olisi muuttunut paksummaksi?
Toinen huomio, nykyiset tuntuu niin tuhnuisilta akustisesti, että jääneet toistaiseksi kauppaan.

Tosta tallasta tulikin mieleen, että onko joku vaihtanut tallan (Schaller, Gotoh..?) heittämällä Sheratoniin ilman suurempia porailuja/kikkailuja? Mulla itsellä vuoden 95 korealainen yksilö ja olen yrittänyt etsiä sopivaa tallaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)