Aihe: Logic Pro 8 julkaistu
1 2 3 4
WanhaWetäjä
24.10.2007 23:53:25

Eli....pitääkö tuo seiska nyt kuitenkin poistaa ja asentaa kaikki uusiksi???Asiaa ei pystynyt valaisemaan Humac eikä Varimport, Apple tukeen taas ei pääse, ja tod.näk. he eivät pro-softista osaa mitään sanoa, onhan sitten joku pro-tukikin, mutta jos nyt ei sinne vielä tarttis mennä.

Vastaanpa itse ; uusiksi asentaminen poisti ongelmat...nyt löytyy kaikki ja homma toimii loistavast, onpas mahtava softa, nyt kun sitä oikeen pääsi tosissaan tutkimaan!

Eli seiska kylmästi pois ja kasi uusiksi, kaikki tuntus nyt pelittävän.Oma moka, pitäs lukea asennusohjeet ajatuksella, niissähän nimenomaan varotettiin tuosta joidenkin samplejen häviämisestä jos seiska on koneella.

EDIT joitain seiskalla tehtyjen biisien audiowaweja oon tosin joutunut etsiin, mutta se on pikkujuttu...
juhabuha
13.11.2007 11:24:25

Eli seiska kylmästi pois ja kasi uusiksi, kaikki tuntus nyt pelittävän.Oma moka, pitäs lukea asennusohjeet ajatuksella, niissähän nimenomaan varotettiin tuosta joidenkin samplejen häviämisestä jos seiska on koneella.

Hei, minulla näyttää olevan nyt aivan samanlainen tilanne: asensin kasin mutten poistanut seiskaa. Ja näköjään juuri esim. se Steinway & Strings ei lataudu kokonaan.

Miten poistit tuon seiskan, jollain uninstallerilla vai kylmästi vain käsipelillä siirtämällä ohjelmatiedoston roskakoriin?
livingdread
15.11.2007 23:17:45
Nyt lähti Digi002 niin että vauhtiviivat on vielä räkissä=)
Tämä mies siirtyy logic studion käyttäjäksi!

Mulla on ollut Mackien onyx 1220 mikseri firewire kortilla jo pitkään! Ei siis tarvitse mitään äänikorttejakaan hommata tilalle!

Onks kenelläkkään muulla sama Mackien onyx mikseri logicin kaverina?
"sit siinä exitus-vaiheessa voi aina pojotella vähän fikkarilla öögaan" -Luomuteurastaja http://www.youtube.com/watch?v=dW5wAM9M6Pw
WanhaWetäjä
16.11.2007 00:41:07

Hei, minulla näyttää olevan nyt aivan samanlainen tilanne: asensin kasin mutten poistanut seiskaa. Ja näköjään juuri esim. se Steinway & Strings ei lataudu kokonaan.

Miten poistit tuon seiskan, jollain uninstallerilla vai kylmästi vain käsipelillä siirtämällä ohjelmatiedoston roskakoriin?

Kyllä taisin vaan raahata roskikseen sieltä ohjelmista tuon seiskan...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)