Jaska 22.10.2007 17:45:50 | |
---|
|
Warhead 22.10.2007 18:19:14 | |
---|
Sattuuhan se kun lyödään... |
K.Suninen 22.10.2007 18:52:38 (muokattu 22.10.2007 18:54:01) | |
---|
Suomessa jeesustelu saa myötähäpeät ja vittuilut, ja homma on musiikillisesti niin harrastelijatasoa muutenkin kun rahaa ei luultavasti juuri pyöri kuvioissa -> miksi huippumuusikot haluais leimautua? Siitähän seurais vaan lisää vittuilua selän takana. Emmä tiedä halusiksä edes vastausta, mutta mun mielestä tuossa on muutama pointti, jotka selittää... Jenkeissä on muutenki konservatiivis-sävytteinen kirkkokulttuuri aika voimissaan vielä, erityisesti katolisten ja babtistien keskuudessa. Suomessa taas valitetaan jo siitä että uskontoa opetetaan koulussa. ja erotaan kirkosta jonku vaivasen parin prosentin kirkollisveron takia.. Porthenin Tony teki rohkean vedon menemmällä soittamaan ensi viikonlopuna pidettävään Higher Ground-gospel-tapahtumaan. niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et? |
Jaska 22.10.2007 18:59:39 | |
---|
Porthenin Tony teki rohkean vedon menemmällä soittamaan ensi viikonlopuna pidettävään Higher Ground-gospel-tapahtumaan. Tuskin tuohon nyt liittyy uskonnolliselta kantilta mitään rohkeutta. Kyllä meikäkin menis tuohon tapahtumaan soittamaan jos taidot riittäis ja pyydettäis, vaikka erosinkin kirkosta juuri pari kuukautta sitten. Jenkeissä on musiikillisessa mielessä tuo uskonnon tärkeys paremmassa asemassa kun meillä, mutta jos verrataan esim. uskonnon vaikutusta päättävissä elimissä niin sanoisin että meillä menee ihan mukavasti.
|
J. Cool 22.10.2007 19:24:29 (muokattu 22.10.2007 19:27:31) | |
---|
Porthenin Tony teki rohkean vedon menemmällä soittamaan ensi viikonlopuna pidettävään Higher Ground-gospel-tapahtumaan. tuskinpa Toni Porthén hirveästi tuollalailla miettii. Lienee hatunnosto itse musiikkityylille eikä mikään raamatulla päähän -tapahtuma. Luulen et Toni lähti innoissaan messiin, kun kerrankin tulee sellaista musaa, jota se paljon diggaa ja missä mies on aivan suvereenisti suomen paras. Kyllä mäkin lähtisin, jos tuollaiseen kysyttäisiin. Toivottavasti siitä tulee joku tallenne. Olis makee nähdä. |
ddrum54 22.10.2007 23:19:02 (muokattu 22.10.2007 23:23:51) | |
---|
Emmä tiedä halusiksä edes vastausta, mutta mun mielestä tuossa on muutama pointti, jotka selittää... No joo, suuri maa, suuret yleisöt joka genrelle. Toi ev.lut. nyt oli vaan semmonen... eihän sitä nyt meillä sentään. Mä olen kerran päässyt helluntailaisten hääjuhliin ja täytyy sanoa että heillä on hieno meininki. Siellä oli bändi paikalla ja koko homma svengasi täysillä, kaikilla. Siistiä hommaa, varsinkin kun vertaa ev.lut. hääjuhliin, jotka on sitten tosi puuduttavaa pönöttämistä. On morsiamen ryöstöä ja kaikkea muuta "hauskaa". Olisi kiva jos joku joskus uskaltaisi poiketa perinteestä ja järjestää kunnon karnevaalit, mutta kun eihän se sovi. Erityisesti mä tykkään noiden jenkkien tummien taustakuoroista. Okei, onhan ne sovitettu ennalta arvattaviksi, mutta on niissä voimaa. Hypnoottista imua, ettenkö sanoisi. Edit: En sitten tarkoita tätä uskonnolliseksi tai poliittiseksi kannanotoksi. Musa musana. |
Bobana 23.10.2007 10:03:16 | |
---|
Vittu mitä hieromista! Jos rumpuja soitetaan, niin soitetaan kovaa ja nopeesti. Tässä hyvä esimerkkii kunnon kannuttajasta. munaa pitää olla! http://www.youtube.com/watch?v=e6a9NVfqZ88 Sitäpaitti väärin soittaminen on kielletty! Toi soitti ainakin päin vittua. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
|
arse 23.10.2007 21:47:33 | |
---|
Rahaa se on kristittyjenkin raha! Ja hyvä musa on hyvää musaa. |
Dezel 23.10.2007 22:42:09 | |
---|
Nii! |
Miracle 23.10.2007 23:45:43 (muokattu 23.10.2007 23:50:57) | |
---|
Näköjään soittanut samassa bändissä ennenkin: http://www.youtube.com/watch?v=5-SjKXUa9LQ Jos ilkeä olisin, niin kysyisin jotta "tässäkö on Suomen nykyisen skenen huippurumpali elementissään?" OK: perustellaan: Taimi ei tunnu NÄISSÄ filleissä pysyvän. Herran muuhun tuotantoon en ota osaa, mutta itse soittaisin livenä vain sen mitä osaan soittaa taimiin. Tietty huonoja hetkiä löytyä itse kultakin. Saundit ei herättäny ihastusta, mutta se nyt lienee toissijaista. Tyylinmukaisesti kai herra soittaa, itse en ole vielä moiselle tyylille lämmennyt. Conclusion -> taimista en tykkää, mikä johtaa arvostuksen tippumiseen _minun_ silmissä. Vaikka en ite osaa tosiaankaan soittaa millään muotoa paremmin tai edes yhtä tiukasti. |
DrmBug 24.10.2007 00:05:29 | |
---|
Conclusion -> taimista en tykkää, mikä johtaa arvostuksen tippumiseen _minun_ silmissä. Vaikka en ite osaa tosiaankaan soittaa millään muotoa paremmin tai edes yhtä tiukasti. Jepjep. Ei kuulostanut munkaan korvaan hyvältä... ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
J. Cool 24.10.2007 02:39:39 | |
---|
Jos ilkeä olisin, niin kysyisin jotta "tässäkö on Suomen nykyisen skenen huippurumpali elementissään?" OK: perustellaan: Taimi ei tunnu NÄISSÄ filleissä pysyvän. Herran muuhun tuotantoon en ota osaa, mutta itse soittaisin livenä vain sen mitä osaan soittaa taimiin. Tietty huonoja hetkiä löytyä itse kultakin. Saundit ei herättäny ihastusta, mutta se nyt lienee toissijaista. Tyylinmukaisesti kai herra soittaa, itse en ole vielä moiselle tyylille lämmennyt. Conclusion -> taimista en tykkää, mikä johtaa arvostuksen tippumiseen _minun_ silmissä. Vaikka en ite osaa tosiaankaan soittaa millään muotoa paremmin tai edes yhtä tiukasti. no kylhän täs otetaan pataan ja lujaa jos verrataan vaikka tähän http://www.youtube.com/watch?v=jA2lwHQXYKo Tonin soittoa lukuista kerrat livenä ja levyiltä todistaneena täytyy sanoa, että tää ei ole parasta tonia. Parastahan näissä ei muulloinkaan fillipätkät ole vaan se kova svengi huipputasoisten laulajien kera. |
K.Suninen 24.10.2007 09:39:10 | |
---|
niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et? |
passe 24.10.2007 11:05:35 (muokattu 24.10.2007 11:07:00) | |
---|
Taimi ei tunnu NÄISSÄ filleissä pysyvän. Lainaan Gregg Bissonettea löysällä muistilla: "..be carefull with the metronome, it`s very easy to be a slave to it..". Vaikka tuohon ajatukseen sisältyy toki muutakin, niin mielestäni siihen sisältyy yksi erittäin tärkeä asia; Kiila/jarrufillit ovat usein olennainen osa livesoittoa. Joskus jopa Kermit on paikallaan. Rumpukoneita saa kaupasta. Sometimes more is more |
Miracle 24.10.2007 12:02:49 | |
---|
Kiila/jarrufillit ovat usein olennainen osa livesoittoa. Joskus jopa Kermit on paikallaan. Tietty. Mutta edellyttäen että bändi osaa seurata nokilleen menevää fillia, ja ykkönen kosahtaa kaikilla samaan aikaan: PAM. |
J. Cool 24.10.2007 14:01:52 | |
---|
|
Epämuusikko 24.10.2007 14:30:27 (muokattu 24.10.2007 22:41:05) | |
---|
Tietty. Mutta edellyttäen että bändi osaa seurata nokilleen menevää fillia, ja ykkönen kosahtaa kaikilla samaan aikaan: PAM. Ei tuo munsta juurikaan heittäny, basson varressa siellä joku taisi lopussa röytää. Tai sitten kuulin harhoja. Tuo musa tuntuu vain olevan sen verran soundivetoista, että soundi saattaa tehdä tepposen. Pääasia että saa soittaa lujaa :) ai, ja niin: OK: perustellaan: Jepjep. Hyvä Oulu! United we diss! "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |
Miracle 24.10.2007 19:45:55 | |
---|
Ei tuo munsta juurikaan heittäny, basson varressa siellä joku taisi lopussa röytää. Tai sitten kuulin harhoja. Mabye joo. Olin ehkä hiukan liikuttuneessa mielentilassa kun kuulostelin tuota ekkaa kertaa. Pääasia että saa soittaa lujaa :) Indeed! Hoh että oli mukava tunne kun konsalla opettaja käski ensimmäisen kerran lyömään lujempaa. Tosin gospel-liikeradat on vielä kaukana. |
polytoximaniac 24.10.2007 20:04:50 | |
---|
Pitkään aikaan en oo tätä keskustelua seurannut enkä laiskuuttaani jaksa selata 65 sivua... En tiedä onko tämä jo ollut mutta kuulostaa kivalta http://www.youtube.com/watch?v=QnN0U8hCkgw Ja onhan visuaalisestikin ihan mukava Kiitos ja anteeksi |