Strumbali 21.10.2007 19:52:04 | |
---|
Oikeestaan tuo tuplabasarointikin on aika hiplaamista. |
Mr. Morrow 21.10.2007 19:54:01 | |
---|
Vittu mitä hieromista! Jos rumpuja soitetaan, niin soitetaan kovaa ja nopeesti. Tässä hyvä esimerkkii kunnon kannuttajasta. munaa pitää olla! http://www.youtube.com/watch?v=e6a9NVfqZ88 Mun mielestä tossa ei ollu mitään hyvää. Vähän niinkun sunnuntaiaamu arabian kanssa: Brbbrrbbrrbrrrbbrb... Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki hevi käy! |
Mr. Morrow 21.10.2007 21:10:51 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=N2UcRju65Z8 Toivottavasti tää ei oo ollu täällä aikasemmin.. En halua, että kukaan näkee tätä yhtä kertaa (jos sitäkään) enempää!! Esimerkki siitä, että jokainen voi tästä lähtien laittaa videoitansa näytille. Osallistuu myös "Kauneimmat Asettelut" -kilpailuun. Voi ristus. Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki hevi käy! |
haunted 21.10.2007 21:13:20 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=N2UcRju65Z8 Toivottavasti tää ei oo ollu täällä aikasemmin.. En halua, että kukaan näkee tätä yhtä kertaa (jos sitäkään) enempää!! Esimerkki siitä, että jokainen voi tästä lähtien laittaa videoitansa näytille. Osallistuu myös "Kauneimmat Asettelut" -kilpailuun. Voi ristus. VOI EIIJJ!11!! sanois iku viitanen.. Atomikellojen vuosittainen kalibrointi toteutetaan Herra Hoglanin timen avulla. |
K.Suninen 21.10.2007 23:16:03 | |
---|
niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et? |
J. Cool 21.10.2007 23:51:59 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=wWHeZqV_Dlw Vähän yli kuukauden oon kuunnellu tätä biisiä levyltä, että onpas taas kova jantteri rummuissa. Nyt löyty kyseisestä otosta videokin. Calvin Rodgers on rumpalin nimi. kokonaisuutena todella timmisti purkissa. Kiva kuunnella orkesteria, jonka kaikilla jäsenillä on hyvä time. Varsinkin noi laulujutut on makeita. Harmi, ettei suomesta oikeen tahdo löytyä täntyyppiseen musaan osaamista. |
J. Cool 22.10.2007 03:56:43 (muokattu 22.10.2007 04:02:19) | |
---|
|
K.Suninen 22.10.2007 08:56:48 | |
---|
niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et? |
Rockster 22.10.2007 13:23:18 | |
---|
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Roberto 22.10.2007 14:12:09 | |
---|
|
markkuliini 22.10.2007 14:33:32 | |
---|
Vakuuttava invavessa kuitenki. Oliko se tuon biisin nimi? |
Rockster 22.10.2007 14:35:29 | |
---|
Oliko se tuon biisin nimi? Päivän paras. Taidan olla väsynyt... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Nolte 22.10.2007 14:35:52 | |
---|
.fhgkjlsdfgnakjlrghkjdf!!! |
Speedy 22.10.2007 15:10:57 | |
---|
Vakuuttava invavessa kuitenki. Ihme että tuo laitos pysy kasassa loppuun asti.. oletettavasti.. en jaksanu katsoa.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
ddrum54 22.10.2007 15:25:01 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=wWHeZqV_Dlw Vähän yli kuukauden oon kuunnellu tätä biisiä levyltä, että onpas taas kova jantteri rummuissa. Nyt löyty kyseisestä otosta videokin. Calvin Rodgers on rumpalin nimi. Uskomatonta meininkiä... Tässä on VOIMA mukana. Miksei meidän ev.lut... ? |
Oliko se tuon biisin nimi? Niinhän siinä luki, etsä muka tsiigannu loppuun asti? |
markkuliini 22.10.2007 15:44:14 (muokattu 22.10.2007 15:45:15) | |
---|
Niinhän siinä luki, etsä muka tsiigannu loppuun asti? No saattoi jäädä lopusta pari sekuntia pois, kun klikkasin innoissani jo kakkososaan.... Kakkososan biisin nimi oli muuten "Vakuuttavat roikkuvat symbaalitötteröt"! |
Nolte 22.10.2007 15:45:15 | |
---|
Uskomatonta meininkiä... Tässä on VOIMA mukana. Miksei meidän ev.lut... ? Eihän se nyt tänne sovi tuollainen rienaus. Täällähän kirkossa hymyileminenkin on poliisiasia, ääneen nauramisesta joutuu helvettiin... .fhgkjlsdfgnakjlrghkjdf!!! |
J. Cool 22.10.2007 15:58:23 (muokattu 22.10.2007 16:08:52) | |
---|
Uskomatonta meininkiä... Tässä on VOIMA mukana. Miksei meidän ev.lut... ? mä luulisin, että se sanoma on niin kova kirosana suurelle massalle, ettei homma vaan toimi. Eli ei ole markkinoita. Ei tuollaisia ammattilaisia noin vain putkahda sattumalta soittamaan tuollaisella meiningillä. Noille kaikille maksetaan aivan varmasti ammattitason liksa. Tuohan oli selkeästi iso konsertti eikä mikään sunnuntai-jumalanpalvelus. Jenkeissä tolla musalla on ihan valtavat markkinat --> aihe on aina hip ja jengi maksaa. Ja koska se on niin hip ja muusikon virtuositeettia vaativa niin nuoret sällit treenaa hulluna ja haluaa päästä mukaan. Kirkot on jenkkilässä vähän niinkuin ilmaisia musiikkiopistoja. Päivästä toiseen monen tunnin jamit. Yks 18v valkoinen(!) jenkki-rumpali sanoi mulle soittavansa kolmessa kirkossa. Se saa jotain ehkä 20-30 dollarii veto, riittää lähinnä bensakuluihin. Mut se onkin ihan rookie vasta ja soittaa niissä kehittyäkseen. Käytännössä tuo koneisto on melkoinen tehdas, joka puskee kokoajan näitä Aaron Spearseja, Teddy Campbelleja jne jne. Ja näyttää toimivan sillä nuo gospel-rumpalit soittaa tällä hetkellä aikalailla kaikki jenkkien tv-ohjelmat ja gaalat sekä kovimmat pop/rnb-artistit. Ja kaikki tuntuu olevan avoimia taustastaan. Syövät siis isoimmat pippuripihvit. Ihmekös tuo sitten, että nuoret lupaukset jonottaa kirkkoihin, et pääsis edes katsomaan. Se sitten tietty jää mietittäväksi, et onko varsinaisesti sillä kirkolla tai uskolla mitään merkitystä koko kuviossa. Jenkithän on kaksinaismoraalin suvereeneja hallitsijoita. Tai voihan sillä ollakin, maassa on kuitenkin yli 300 miljoonaa tyyppiä ja uskovia tuntuu olevan melkoinen määrä sillä esim hollywood tekee suoraan kristillisiä leffoja kirkoille (niin paljon ostajia et hyvä menestys). Ja Jumala-kortti myy varmaankin laadusta riippumatta. Ja toisena esimerkkinä vaikkapa Bush joka vahvasti Jumala & anti-terrorismi (tapetaan muut kun itsellä ei oo muuten kivaa) -kampanjalla valittiin toisen kerran. Markkinat on isot. Country-pop-stara Carrie Underwood lauloi american idols-voittonsa jälkeen massiivisen Jesus take the wheel -hitin. Löytyy vuoden 2006 Billboard top 100-listalta. Plus tais lähtä jotain grammyjäkin kourallinen. Naurettavaksihan tuo menee kun kaikki pelaa samaa korttia edustaakseen omaa myyntiä. Noh, tyhmä ei ole se joka myy? Suomessa jeesustelu saa myötähäpeät ja vittuilut, ja homma on musiikillisesti niin harrastelijatasoa muutenkin kun rahaa ei luultavasti juuri pyöri kuvioissa -> miksi huippumuusikot haluais leimautua? Siitähän seurais vaan lisää vittuilua selän takana. Emmä tiedä halusiksä edes vastausta, mutta mun mielestä tuossa on muutama pointti, jotka selittää... |
markkuliini 22.10.2007 16:13:02 | |
---|
Uskomatonta meininkiä... Tässä on VOIMA mukana. Miksei meidän ev.lut... ? Mua häiritsee aika paljon tuollainen biisien sovittaminen. Mun makuun liian "isku-painotteista" eli sovituksessa on ihan liikaa aksentoitavia syna-torvi-tällejä joita kohti rumpali sitten jo kaukaa alkaa fillaamaan. Erittäin tiukkaa soittoa ja hyvää meininkiä, mutta mulle tuli vaan jotenkin liikaa 80-luvun fuusio mieleen. Jotenkin tuntuu että sovitus menee itse biisin edelle. Kuulostaa kiiparistien tekemältä... Olen noita uudempia gospel-juttuja kuunnellessa ihmetellyt, että miksei taustakuorosta jätetä muutama tyyppi vähemmälle ja palkata pillisektiota. Synabrass ei vaan kuulosta musta hyvältä. Ei nyt ollut tarkoitus mollata sen enempää, mielettömän taitavia soittajia jne. ja tuhat hymiötä. Jotenkin vaan tuossa tyylissä on jotain mikä mua häiritsee. Joskin mun mielestä Aaron Spearsin soitto MD-festari-dvd:llä oli svegaavinta ikinä. Soitti paljon fillejä mutta soitti paljon komppiakin. |