Aihe: Ympäri käydään yhteen tullaan..
1
JuSu
28.01.2004 08:15:15 (muokattu 28.01.2004 08:16:20)
...tai jotain sinnepäin.

Huusin nimittäin Huuto.netistä, jollen saman, niin ainakin samanlaisen, Charvelin, kuin tuli vuonna -96 myytyä Straton alta pois. Ainoa kitara, jonka myyntiä olen myöhemmin harmitellut.

http://huuto.net/auctionimages/e/7b … 916353ac7a8d1b96df708dd041-orig.jpg

Täysin poissuljettua ei ole, etteikö tuo vielä saattaisi jopa olla sama yksilö.

Voi vitsi sentään, hauska olo... =)

Onkos muilla samansuuntaisia kokemuksia, vanhan ystävän tapaamisia?

JuSu
Ööö... Morjens.
Lauri666
28.01.2004 08:16:18
Onnea vaan huutamiseen :D
So far or so it seems All is lost With nothing fulfilled Off the pages and the T.V. screen Another world Where nothing's true
Hammer Of The Gods
28.01.2004 08:33:14
Mä on tässä just tekemässä samanlaista virhettä jota kadun varmasti myöhemmin. Maanantaina kiikutin paikalliseen musaliikkeeseen oman Charvelini myyntitilille, toivottavasti kukaan ei osta sitä...
Mitä helpommin, sitä helpommin!
Insane Kane
28.01.2004 12:04:45
Mullakin oli täysin samallainen kitara taannoin... siinä oli vaan EMG: mikit.
Tappaja-ahven...
askomiko
28.01.2004 14:53:40
Hauskan näköinen. Hervottoman kokoinen logo kyllä. :)
Myytävänä superb-hevikitara ja superb-twängistrato. Tai jos Engli kiinnostaa ni kysäise.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
spp
28.01.2004 14:56:02

Kaunis on. Mulla on lähes samanlainen, mutta etumikkinä on Hot Rails ja potikoina vaan 1x vol. Kuka muuten tunnistaa mallin?
Peheva? Mie istun sillä!
JuSu
03.02.2004 09:11:38
Kaunis on. Mulla on lähes samanlainen, mutta etumikkinä on Hot Rails ja potikoina vaan 1x vol. Kuka muuten tunnistaa mallin?

Predator?

Eilen noudin Härvelin postista. Eipä ollut sama yksilö kuin aiemmin omistamani, mutta eipä tuo haittaa. Varsin siistissä kunnossa on vempele, floikkakin oli puunattu ja säädetty vimosen päälle, ja vire muuten pitää... Tosin uusiksi menee säätöhomma, taitaapi olla 11-satsi tuossa ja kympeillä on tullut vedeltyä.

Ainoa miinus tulee mikeistä, jotka ovat aivan yltiökuumat. Esim. Duncanin JB jr ja Kent Armstrongin Hot Rails jäävät jalkoihin ja selvästi. Vaihtoon menee, jossain vaiheessa. Lisäksi mikkikytkimen on joku viritellyt uuteen uskoon. Kaikki alkuperäistet kytkennät (5 kpl) kyllä löytyvät, mutta oudossa järjestyksessä. Noh, iltapuhdetta...

Mutta on hauska peli. Lyhyt skaala, floikka, leveähkö kaula, kaksi humpparia... Hiukan vaihtelua stratomaailmaan. Jaa, body lienee saarnea, hiukan harvinaisempi valinta tämäntyyliseen kitaraan.

JuSu
Ööö... Morjens.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)