Aihe: normaalia?
1 2 3 4
kapulat poikki
19.10.2007 09:30:13
Btw ja toinen soittaja kaverina on kova sana. sillon jaksaa soittaa vaikka päällä seisoen.
jos ei taidolla ni sit hevillä eteen päin sanoi mummo lumessa
Rojekti
20.10.2007 17:38:51
onko normaalia että alussa ei jaksa opetella biisejä. oon nytten soittanu vaa jotain ja välillä jotain harjotuksia kattonu tabuista mut biisejä en oo jaksanu opetella paitsi alkuja vaan. oon soittanu nyt n.4viikkoo

Tähän väliin raportoin että minä olen soittanut 3 vuotta ja olen opetellut ehkä 5-6 biisiä. Tilastosoittaja opettelee luultavasti pari kolme uutta biisiä kuukaudessa. Mulla on tolkuttoman laiha soitantavarasto jos joku sanoo "Soita jotain!", menee se sitten improvisoinnin ja sattumalta paikan päällä hauskojen melodioiden keksimiseen.
~ http://kapsi.fi/~rojekti/kasvava_maa/km2/index.php KaMa- projekti ~ ~ Sulla ja Yodalla on yhteistä vain koko ja sosiaalinen ulosanti. ~ ~ ..heti ku lehmien aerodynaaminen evoluutio on lentotasolla. ~
Enya
21.10.2007 18:45:07
Tää on muuten niin totta. Jotain tiettyä juttua ei kannata vääntää hermot kireällä väkisin, jos ei meinaa mennä. Usein on käynyt juurikin, että seuraavana päivänä joku juttu vain yhtäkkiä meneekin, vaikka edellisenä päivänä hylkäsi sen toivottomana..

Tässä reenatessa tuli mieleen tuo samainen juttu, mutta kun itsellä tahtoo käydä niin että koko viikko meni ajatellessa, että "nukunpa asian yli" - ja kun seuraavan kerran olin taas tunnille menossa, sain häpeillen tunnustaa maikalle että mitään ei ole tapahtunut. Nyt on toinen samanlainen viikko menossa ja oikeasti ottaa kupoliin.

Vuodatusta; Tässä on menossa nyt yksi piisi ja sitä on veivattu kolmisen viikkoa. Ensin yhdellä kielellä, kahdella, kolmella ja sitten soinnuilla - lopulta "isoilla" otteilla vähän melodiaa ja bassoja sinne sekaan tunkien. Tämä viimeisin, vaikka miten yritän, menee vain siihen että rämpytän koko piisin tylsästi soinnuilla ja se siitä. Ei löydy ei. Grilliin voisin nämä makkarat tunkea ja herkutella pois. Ärh. Rassaa ihan oikeasti ja arvelen, että kohta maikkakin potkii pellolle persauksilla leima; "Toivoton tapaus" Kitara on ehjänä ainoastaan siitä syystä että se maksoi ihan "kiitettävästi" ja järki iskee vastaan, kun meinaa käsi heilahtaa.

Kiitos, helpotti =) Kyse ei siis ole harjoituksen puutteesta, ei edes siitä että antaisin vähän aikaa olla koko asian - vaan taitaa olla syyt syvemmällä. Entäs jos ei vain osaa? Tätä en suostu uskomaan, siinäkö se vika onkin. Heh heh.
"..Singin' Do wah diddy diddy dum diddy do.."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)