mipi 09.08.2007 23:56:51 | |
---|
Kun nyt helsinkiläisestä lukiosta oli kyse, niin kyllä mulle helsinkiläisenä tehtiin sillon ysillä aika selväksi, että keskiarvon pitää olla yli seiskan jos meinaan edes hakea lukioon. Näin kyllä minullekkin ihan riittävästi tuossa pari vuotta sitten toitotettiin. "Mielipiteet ovat kuin peräröörit, jokaisella on yksi." -Mike Monroe |
Ze Kink 10.08.2007 00:07:18 | |
---|
Ihan kohta päästäänkin taas kiusaamaan nahkoja, jeah. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Sälski 10.08.2007 00:40:19 | |
---|
Kun nyt helsinkiläisestä lukiosta oli kyse, niin kyllä mulle helsinkiläisenä tehtiin sillon ysillä aika selväksi, että keskiarvon pitää olla yli seiskan jos meinaan edes hakea lukioon. KA oli 7,06 ja kaarinan lukioon oli 7,24 raja tänä vuon ja pääsin musa-linjal vaiks kaveri jonka KA oli 7,22 ei päässy ees tavallisel :D tais opet tykkää pink floydyst ;D Pretending not to notice
How history had forebode us
With the green house in effect
Our environment was wrecked... |
darrell 10.08.2007 09:34:53 | |
---|
Kun nyt helsinkiläisestä lukiosta oli kyse, niin kyllä mulle helsinkiläisenä tehtiin sillon ysillä aika selväksi, että keskiarvon pitää olla yli seiskan jos meinaan edes hakea lukioon. Tässä on nyt taka-ajatuksena se, että jos lukuhommat ei kiinnosta, niin voip olla turha mennä lukioon istuskelemaan kiinnostamattomien asioiden äärelle. Kun puhutaan sisäänpääsyrajasta, niin silloin puhutaan aivan eri asiasta. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
Speedball 16.09.2007 14:22:50 | |
---|
Soita Canon Rock :) Metal up your ass!!! |
Ville81 20.09.2007 09:43:05 | |
---|
Keskiarvo päälle 9! :O Kyl uskoisin. Sinne ei todellakaan mennä pelkällä keskiarvolla. Pitkä harrastushistoria merkkaa sata kertaa enemmän. "Ei mun tartte virittää, soitan säröllä".
-Kuultu musiikkiliikkeessä 2005 |
hullu_ukko 20.09.2007 17:59:22 | |
---|
Soita Canon Rock :) Jos minä olisin raadissa ja joku soittaisi sen JerryC:n Canon Rockin, niin saisi soittaja poistua tilasta kitara poikittain siellä minne valo ei paista :) Ihan hirveä renkutus. Toisaalta.. Mistäs sitä tietää vaikka raati diggaisikin.. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Jaava 20.09.2007 22:47:08 | |
---|
Tässä on nyt taka-ajatuksena se, että jos lukuhommat ei kiinnosta, niin voip olla turha mennä lukioon istuskelemaan kiinnostamattomien asioiden äärelle. Kun puhutaan sisäänpääsyrajasta, niin silloin puhutaan aivan eri asiasta. Eieiei. Helsingissä ei voi edes osallistua hakuun ilman yli seiskan keskiarvoa. Ainakaan pari vuotta sitten. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
Speedball 22.09.2007 13:23:54 | |
---|
Jos minä olisin raadissa ja joku soittaisi sen JerryC:n Canon Rockin, niin saisi soittaja poistua tilasta kitara poikittain siellä minne valo ei paista :) Ihan hirveä renkutus. Toisaalta.. Mistäs sitä tietää vaikka raati diggaisikin.. Lähinnä tarkoitin sillä että jos haluaa soittaa vähän jotain muuta sähkiksellä kuin jazz häsmöjä ja haluaa soittaa kenties metallia tai melodista kamaa siihen suuntaan niin tuo voisi olla parempi valinta kuin vaikka slayerin angel of death koesoitoissa :D mutta mistäs sitä tietää Metal up your ass!!! |
miksuu 24.09.2007 12:48:06 | |
---|
mä soitin kitaral blackbirdin,pianol wonderin you are the sunshine of my lifen ja lauloin samalla,ja rumpuilla soitin erilaisia komppeja. keskiarvoni oli tasan 7 ja sain siitä musakokseesta kuulemma täydet. pyrin myös pop/jazz konservatorioon,ja kun sieltä tuli ilmotus että oon päässy sinne,ni tottakai jätin lukion sivuun,ku ei jaksa lukea :D |
darrell 21.10.2007 01:51:26 | |
---|
Eieiei. Helsingissä ei voi edes osallistua hakuun ilman yli seiskan keskiarvoa. Ainakaan pari vuotta sitten. ... tarkoitin aivan eri asiaa. Sisäänpääsyraja tarkoittaa sitä, että voi hakea, ei sitä, että _aina_ kannattaa hakea. Ok, voihan sitä seiskan keskiarvolla mennä lukioon vaikka kasvamaan tai venaamaan hetkeksi, jos lukuhommat alkais kiinnostaa eka vuoden jälkeen. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
Urbaanilegendan mukaan Sulkavan lukioon on menty reilusti alle seiskan keskiarvoilla, hurjimmissa teorioissa on vielä oltu reilusti lähempänä vitosta kui seiskaa. Uskokoon ken tahtoo. Taitaa itsellä olla ihan peruslukiokomennus edessä, mitään taidepohjaista lukiota kun ei kannata käydä toiselta paikkakunnalta. "Humppaa tai kuole". |
Eddie 21.10.2007 19:47:10 | |
---|
Huvittaa kyllä välillä tää M-netin dissausmentaliteetti; aina on "muodissa" joku juttu, jota sitten haukutaan yhdessä. Tällä hetkellä se tuntuu olevan juuri tämä Canon Rock. Ostetaan soittotaito. |
32788 21.10.2007 21:27:34 | |
---|
Saako tuolla Sibelius-lukion soittokokeessa olla omia taustanauhoja mukana? Jos soittaa jotain Gary Moorea tai vastaavaa, niin ei välttämättä kuulosta yksinään kovin hyvältä... Ja soittotaitoisia kavereita ei oikein löydy säestämään. |
InYourFace90 21.10.2007 21:27:47 (muokattu 21.10.2007 21:28:11) | |
---|
Huvittaa kyllä välillä tää M-netin dissausmentaliteetti; aina on "muodissa" joku juttu, jota sitten haukutaan yhdessä. Tällä hetkellä se tuntuu olevan juuri tämä Canon Rock. Tämä pitää paikkaansa myös oikeassa eläämssä. Tällä hetkellä Mnetissä dissataan mm. Canon Rock, AleXi Laiho, Fareri. ;) Up The Irons! |
V T 22.10.2007 16:28:25 | |
---|
Tunnen pari tyyppiä jotka käyvät sibelius lukioa. Mutta parhaiten sinne pääsee kun tekee oman biisin.. Tuomarit tykkää kun on nähty vaivaa :) Ja kannattaa käydä koulu kunnolla.. Alle 7 keskiarvolla sinne ei ole paljon asiaa.. Ainakin näin olen kuullut |
miksuu 23.10.2007 14:43:42 | |
---|
Tunnen pari tyyppiä jotka käyvät sibelius lukioa. Mutta parhaiten sinne pääsee kun tekee oman biisin.. Tuomarit tykkää kun on nähty vaivaa :) Ja kannattaa käydä koulu kunnolla.. Alle 7 keskiarvolla sinne ei ole paljon asiaa.. Ainakin näin olen kuullut on asiaa jos osaa soittaa. en tarkota nyt mitään 5 keskiarvoo. |
Kylyma 23.10.2007 15:02:04 | |
---|
Tämä pitää paikkaansa myös oikeassa eläämssä. Tällä hetkellä Mnetissä dissataan mm. Canon Rock, AleXi Laiho, Fareri. ;) Kuka helvetti on Fareri? Kaupungin tavoitelluin remonttimies |
Sälski 23.10.2007 19:00:59 | |
---|
Kuka helvetti on Fareri? et halua tietää.. Detonator 666 -
At The Dawn Of Sadistic Infernal Holocaust
http://muusikoiden.net/levylista/lista.php?list_id=3175 |
wrshredder 24.10.2007 00:20:04 | |
---|
Kuka helvetti on Fareri? Mies josta äitisi sinua varoitti. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |