Aihe: Apulanta - Eikä vielä ole edes ilta 7.2.2007
1 2 3 4 511 12 13 14 15
Veepee
20.09.2007 09:43:33
http://www.yle.fi/teema/dokumentit/popkulttuuridok/id14289.html

Tack! Tulee nähtävästi muitakin hyviä tuolta...
Exhausted
20.09.2007 10:42:03 (muokattu 20.09.2007 10:42:14)

Olin paikalla tuolla Kosketuksessa-tapahtumassa. Ihan hyvä meininki oli kyllä. Muutama biisi tuli akustisena ja pari biisiä vedettiin levyn ulkopuoleltakin, saa nähdä tulevatko kaikki lähetykseen.
Jag
19.10.2007 13:54:36

Apiksen kesän provinssiveto katsottavissa Yle Areenassa
http://areena.yle.fi/toista?id=873007

ajattelin linkittää, kun sattumalta törmäsin.
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin.. " - Trey
Deep Shadow
19.10.2007 22:14:05 (muokattu 19.10.2007 22:16:37)
Ja aivan kohta uusintana Teemalta näin se tehtiin & kosketuksessa. 22.45 alkaa.
Mummun saappaassa soi fox
Stain
19.10.2007 23:25:32
Ja aivan kohta uusintana Teemalta näin se tehtiin & kosketuksessa. 22.45 alkaa.

Kiitoksia kun ilmoitit, olisi jäänyt näkemättä. Kyllähän tuossa mielenkiintoista juttua oli. Hiton hyvin vetivät myös nuo livepätkät, 0010 varsinkin oli tosi nätti.
"Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... " - Kristiina, The Micragirls -
Deep Shadow
20.10.2007 00:33:10
Kiitoksia kun ilmoitit, olisi jäänyt näkemättä. Kyllähän tuossa mielenkiintoista juttua oli. Hiton hyvin vetivät myös nuo livepätkät, 0010 varsinkin oli tosi nätti.

Tykkäsin kans. Ja muutenkin kiva ohjelmasarja, vaikka harmittavan vähän tullut seurailtua.
ten
20.10.2007 01:03:41 (muokattu 20.10.2007 01:05:32)
Tykkäsin kans. Ja muutenkin kiva ohjelmasarja, vaikka harmittavan vähän tullut seurailtua.

Tässäpä Ylelle oiva "rahat pois"-tilaisuus. Mietin tossa nimittäin, että kun on itsekin tullut aika vähän seurattua noita, niin joku DVD-paketti olis hieno juttu. Mielenkiintosia dokumentteja ja live-esityksiä ollu ne mitä oon nähny.

E: Ja sitä piti vielä mainita, että tuo Kosketuksessa-osuus oli aivan loistavaa tavaraa. Erityisesti noi akustiset vedot. Ei sillä niin väliä, vaikkei aina vireessä vedettäiskään. Herkkää se oli... ja kaunista.
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
juici
20.10.2007 13:41:05

Kyllä tuon Kosketuksessa pätkän voisin mieluusti ostaa DVD:nä. Maanantaina ei ollut mahdollisuutta sitä nähdä ja eilenkin jäi yli puolet katsomatta kaikenmaailman taustametelöinnin takia. Mutta etenkin raitojen analysoinnit vaikuttivat mielenkiintoisilta.
Kai mä sit olin. | "Lapasethan sulla on siinä, mutta näkyykö moposta edes perävalot enää?" -qlqnen | Lue musiikkiblogia.
Stain
20.10.2007 18:33:03
Mutta etenkin raitojen analysoinnit vaikuttivat mielenkiintoisilta.

Hehe, "Tällä raidalla on parasta Temosta ikinä".
"Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... " - Kristiina, The Micragirls -
Pelsi
20.10.2007 22:31:22
Se Kosketuksissa-veto oli kyllä älyttömän hieno. Tuollaisia akustisia versiota kuulisi mielellään enemmänkin, niin hienosti ne toimivat.
The 11th Hourilla vain uusia biisejä. | >-)))>
Stain
20.10.2007 22:51:28
Kyllähän tuo AKKM on Apulannan ehkäpä kovin levy ikinä. Noin niin kuin biisien suhteen. Minun mielestäni.
Keppis
21.10.2007 09:06:10
Se Kosketuksissa-veto oli kyllä älyttömän hieno. Tuollaisia akustisia versiota kuulisi mielellään enemmänkin, niin hienosti ne toimivat.

Sata kertaa mielummin kuuntelen noita akustisia vetoja kun normikeikkaa. Ne oli ihan jees kun taas livemeno on sitä mistä oon varmaan tässäkin ketjussa useasti avautunut.
Exhausted
21.10.2007 15:30:42

Kyllähän tuo AKKM on Apulannan ehkäpä kovin levy ikinä. Noin niin kuin biisien suhteen. Minun mielestäni.

Onhan se, sekä biisien, meiningin, tunnelman että tuotannon suhteen. Sisältää bändin parhaita biisejä mutta on silti myös tasaisin kokonaisuus. Myös keikoilla bändi tuntui olevan parhaimillaan juuri tämän levyn aikaan. Huhhuh. Oi niitä aikoja.
Deep Shadow
27.10.2007 22:07:36
Nythän sieltä tulee Extralta provinssiliveä. Just alkoi.
esprit de corps
15.11.2007 13:23:01
Kattelin vasta nyt youtubesta noita Kosketuksessa-vetoja ja mulla tuli mieleen vuosi 98 ja Jyrki I&I, aivan käsittämätön hieno fiilis plus että nostalgiaryöppy puhalsi suoraan kohti. Parasta Apulantaa pitkään, pitkään aikaan. Hakkaa joka ikisen näkemäni festarivedon 100-0, vaikka tätä tuijotan tietokoneen ruudulta.

Mulle tuli jopa sellainen olo, että ihan niin kuin ne olisi hiukan treenannut tota varten. ; )
Vähän niinku muumi.
Exhausted
21.12.2007 12:37:41

Levy-yhtiön jäädessä nyt tauolle ties miten pitkäksi aikaa, Apulanta jatkaa omakustanteisena. Tuskinpa kovasti meininki muuttuu, mutta paperilla kuulostaa aika hienolta. Toisaalta suorastaan ison maailman meininkiä, ovathan Radioheadit sun muutkin nyt julkaisemassa levyjään itse.

http://soundi.fi/node/7166
juici
21.12.2007 13:16:37

Levy-yhtiön jäädessä nyt tauolle ties miten pitkäksi aikaa, Apulanta jatkaa omakustanteisena. Tuskinpa kovasti meininki muuttuu, mutta paperilla kuulostaa aika hienolta. Toisaalta suorastaan ison maailman meininkiä, ovathan Radioheadit sun muutkin nyt julkaisemassa levyjään itse.

http://soundi.fi/node/7166

Jopas jotain. Nyt paluu punk-juurille ja omakustanteena seiskatuumanen EP ulos! :P
"Gummidusgaugobudgella gadselen gun maggara gelluu giugaan bäällä." -nuuskamuikkunen | Viimeinen Juhla tulossa pian.
Pyry
16.01.2008 11:26:05
Näinhän siinä kävi, Levy-yhtiö lähtee tauolle --> Apulannalle Emma-ehdokkuuksia http://www.emmagaala.fi/artistit/

En oikein tiedä mitä tuohon nyt sanoa. Kyllä sieltä varmaan Emma jos toinenkin irtoaa kyseiselle yhtyeelle..
aivokuolio
16.01.2008 16:50:56
Näinhän siinä kävi, Levy-yhtiö lähtee tauolle --> Apulannalle Emma-ehdokkuuksia http://www.emmagaala.fi/artistit/

En oikein tiedä mitä tuohon nyt sanoa. Kyllä sieltä varmaan Emma jos toinenkin irtoaa kyseiselle yhtyeelle..

Jos kiinnostais Emmat tarpeeksi paljon niin vois tarkistaa tilastoista että mikä oli tuon joukon myydyin levy viime vuonna. Niiden lukujenhan perusteella nuo turhuuden pystit aina jaetaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)