Aihe: Hauskin kommentti ulkonäöstäsi?
1 2 3 4 513 14 15 16 1760 61 62 63 64
KTULU
24.09.2007 13:32:24
Hissanope sijoitti pukeutumiseni historiaan. Vuoteen 84.
jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf
reino
24.09.2007 17:00:57
"Kato äiti mikä eläin!" Paras kun se lapsi vielä suu ja silmät pullolaan tuijotti! :DD

Mun 4-vuotias serkku kerran katsoi bussipysäkillä seisovaa tyttöä (oli pukeutunut hieman goottimaisesti) ja tokaisi "miksi ne on tehnyt patsaan keskelle katua".. Tyttöä vähän huvitti tilanne :D
ding-dong
rockitsb
24.09.2007 23:48:08
No viime viikolla aamuyöllä pizzeriassa olin ruokaa hakemassa niin joku epe kyseli että oisko huumeita myyä. Sanoin monta kertaa että kun ei nyt tällä kertaa oo niin jankkas vaan et sen kaveri kyllä maksaa hyvän hinnan. Se oli varmaan hauskin tähän mennessä.
"sääh. ponuam, pärinää, tissejä ja räjähdyksiä. ..ttänäm.." Bella Italia #5
Gardenia
26.09.2007 16:39:59
Merirosvoks on sanottu montakin kertaa :D Polvihousut, valkoset polvisukat, valkonen kauluspaita jonka päällä musta liivi... Mut joka kerta oon ihan vaan kohteliaisuutena ottanut :D
Zarmo
27.09.2007 12:33:38

No viime viikolla aamuyöllä pizzeriassa olin ruokaa hakemassa niin joku epe kyseli että oisko huumeita myyä. Sanoin monta kertaa että kun ei nyt tällä kertaa oo niin jankkas vaan et sen kaveri kyllä maksaa hyvän hinnan. Se oli varmaan hauskin tähän mennessä.

Miultakin on muutamasti yritetty ostaa. Pitäs alkaa kuskata jotain oreganoa ja lihaliemikuutioita mukana aina.
Olen muuten psykopaatti
Sosiaalinen tyylini on alistava ja vihamielinen: itseä vähättelemällä sopeutuminen: masokistinen tyyli
Vapinamonologeja
Parasite
05.10.2007 19:41:48
Miultakin on muutamasti yritetty ostaa. Pitäs alkaa kuskata jotain oreganoa ja lihaliemikuutioita mukana aina.

Muuan kaveri tällaisessa tilanteessa pari vuotta sitten otti rahat etukäteen ja "lähti hakemaan kamat autolta". Kyllä se muistaakseni ihan hyvän summan nettosi.
"Blessed are the cheesemakers"
Phenom991
05.10.2007 19:46:02
Kävelin parin kaverin kanssa kun pari juoppoa heitti että "Nuoko ne on niitä terroristeja?"
Seljanmarja
15.10.2007 12:28:16
Joskus koulussa välitunnin aikana käytävällä tuntematon poika huutaa ja osoittelee: "Mikä afrikkalainen reggae-ukko täällä on?"
Eihän siinnä mitään pahaa kai, kun tyttöä aletan ukkottella..
The freakiest show I know Is the show of my own
Roadkill
18.10.2007 09:53:36

Meidän kylän ''gheton'' jou jou miehet kehottivat menemään parturiin ja ostamaan hameen.
Simo78
18.10.2007 10:01:29
Muija totesi: "turpa kii vitun isonenä!"
Gange
18.10.2007 18:37:50
Olin menos pändireeneihi basso seläs, ja joku sellane polvenkorkune poika tuli äiteensä kans mua vastaan, osotti mua ja kysy "Mikä toi o?". Sit isukki sanoo mua nykyään koko ajan helinäks. Eikä mulla oo ku vähä alle kilo ketjui roikkumas housuis:D
rock-kukko
21.10.2007 00:33:06
Haa, eilen olin ulkona. Sit sinne tuli yks tyyppi joka sano et mä näytän james hetfieldiltä. Sit yks mun kaveri sano et kyl se on enemmänki mustaine
Enya
28.10.2007 02:15:24
Ylä-asteella ekalla köksän tunnilla, olin siilitukkainen:
Opettaja: "..ja sinä poika siellä takarivissä, sun nimi oli?"

Karkkikaupassa vielä vuosia sitten, kun oli pitkät hiukset:
Kassa: "Saiskos olla vielä jotain muuta..?"
Minä miettien: "Hmm..."
Arviolta 10v pikkukundi siinä takana: "Joo, uus.. tukka!"
Humalaisten ja lasten suustahan se.. =)

"Sähän näytät ihan Celine Dion´lta, tosin sul on pienempi versio sen nenästä.." Aha?

Ja eräs kommentti, jonka ensin luulin viittaavan ulkonäkööni:
Miespuolinen kaveri: "Sä oot tollanen lehmä.."
Minä: "???"
Kaveri: "Nii.. tarkotan vaa, että eihän nekään tee muuta ku on vaa ja märehtii, v..tu otatsä ikinä stressiä mistään.."
Ah, vertaus ymmärretty =)
"..Singin' Do wah diddy diddy dum diddy do.."
NRider
28.10.2007 17:04:35 (muokattu 28.10.2007 17:05:42)
Ei-edes-niin-kauheassa kännissä oleva mies tuli eilen baarissa yhtäkkiä kättelemään:
- "Kyl mä tiedän kuka oot, vaikka yritätkin olla siellä ihan huomaamattomana! Kiitti viime keikasta, oli pirun kova!"
- "Öh, okei??"
- "Kattokaa jätkät, Heikki Malberg on täälä!"

Edit: niin ei siis mitään uutta tuo yhdennäköisyyden ihmettely, mutta tämä oli ensimmäinen, joka oikeasti luuli minua häneksi.
CrowScare
28.10.2007 23:13:12
No mitä nyt joskus linja-autossa eräs täti luuli minua papiksi. Ei kyllä mikään ihme tällä minun talvitakillani. Tein sitten ristinmerkin ja täti oli ihan onnellinen.
Lauri0
29.10.2007 13:57:27

"Ari Koivunen!!1+111+"
Olen Ynkkä
Räbbänä
30.10.2007 20:34:43
Tuli käytyä kaupasta kahvimaitoa ostamassa ja eiköhän siinä ollut ala-aste kovisten torikokous taas käynnissä. Pyörät oli jätetty kaupan liukuovien eteen ja hieman kauempana kauhukakarat kiroilivat, sylkivät ja kittasivat EDIä kilpaa kertoillen samalla kovaan ääneen, että kuinka monta tikkaria olivat sillä viikolla kerenneet kähveltää tuosta läheisestä kaupasta.
Meikäläinen siihen Niskahielläni karautin hieman kauemmas, nahkatakki päällä, lätsä päässä ja tukka ponnarilla. Hetihän sieltä kuului "Aika hottis!", mutta voin kuvitella porukan reaktion kun kävelin nenän editse kauppaan tokaisten ohi mennessä "En kyllä pojat teidän suuntaksistanne tiedä, mutta hyi saatana."
Olivat kyllä kadonneet palatessani kaupasta ja jälkeen oli jäänyt vain rutattu energiajuomatölkki pyörän pinnojen välissä..
hullu_ukko
30.10.2007 21:03:34
Tuli käytyä kaupasta kahvimaitoa ostamassa ja eiköhän siinä ollut ala-aste kovisten torikokous taas käynnissä. Pyörät oli jätetty kaupan liukuovien eteen ja hieman kauempana kauhukakarat kiroilivat, sylkivät ja kittasivat EDIä kilpaa kertoillen samalla kovaan ääneen, että kuinka monta tikkaria olivat sillä viikolla kerenneet kähveltää tuosta läheisestä kaupasta.
Meikäläinen siihen Niskahielläni karautin hieman kauemmas, nahkatakki päällä, lätsä päässä ja tukka ponnarilla. Hetihän sieltä kuului "Aika hottis!", mutta voin kuvitella porukan reaktion kun kävelin nenän editse kauppaan tokaisten ohi mennessä "En kyllä pojat teidän suuntaksistanne tiedä, mutta hyi saatana."
Olivat kyllä kadonneet palatessani kaupasta ja jälkeen oli jäänyt vain rutattu energiajuomatölkki pyörän pinnojen välissä..

:-------------------------D

Samaa sarjaa sen kanssa kun joku 10-vuotias ala-asteen kovin jätkä totesi, että näytän Paavo Lipposelta.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
AngusYoung
22.11.2007 00:41:26
"Jack Sparrow!"

Oon ylpee.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)