Aihe: Erikoinen murtovaras Helsingin Metsälässä
1 2 3
blues guitar
19.10.2007 20:33:10

Eli kyllä se vaan on niin että turpaan tulee ja lujaa jos jonkun mulkvistin nään treenikämpällä pöllimässä soittimia.

Kyllähän sitä tietenkin omaisuuttaan puolustaa jos tapaa varkaan itse teosta. Mutta noiden huumehullujen kanssa kannattaa olla varovainen. Niillähän saattaa olla tussari tai puukko ja ne saattaa tehä ihan mitä vaan.
....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan.........
Joees
19.10.2007 20:57:44 (muokattu 19.10.2007 20:59:48)
Kyllähän sitä tietenkin omaisuuttaan puolustaa jos tapaa varkaan itse teosta. Mutta noiden huumehullujen kanssa kannattaa olla varovainen. Niillähän saattaa olla tussari tai puukko ja ne saattaa tehä ihan mitä vaan.

Kokemuksesta voin sanoa, että vaikka niillä ei olis mitään asettakaan lähettyvillä, huumeiden vaikutuksessa oleva tyyppi osaa olla TÄYSIN arvaamaton. Ainut minkä siitä voit arvata on se, että se voi napsahtaa ihan mistä vain, riippuen vähän kaikesta.

Mä soittaisin paljon mieluummin sheriffit paikalle kuin leikkisin nyrkkisankaria. Samalla mä pistäisin itseni samaan kastiin sen kaiffarin kanssa. Ei sillä, että mä yhtään korkeemmalla olisin arvoasteikossa kuin narkkarikaan.

Sitä on vaan puhtoisten ihmisten helppo tuomita narkkarit tapettaviksi tai hirtettäväksi munista kun ei oo moista ongelmaa kokenut. Että terveisiä vaan, kyllä sitä paskaa sataa jokaisen niskaan. Ei ne narkkarit aina omasta tahdostaan sitä kamaa vedä.

Ottaa vaan tarkasti hemmon tuntomerkit ylös jos sattuu näkemään ja pistää pirauttaen sheriffeille. Ja muistaa käyttäytyä rauhallisesti ja harkiten moisen ihmisen läheisyydessä jos sattuu moiseen tilanteeseen ajautumaan.

Ei sillä, en mä niiden varastelua puolusta, enkä puolusta kamankaan käyttöä. Päinvastoin.

Ja joo, kyllä. Multa on narkkari pöllinyt kamaa ja rahaa.

E: Rahan perässä varasteleva narkkari kyllä kovin usein jättää jälkeensä jos jonkilaista. Eivät turhia funtsi toimiessaan.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Jazkaa
19.10.2007 21:45:49
Kokemuksesta...

Sen verran järkevää tekstiä että +.
speech
19.10.2007 21:59:32

Aina nyrkkisankaria leikkiessä kannattaa hiukan ajatella sitäkin, että mitä mahtaa narkkari taudillisesti kantaa. Soittimia kyllä saa uusiakin mutta mitäpä sitten jos sattuu verien vaihdossa tulemaan itselleen jotain?
pekurides
19.10.2007 22:20:37

se on varmaan ollu vuokraisäntä joka käyny hakemassa viimekuun saatavat oma-aloitteisesti:)

eiku, tämä elävä kuollut "narkkarihuora" ollu varmaan kävellen liikenteessä ni ei ole isommat mahtuneet taskuihin.. ja semmonen harmaa loota ei herätä niin paljon huomiota kun mesan kaappi:)
Tunteella päin vittua.
Starlia
19.10.2007 22:21:38
Ja joo, kyllä. Multa on narkkari pöllinyt kamaa ja rahaa.

Olet siis itsekin narkki? :-p
shovi
19.10.2007 23:17:16
Kokemuksesta voin sanoa, että vaikka niillä ei olis mitään asettakaan lähettyvillä, huumeiden vaikutuksessa oleva tyyppi osaa olla TÄYSIN arvaamaton. Ainut minkä siitä voit arvata on se, että se voi napsahtaa ihan mistä vain, riippuen vähän kaikesta.

Mä voin kokemuksesta sanoa, ettei ne huumeet tee ihmistä niin sekaisin kuin usein väitetään.
Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo
Twinkle
19.10.2007 23:33:40
Pakko sanoa, että nimim. kondensaattori on kovasti oikeassa. Uhoaminen on turhaa, jos vetää rosvoa turpaan alentuu vain samalle tasolle sen kanssa, siinä ei ole mitään puolusteltavaa sen enempää kuin varkaudessakaan. Suomessa on kuitenkin suht. toimiva oikeusjärjestelmä ja ongelmatapauksiin Hannu Karpo niin käytetään niitä. Suomalaisessa mentaliteetissa oleva kikkelin jatkaminen uhoamalla on vain vitun typerää, toki jokainen saa mennä "hirttämään niitä varkaita munistaan" mutta vastaa sitten itse teostaan.

Mä voin kokemuksesta sanoa, ettei ne huumeet tee ihmistä niin sekaisin kuin usein väitetään.

Kokemuksesta voin sanoa, että olet väärässä. Osa tekee, osa ei, osasta tekee, osasta ei.

Arvaamattomuus on kaiken perusta.
tommiot
20.10.2007 00:04:09 (muokattu 20.10.2007 00:04:31)

Miksi ne ihmiset on niin sekaisin sitten? Mä oon kyllä nähnyt mitä jopa kannabiksen käyttö voi tehdä ihmisille, ihan lähipiirissä (itsekin kävin muutamaan kertaan psykologilla kun tuli oltua koko viime kesä vähän unessa), kovempien huumeiden kanssa ei ole oltu onneksi tekemisissä.

Eiköhän tämä keskustelu kuulu kuitenkin johonkin muualle kuin tänne foorumille.

http://www.paihdelinkki.fi/
http://www.trippi.info/psyvault/index.php
msormune
20.10.2007 00:04:13
Pakko sanoa, että nimim. kondensaattori on kovasti oikeassa. Uhoaminen on turhaa, jos vetää rosvoa turpaan alentuu vain samalle tasolle sen kanssa, siinä ei ole mitään puolusteltavaa sen enempää kuin varkaudessakaan. Suomessa on kuitenkin suht. toimiva oikeusjärjestelmä ja ongelmatapauksiin Hannu Karpo niin käytetään niitä. Suomalaisessa mentaliteetissa oleva kikkelin jatkaminen uhoamalla on vain vitun typerää, toki jokainen saa mennä "hirttämään niitä varkaita munistaan" mutta vastaa sitten itse teostaan.

Kokemuksesta voin sanoa, että olet väärässä. Osa tekee, osa ei, osasta tekee, osasta ei.

Arvaamattomuus on kaiken perusta.

Ei se ole mitään "suomalaista uhoamista", vaan ihan yleismaailmallista vitutusta joka iskee kun omaisuutta varastetaan. Ja minä voin ihan kernaasti alentua rosvon tasolle, jos se estää omaisuuteni katoamisen. Rosvo voi sitten soittaa Hannu Karpolle, jos siltä tuntuu.
bfoc
20.10.2007 00:09:35
Ei se ole mitään "suomalaista uhoamista", vaan ihan yleismaailmallista vitutusta joka iskee kun omaisuutta varastetaan. Ja minä voin ihan kernaasti alentua rosvon tasolle, jos se estää omaisuuteni katoamisen. Rosvo voi sitten soittaa Hannu Karpolle, jos siltä tuntuu.

Juu ei ole uhoa se. Omaisuutta saa suojella ja rosvon ottaa verekseltään kiinni jos siihen kykenee. Liikaa väkivaltaa ei tietty saa kayttää, se on selvä. Se verran vaan että tulee asia selväksi.

Eppäilenpä vaan että seriffejä ei muutaman efektin pölliminen hirveesti kiinnosta. Löytyvät sit jostai pirikämpästä jos löytyvät mutta ei niitä kukaan ala etsiä jos menet ilmoittamaan. Sen verran tässäkin maassa on isoja rosvoja vapaalla jalalla ettei jokasta 10€ nistiä etsiskellä.
Jazz is not dead, it just smells funny. Frank Zappa Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä.
Twinkle
20.10.2007 00:36:18 (muokattu 20.10.2007 00:43:04)

Noh, siinähän vetelet turpaan. Kannattaa vaan muistaa että sekin on rikos ja siitä tulee sanktiota. Sehän ei suomalaista miestä tietenkään haittaa, antaahan se taas sen jälkeen uhota ja itkeä siitä, kuinka suomen laki ei anna edes mahdollisuutta oikeuden omakätiseen jakamiseen eikä salli puolustaa omiaan. Onneksi kaikille tämä maailma ei ole mikään viidakko jossa voi tehä mitä huvittaa.

Itse annan mieluummin narkomaanin varastaa soittopelini ja hommaan vakuutuksen kautta uudet, sen sijaan että otan syytteen pahoinpitelystä, ruumiinvammojen tuottamisesta ja muusta vastaavasta. Tavara on kuitenkin vain tavaraa.

Eppäilenpä vaan että seriffejä ei muutaman efektin pölliminen hirveesti kiinnosta. Löytyvät sit jostai pirikämpästä jos löytyvät mutta ei niitä kukaan ala etsiä jos menet ilmoittamaan. Sen verran tässäkin maassa on isoja rosvoja vapaalla jalalla ettei jokasta 10€ nistiä etsiskellä.

Ei varmaan kiinnosta, rikosilmoitus tehdään sillä perusteella että vakuutus korvaisi menetetyt vimpaimet.

EDIT: En minä siis sitä sano että varastaminen olisi oikein, mutta pitäisi nyt pistää asiat tärkeysjärjestykseen näissäkin asioissa.
Focke Wulf
20.10.2007 01:35:39
Twinkle, ootko mies vai nainen?
Life is hard, then u die
Radiation
20.10.2007 01:58:10
Päänahalle osanotot menetettyjen kamojen suhteen ja Methikselle, Kondensaattorille ja Twinklelle niin vitun tiukat kompit ettei toista!

Joku nero voisi kertoa, mitä ongelmia sillä "narkkarihullun" hakkaamisella ratkaistaan?
Jesus_Plastica
20.10.2007 02:03:27
Ei sitä tarvi hakata, vain estää rikoksen tapahtuminen jos siihen kykenee, varsinkin jos lähdössä on korvaamatonta tavaraa, siinä ei vakuutukset lohduta.
Focke Wulf
20.10.2007 02:10:19
no ehkä menee vähä ohi aiheen mutta, mulla on kaks alle koulu ikästä penskaa nii todellakin vedän pataa jotain heppuu joka murtautuu meille....
Life is hard, then u die
Y3J
20.10.2007 03:07:25 (muokattu 20.10.2007 03:07:51)
Kerran nähtiin oman reeniksen lähellä just semmonen amisskiniapinajengi hengailemassa. Tais olla sorkkiksetkin mukana, eli ties mitä suunnitelivat.

Soitettiin hälytysfirmaan. Koirapartio tuli. Jengi lähti juoksemaan. Koirat saivat kiinni. Kävi varmaan kipeää, mutta saivatpahan opetuksen.
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of gum!
Twinkle
20.10.2007 08:41:25
Twinkle, ootko mies vai nainen?

Mieshän minä.

no ehkä menee vähä ohi aiheen mutta, mulla on kaks alle koulu ikästä penskaa nii todellakin vedän pataa jotain heppuu joka murtautuu meille....

Siitä vain, murtautuja pieksää tai ampuu ensin sinut ja mahdollisesti vaimosi. Kersoillesi välttämättä ei tee mitään jos hyvä tuuri käy, mutta ei niistä tiedä koskaan. Siinä nousee miees-pisteet kun uhoaa vetävänsä pataan rikollista, mutta tosiasiassa siinä voi käydä äärimmäisen köyhästi. Kyllä ne lapset ajattelee sankarillisesti isästään siinä kohdassa, kun löytävät isukkinsa puukotettuna maasta tai sitten näkee sen ottavan erää murtautujan kanssa. Aivan kuin koko tapauksessa ei olisi tarpeeksi traumaattisia aineksia jo muuten.

Nyt meni kovasti ohi aiheen, mut jos joku tosiaan oikeasti tulee käymään ikävissä aikeissa niin se varmasti osaa ajatella selvästi ikävämmin kuin kahden lapsen isä saatika sillä hirveästi ole menetettävää.
Focke Wulf
20.10.2007 09:14:15
Mieshän minä.

Siitä vain, murtautuja pieksää tai ampuu ensin sinut ja mahdollisesti vaimosi. Kersoillesi välttämättä ei tee mitään jos hyvä tuuri käy, mutta ei niistä tiedä koskaan. Siinä nousee miees-pisteet kun uhoaa vetävänsä pataan rikollista, mutta tosiasiassa siinä voi käydä äärimmäisen köyhästi. Kyllä ne lapset ajattelee sankarillisesti isästään siinä kohdassa, kun löytävät isukkinsa puukotettuna maasta tai sitten näkee sen ottavan erää murtautujan kanssa. Aivan kuin koko tapauksessa ei olisi tarpeeksi traumaattisia aineksia jo muuten.

Nyt meni kovasti ohi aiheen, mut jos joku tosiaan oikeasti tulee käymään ikävissä aikeissa niin se varmasti osaa ajatella selvästi ikävämmin kuin kahden lapsen isä saatika sillä hirveästi ole menetettävää.

meillä toi ei mene noin:)
Life is hard, then u die
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)