*Ace* 18.10.2007 00:55:15 | |
---|
Bassoa oon aikonut tässä joululahjaksi ostella, ja basso alkaa olemaankin jo selvillä (Fenderin Jazzari), mutta vahvistin ei niinkään. Noita Fenderin Rumbleja oon vähän katellut, olisko kokemusta teillä noista? Olisko noi Rumblet hyviä ihan ekaksi vahvistimeksi? Jonkun verran on tullu soiteltua kavereilla ja koululla, eli ihan "kunnon" vahvistinta olisi tarkoitus etsiä. Tulisi pääasiassa kotikäyttöön, mutta johonkin muuallekin saattaisi mennä soittelemaan, joten sillon parempi olisi varmaankin tuo 100 watin, jos sellainen tulisi hankittua, ihan edullisia kun ovat. Eli, omia kokemuksia, hyviä/huonoja puolia? |
Johannes_t 18.10.2007 13:35:50 | |
---|
15"-ämyrillä varustettu 100w Rumble on ainakin meikäläisen makuun. |
Kefiiri 18.10.2007 14:44:16 | |
---|
Kuuskymppisellä olen soitellut, ja tykkäsin. Sen tyhmän valon olisi vissiin saanut jostain napista pois? |
ötzi 18.10.2007 14:49:58 (muokattu 18.10.2007 14:57:01) | |
---|
2*10 100w combolla kelpaa vedellä, ostin omani vuosi takaperin ja on toiminut hyvin ja soundit on kohdillaan. Suosittelen. Luin täältä ettei muka botnea riitä mutta kyllähän tuo hyvin jytisee. Niin, siis kyllä, 2*10. Kiitoksia korjauksesta Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin |
Haitaristi 18.10.2007 14:54:24 | |
---|
2*12 100w combolla kelpaa vedellä, ostin omani vuosi takaperin ja on toiminut hyvin ja soundit on kohdillaan. Suosittelen. Luin täältä ettei muka botnea riitä mutta kyllähän tuo hyvin jytisee. Tarkotat varmaan 2*10? Siinä on kyllä hyvät saundit. ostasin sellasen toiseks vahvariks jos ois rahaa. |
*Ace* 19.10.2007 00:00:09 | |
---|
Hyvältähän tuo kuulostaa :) Vertailin vähän hintoja, ja vähän hämmästyin, kun Deluxe Musicissa maksaa tuo 60W muistaakseni 360e, mutta Thomannilta saa 100W:n Rumblen jo 285 eurolla O_o |
ötzi 19.10.2007 15:33:49 | |
---|
Sen tyhmän valon olisi vissiin saanut jostain napista pois? Takana on sille nappi, mutta mitäs tuo haittaa kun ei etes näy? pilkkopimeässä ehkä vähän kajastaa Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin |
Haitaristi 19.10.2007 18:26:30 | |
---|
Hyvältähän tuo kuulostaa :) Vertailin vähän hintoja, ja vähän hämmästyin, kun Deluxe Musicissa maksaa tuo 60W muistaakseni 360e, mutta Thomannilta saa 100W:n Rumblen jo 285 eurolla O_o ookko kattonu vaan hintalappuja vai kysyikkö myyjältä. oon ainakin huomannu että kannattaa kysyä myyjältä kun ne hintalappujen hinnat on yleensä aikas paljon yläkanttiin. Muistaakseni tuon 2*10 rumblen saisi ainakin aikas samoihin hintoihin kuin thomannilta, ehkä jopa halvemmalla kun tulee postikulut. |
*Ace* 19.10.2007 21:55:44 | |
---|
ookko kattonu vaan hintalappuja vai kysyikkö myyjältä Hintalappuja olen kyllä vaan katellut. Ja kyllä siitä alea saa kun vähän tinkaa :) "You'll never silence the voice of the voiceless" |
Ainakin paikallisissa musaliikkeissä mitä olen joskus hintoja vertaillut niin menee yleensä sen +20e thomanin hintaan, eli periaatteessa samanhintainen postikulujen kanssa jos ei tilaa muuta. Ja onhan se parempi että on takuut sitten ihan paikallisesta kaupasta, ei tarvitse sähköpostilla tapella asioista. Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin |