a22 19.10.2007 21:28:00 | |
---|
Joo aivan käsittämättömän upeeta kamaa, ei voi muuta sanoa :O "It's not easy to juggle a pregnant wife and a troubled child, but somehow I managed to fit in eight hours of TV a day. "
© Homer Simpson |
Räkkipeli 19.10.2007 21:49:42 | |
---|
Oli aika fantsu setti! =) Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Milkop 19.10.2007 22:00:58 | |
---|
Pikemminkin moniosaisen teoksen esityksen moittiminen kuulematta kokonaisuutta osoittaa moittijan diletanttiuden kuin esittäjän, ja siihenhän meistä kukaan ei kai halua sortua, vai kuinka? ;) Ollaan sitten dillejä vaikka kuinka, mutta minusta se oli rähmäinen veto. Ikä, jännitys, suora lähetys ym. ovat toki hyviä tekosyitä, mutta ei minun niistä huolimatta tarvitse tuosta vedosta tykkäillä, eihän? "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Ollaan sitten dillejä vaikka kuinka, mutta minusta se oli rähmäinen veto. Ikä, jännitys, suora lähetys ym. ovat toki hyviä tekosyitä, mutta ei minun niistä huolimatta tarvitse tuosta vedosta tykkäillä, eihän? Eri asia on se, miten asian ilmaisee. Ei se, että esitys ei ollut ihan itseä tyydyttävä (ehe-ehe) tarkoita että se olisi ollut "päin mäntyä". Elekää murskatko nuorten (älkääkä vanhempienkaan) miesten itsetuntoa, ties vaikka Roope lueskelisi kaappitiluttajana tätäkin keskustelua:D Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
seppo69 20.10.2007 00:40:59 | |
---|
Katselin tuon Ambituksen pätkän tuosta yle-areenasta tänään ja ei voi muuta sanoa kuin, että goddamn, tiukkaa soittoa on. Aivan ihanaa. Ei voi kuin ihailla. (Varmaan ensimmäinen Mr. tilu kun saa noin tunteet pintaan. Tässä tapauksessa nauru ja ilo. Siis sen takia, että on noin hyvä.) |
Y3J 20.10.2007 03:25:52 | |
---|
Mie en näitä tiluttajia ole, mutta pakko myöntää että olipa hemmetin puhdasta ja komeaa soittoa. PRS tipautti leuan lattiaan! It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of gum! |
Ambitus 20.10.2007 05:52:00 | |
---|
Jeah...tulipa tehtyä... Kiitti jengille jos uppos ja maistui. Olihan toi biisi aika sellanen "haistakaa-vee-nyt-lähtee"-biisi. Siitä varmaan saadaan studioversio kohtpuoliin ja se tullaan laittamaan Riston Speed Piano Soolo-projektin alle ja downloadattavaksi Mikseri.nettiin. Sinne myös laitetaan toinenkin kipale, minkä Risto sävelsi kyseisestä tapahtumaa varten, mutta lähetysaika ei antanut periksi, joten se jäi esittämättä. Uteliaisuuttani kysyn miten Kupiaiset ovat sukua keskenään? hmmm..Käsittääkseni kaikki Kupiaiset on Kitee-Kesälahti-osastolta kotoisin, joten saattaa olla, että ollaan jotain kaukaista sukua. Mutta tosiaan vielä ei olla toteen näytetty, että oltaisi sukua...ei ainakaan kovin läheistä...ja ei! Risto ei ole mun veli! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
LexaR 20.10.2007 12:09:53 (muokattu 20.10.2007 12:17:18) | |
---|
ja ei! Risto ei ole mun veli! Hahah, yleinen harhakäsitys :D Tuli vähän hohoteltua sille Iiron kyselylle, että ootteko nyt ihan tosissanne ryhtymässä musiikin ammattilaisiksi. Mynd you, møøse bites Kan be pretty nasti... |
Metalrock 20.10.2007 17:24:42 | |
---|
Hyvin soititte!Mikä malli on toi prs? |
Tiluttaja 20.10.2007 17:27:07 | |
---|
Olis kiva saada tabit tuohon biisiin minkä soititte siellä. Kävis varmaan hyvästä treenistä. |
mullet3000 20.10.2007 18:10:51 | |
---|
mutta Sariolaa kuuntelin ja pikkuisen jäi häiritsemään ... semminkin kun oli jonkin verran siinä rämpyttelyssä ehkä jotain time-hässäkkää, tai ainakin kuulosti siltä. 2 kertaa oon kyseisen herran nähnyt livenä, eikä moisia ongelmia silloin ollut. Varmaankin TV-studion lamput kuumotti liikaa. "You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!" - Tommy Emmanuel |
Ambitus 20.10.2007 19:46:40 | |
---|
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Kasperi Tervonen 20.10.2007 19:54:41 | |
---|
"Voisin helvetti video no pitäiskö se video laittaa you tubeen vai jotain..." -Ushimir |
Jonttu 20.10.2007 20:16:56 | |
---|
Ambitus kerpele... Teit sen taas!!! Leuat kolahti lattiaan täälläkin... Helvetin taitavaa ja näppärää soittoa!!!!!!! Tollaset jätkät pitäisi kyl bannata täältä amatöörien seasta!! (hymiö) Jäbä rokkaa! |