päänahka 19.10.2007 14:18:48 | |
---|
Kämppäämme murtauduttiin viime yönä. Varas oli nähnyt pöllimisen arvoiseksi seuraavat vehkeet: - Shure SM58 - Uraltone Jr -nuppi ilman koteloa. Siis pelkkä harmaa teräskotelo ilman mitään printtejä paneelissa, takana tussilla merkitty 4 ja 8 ohmin ulostulot - Boss SD-1 - Boss GE-7 - Boss DD-5 + tomaattisosepurkista tehty tap tempo -poljin - Boss NS-2 - EHX Deluxe electric Mistress - Ibanez Bass Chorus - Omatekoinen DynaComp -klooni, musta boxi ilman tekstejä - Säilyketölkkiin tehty aktiivinen A/B/Y-box - Tonnikalapurkkiin tehty kaksinappinen kavavanvaihtaja - Kitara- kaappi- ja virtapiuhoja sekä jokunen putki Lisäksi mikserivahvistin oli kannettu käytävään, mutta ilmeisesti puhti oli loppunut kesken. Selvästi tyypillä ei ollut mitään käsitystä tavaroiden arvosta, kun ei kelvannut Engl Thunder -nuppi, Mesan kaappi, Fenderin basso, tai rumpusetistä mikä tahansa irti lähtevä, joka olisi vastannut arvoltaan suunnilleen kaikkea pöllittyä. Rumpalin klikkilaite ei varmaan myöskään ole mikään kympin kone. Tai sitten tyyppi otti mitä tarvitsi itse ja soittelee nyt jazzia kellarissa. Sorkkaraudan oli jättänyt lattialle. Vituttaa ja naurattaa samaan aikaan. Up and down, that's how energy stays alive. |
Juustonaksu 19.10.2007 14:25:37 (muokattu 19.10.2007 14:26:40) | |
---|
Ohhoh osanottoni, mutta kyllä tässä väkisinkin vähän hohottaa. Ehkäpä kyseessä oli tosiaankin kellaribändin jäsen, joka tarvitsi vehkeitä itse. Toivottavasti kuitenkin yhytätte miehen/naisen. Voisi ihan kettuillakseen valistaa laitteiden arvoista. =) Perseestähän moinen kuitenkin. Ehdottomasti. Hyvä ettei mennyt Fenkkua mukana sentään. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Joees 19.10.2007 14:25:39 | |
---|
Tai sitten tyyppi otti mitä tarvitsi itse ja soittelee nyt jazzia kellarissa. Sorkkaraudan oli jättänyt lattialle. Vituttaa ja naurattaa samaan aikaan. Meinasin ehdottaa samaa ennen viestin lukemista. Onni onnettomuudessa? Perseestähän moinen kuitenkin. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Painajaismainen 19.10.2007 14:30:31 | |
---|
Noh, pystyyhän ilman purkkeja soittelemaan, tilanne olisi varmasti moninkerroin pahempi jos Engli ja Mesa olisivat lähteneet rundille. On ne kyllä tyhmiä. "Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä |
Terry Pantheras 19.10.2007 14:34:43 (muokattu 19.10.2007 14:35:33) | |
---|
Onko kämppä semmosessa suht modernin näköisessä valkoisessa talossa huoltista vastapäätä? Ei muuten mutta kaveribändit soittaa siellä yhdessä huoneessa ja itekin ennen, eli voisin kysellä tietääkö kukaan niistä mitään tapauksesta ja ilmoittaa niille, että jos muihinkin kämppiin on mahdollisesti murtauduttu... E: typo |
JPQ 19.10.2007 14:35:10 | |
---|
noista kalliista vaikeampi myydessä päästä eroon niitä liikkuu kuitenkin vähemmän ja omat tekeleet lähti varmaan "kaupanpäälle". PS. mutta että keittääkin varkaat. |
päänahka 19.10.2007 14:50:07 (muokattu 19.10.2007 14:51:38) | |
---|
Onko kämppä semmosessa suht modernin näköisessä valkoisessa talossa huoltista vastapäätä? Ei muuten mutta kaveribändit soittaa siellä yhdessä huoneessa ja itekin ennen, eli voisin kysellä tietääkö kukaan niistä mitään tapauksesta ja ilmoittaa niille, että jos muihinkin kämppiin on mahdollisesti murtauduttu... E: typo Saattaa olla sama juu. Sehän on nyt remontissa ja meidänkin vuokrasopimus irtisanottiin juuri, eli kuukauden päästä siellä ei olisi ollut mitään. Joihinkin muihin oli myös murtauduttu, mutta asianomaisille on varmaankin ilmoitettu, kuten meille tehtiin. noista kalliista vaikeampi myydessä päästä eroon niitä liikkuu kuitenkin vähemmän ja omat tekeleet lähti varmaan "kaupanpäälle". PS. mutta että keittääkin varkaat. Kyllä, ja Englin ostaja olisi mahdollisesti ihmetellyt ylimääräistä potikkaa takapaneelissa. Olisi ollut mulle helpompi jäljitettävä. Up and down, that's how energy stays alive. |
StJerky 19.10.2007 15:17:51 | |
---|
Nuo säilykepurkki-pedaalit on kyllä pirun hyvä idea. Itsekö keksit vai onko jossakin ollut rakennusohjeita? |
Kukkis 77 19.10.2007 16:26:45 | |
---|
Veikkaan että jotku narkkarit ollu asialla jotka ei oo tienny mistään mitään. Ovat vaan kuulleet että musavehkeet saattaa olla arvokkaita ja vieny sitten randomisti jotain. Meidän kämppä keikattiin myös tossa joku vajaa neljä vuotta sitten. Kitaroita ja bassoja lähti ja mikkejä ja speduja, mutta sitten myös kaikkea täysin arvotonta, kuten poltettuja pleikkapelejä. Olisi siellä ollut esimerkiksi puoli räkillistä kaikkia kaikuvehkeitä sun muita mutta ne eivät lähteneet, eivät vissiin osanneet irrottaa piuhoja.. Eikä parin tonnin symbaalisettikään kelvannut. Silti kaikki rosmot munista hirteen, stana. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Oivoih, tosi harmillista tommonen. Tavallaan kuitenkin onni onnettomuudessa. |
päänahka 19.10.2007 18:04:04 | |
---|
Nuo säilykepurkki-pedaalit on kyllä pirun hyvä idea. Itsekö keksit vai onko jossakin ollut rakennusohjeita? En muista, saatoin nähdä jonkun tonnikalasärön jossain. Pääasiassa syynä on kuitenkin opiskelijabudjetti ja koteloiden hinnat. Sekin vähän mietityttää, että varas oli ruuvannut jokaisen pedaalin irti laudasta, vaikka koko lankku olisi lähtenyt paljon nopeammin kantoon. Ei kai sillä ollut sitten kiire. Mutta en mä nyt jaksa edes harmitella, ei ne tuu takaisin kuitenkaan. Kai se on opintolainaa otettava. Up and down, that's how energy stays alive. |
Dominaattori 19.10.2007 19:01:13 | |
---|
Itseäni vituttaa niin suunnattomasti tällainen. Ihan sama mitä kämpältä lähtee, oli se sitten mesa tai behringerin viritin mutta jos treenikämppiä ratsaavia kusipäitä tulisi vastaan laittaisin heidän päänsä kyllä tutustumaan lähimpään puhelintolppaan ilman mitään kyselyitä. "A few things you should know about Michael Angelo: 1) He can play faster than you. 2) He can do it with both hands at once." |
kondensaattori 19.10.2007 19:40:39 | |
---|
Otan osaa. Pikkusen pitää varkaita puolustella, kun tulee kommenttia tyyliin "munista hirteen". Varkaalla voi olla vaikka vääristynyt moraalikäsitys johtuen huonosta lapsuudesta tai jostain, tai hän voi olla kiinni huumeissa, ja on käytännössä pakko varastaa jotta saa tyydytettyä tarpeensa tai jotain vastaavaa. Ei ne varkaat sen huonompia ihmisiä ole, vaikka tekevätkin tommosta. Mutta, tommonen touhu pitää saada loppumaan kyllä ehdottomasti. |
Kukkis 77 19.10.2007 20:09:49 | |
---|
Pikkusen pitää varkaita puolustella, kun tulee kommenttia tyyliin "munista hirteen". Varkaalla voi olla vaikka vääristynyt moraalikäsitys johtuen huonosta lapsuudesta tai jostain, tai hän voi olla kiinni huumeissa, ja on käytännössä pakko varastaa jotta saa tyydytettyä tarpeensa tai jotain vastaavaa. Ei ne varkaat sen huonompia ihmisiä ole, vaikka tekevätkin tommosta. Haittaako jos tuun pöllimään sun soittokamat koska mulla oli huono lapsuus ja nyt on pakko saada piriä? "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
kondensaattori 19.10.2007 20:10:45 (muokattu 19.10.2007 20:13:33) | |
---|
Haittaako jos tuun pöllimään sun soittokamat koska mulla oli huono lapsuus ja nyt on pakko saada piriä? Haittaa. Mut en mä silti tappais sua. Edit: pointti oli se, että tommonen "Vittu noi varkaat pitäs tappaa" tyylinen jeesustelu on typerää. |
Teksu 19.10.2007 20:16:10 | |
---|
Edit: pointti oli se, että tommonen "Vittu noi varkaat pitäs tappaa" tyylinen jeesustelu on typerää. Ei ole typerää. kiip on thräshin! |
Kukkis 77 19.10.2007 20:16:10 | |
---|
Haittaa. Mut en mä silti tappais sua. No hyvä. Ehkä soittopelis on kohta kadonnu. Ei ne varkaat sen huonompia ihmisiä ole, vaikka tekevätkin tommosta. Ni. Mutta munsta on oikeutetumpaa pölliä esimerkiksi kaupasta telkkari kun köyhältä rokkarilta sen soitin. Lisäks esimerkiksi kitaralla saattaa olla tunnearvoakin jota ei rahalla korvata. Eli kyllä se vaan on niin että turpaan tulee ja lujaa jos jonkun mulkvistin nään treenikämpällä pöllimässä soittimia. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
kondensaattori 19.10.2007 20:17:51 (muokattu 19.10.2007 20:18:44) | |
---|
Ei ole typerää. Mitä se auttaa että toistellaan sitä kuinka kusipäisiä varkaat on? Ja on minustakin oikeutetumpaa pölliä telkku kaupasta kuin kitara köyhältä rokkarilta. Toisaalta jos varkaalle antaa turpiin, niin sitten ollaan ikään kuin samalla tasolla. |
Werde 19.10.2007 20:28:39 | |
---|
Mitä se auttaa että toistellaan sitä kuinka kusipäisiä varkaat on? Ja on minustakin oikeutetumpaa pölliä telkku kaupasta kuin kitara köyhältä rokkarilta. Toisaalta jos varkaalle antaa turpiin, niin sitten ollaan ikään kuin samalla tasolla. Ei näitä sun kommentteja voi nauramatta lukea. Korkki kiinni.. tai ikä huomioiden karkkipussi. Dead men tell no tales. |
kondensaattori 19.10.2007 20:33:03 (muokattu 19.10.2007 20:35:11) | |
---|
Ei näitä sun kommentteja voi nauramatta lukea. Korkki kiinni.. tai ikä huomioiden karkkipussi. Anteeksi lapsellisuuteni. Edit: En edelleenkään ole varkaitten puolella, toin vain toisen näkökulman asiaan koska eräät kommentit särähtivät korvaani. Ja, edelleen tommonen varkaus pitää saada loppumaan. Ehkä ei olis pitänyt kirjottaa mitään. |