moikki 11.10.2007 17:18:24 | |
---|
The...ja sano viel et se on 2210. =D 2204 tuo on johon on modattu wahvarikellarissa efektilenkki. Oon kahden vaiheilla että myynkö pois mutta tiedän että se tulee vituttamaan ja paljon jos erehdyn sen myymään. Jees jees |
Kura 11.10.2007 20:00:32 | |
---|
2204 tuo on johon on modattu wahvarikellarissa efektilenkki. Oon kahden vaiheilla että myynkö pois mutta tiedän että se tulee vituttamaan ja paljon jos erehdyn sen myymään. Mulla samanmoinen vehje ja olen kanssa aatellut efektilenkin hommaamista. Mitähän mahtoi maksaa ko. operaatio? |
trih 11.10.2007 21:25:34 | |
---|
Eli tonnin paikkeilla nuo tuntuu liikkuvan... Mistä tuo hinnannousu johtuu? Melkein 500euroa parissa vuodessa!!! Tuskin niiden valmistustakaan ollaan lopettamassa eli ei voi harvinaisuuden piikkiin laittaa. Euron arvo on kai vähän laskenut mutta ei kai noin paljon?! Ihmiset ei tajua tilata itse valmistusmaasta. Uusi JCM800 briteistä tilattuna on n. kolmasosan halvempi kuin täällä eli vähän yli tonnilla saa. Tuossa valossa noista vanhoista en kyllä hirveästi yli 600e maksaisi ku miettii mahdollisia konkkaremppoja ym. Enemmän säröä ja vähemmän middleä. |
tinde 18.10.2007 11:02:00 | |
---|
Oon kahden vaiheilla että myynkö pois mutta tiedän että se tulee vituttamaan ja paljon jos erehdyn sen myymään. Mulla on ollut vuosien varrella kaikenkaikkiaan kolme JCM800 Marsua, 2 x 2203 ja 1 x 4104 ja joka ikisen kohdalla on myynnin jälkeen käynyt tuo yo. ilmiö :-) Esim. studiohommissa ne on aika pitelemättömiä, siis nimenomaan rokkihommissa. Skitta > JCM > SM57 oikeassa paikassa, niin AINA toimii! Ja siihen kitaran ja Marsun väliin joku boostaava loota a´la RAT tms. niin ne piiitkäsustainiset soolosounditkin löytyy hetkessä. Siinä JCM800:ssa on joku sellainen perussoundi, että sillä soitetun kaman miksaaminen on äärimmäisen helppoa, se soundi löytää oman paikkansa tosi helposti. Tinde |
Simo78 18.10.2007 14:28:01 | |
---|
Esim. studiohommissa ne on aika pitelemättömiä, siis nimenomaan rokkihommissa. Skitta > JCM > SM57 oikeassa paikassa, niin AINA toimii! Ja siihen kitaran ja Marsun väliin joku boostaava loota a´la RAT tms. niin ne piiitkäsustainiset soolosounditkin löytyy hetkessä. Tää tuli todistettua omalla demolla. Nauhottaja oli näyttänyt joillekin kitaristi kavereilleen, jotka olivat arponeet että on tehty kaiken maailman kalliiden vehkeiden kanssa(en nyt muista mitä kaikkea arpoivat). Vähän olivat ihmetelleet, että miten pelkkä jcm+boostaus tubescremerillä kuulostaa hyvältä! |
HeavyMachinery 18.10.2007 16:03:55 | |
---|
2204 tuo on johon on modattu wahvarikellarissa efektilenkki. Oon kahden vaiheilla että myynkö pois mutta tiedän että se tulee vituttamaan ja paljon jos erehdyn sen myymään. Mistä oot ostanut sen ? Jos se on mun vanha niin myy mulle..... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
moikki 18.10.2007 17:28:24 | |
---|
Mistä oot ostanut sen ? Jos se on mun vanha niin myy mulle..... Kuopiosta ostin joltain hepulta.. Täältä muusikoiden.netin kautta. En oo myymäässä ainakaan ihan heti. Tuossa oli myös 6550 pääteputket ja etuastetta rukattu mut ne palautin orginaali kuntoon. Jees jees |
Räkkipeli 18.10.2007 17:42:57 | |
---|
2204 tuo on johon on modattu wahvarikellarissa efektilenkki. Oon kahden vaiheilla että myynkö pois mutta tiedän että se tulee vituttamaan ja paljon jos erehdyn sen myymään. Miksi pitäis sitten myydä? Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
bfoc 19.10.2007 11:18:08 | |
---|
Tää tuli todistettua omalla demolla. Nauhottaja oli näyttänyt joillekin kitaristi kavereilleen, jotka olivat arponeet että on tehty kaiken maailman kalliiden vehkeiden kanssa(en nyt muista mitä kaikkea arpoivat). Vähän olivat ihmetelleet, että miten pelkkä jcm+boostaus tubescremerillä kuulostaa hyvältä! Ne arpojat ei ilemisesti ole juurikaan seuranneet musiikkimaailmaa viimeisen 20 vuoden aikana. Jotenkin tuntuu että JCM800:lla on tehty aikamoinen osa menneiden vuosikymmenten hevilevyistä. Jazz is not dead, it just smells funny.
Frank Zappa
Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä. |
tinde 19.10.2007 11:47:50 | |
---|
Nauhottaja oli näyttänyt joillekin kitaristi kavereilleen, jotka olivat arponeet että on tehty kaiken maailman kalliiden vehkeiden kanssa(en nyt muista mitä kaikkea arpoivat). Tää kävi myös mulle aikoinaan parin bändin kanssa, kitaristit kantoivat ison kasan erilaisia (itselleen tuntemattomia :-D) lootia paikalle ja kytkivät ja säätivät niitä aikansa. Mun tehtävähän äänittäjänä ei ole puuttua asiaan, mutta vinkkasin kuitenkin puolihuolimattomasti studion nurkassa kököttäneen JCM800 2204 nuppi + kaappi- yhdistelmän suuntaan, että totakin saa halutessaan kokeilla... Molemmilla kerroilla ko. kombinaatio sitten päätyi demolle :-) Tinde |
moikki 19.10.2007 12:56:40 | |
---|
Miksi pitäis sitten myydä? Olis vähän rahan tarvetta. Jees jees |
HeavyMachinery 19.10.2007 13:55:26 | |
---|
Kuopiosta ostin joltain hepulta.. Täältä muusikoiden.netin kautta. En oo myymäässä ainakaan ihan heti. Tuossa oli myös 6550 pääteputket ja etuastetta rukattu mut ne palautin orginaali kuntoon. EI SAATANA !! Jos se on se mun vanha kone joka oli modattu wylden marsujen kaltaiseksi niin olet todella sekaisin päästäsi.... Kuulostaa nimittäin juuri sille..... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
svilo 19.10.2007 13:57:52 | |
---|
"If you think playing the guitar is easy, pick it up and show me." |
HeavyMachinery 19.10.2007 14:10:46 | |
---|
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
svilo 19.10.2007 14:13:03 | |
---|
:D minä puhun siitä .... Tahtoisin takaisin ..... on jo ikävä.... *OLI* muuten mainio vehjes, jos joku sen modas takas tunkkaiseksi kasisataseksi, niin mikäs siinä jos tykkää. Tossa ei TONE surissut ;) /sv "If you think playing the guitar is easy, pick it up and show me." |
sielunvihollinen 19.10.2007 14:23:55 | |
---|
Paljonko tuollainen modaus (lähinnä efektilenkin lisäys kiinnostaa) maksaa ja missä olette teettäneet omanne? |
Kura 19.10.2007 14:29:37 | |
---|
http://www.vilo.net/JCM800.htm Juurikin tommonen löytyy(ei modattu)... Kävin juuri huollattamassa ja putket uusiksi sun muuta. Mutta nyt kun oon enempi perehtynyt efektilenkin saloihin niin semmonen pitäisi saada, enkä mielellään lähtisi vaihtamaan nuppia. Jumalainen vehjes kun on. Enpä älynnyt tuota efektilenkkiä kysyä samalla huollon yhteydessä... Rupee noita pedaaleja sen verran jo jaloissa pyörimään että sitä lenksua tarttis. Mitähän kustantaa lenkin laitattaminen? Varastoapina kun olen ja tunnetusti tällä alalla liksat on päätähuimaavia... -K |
Lilli 19.10.2007 14:56:17 | |
---|
Oletteko saaneet kirjettä Rockopiston kimppatilauksesta? JCM800:n hinta näyttää olevan 1420 € ja JVM410h 1195 €... jälkimmäisestä maksaisin tuon ensimmäisestä en! "Saarijärven Paavoa en ole nähnyt mutta aamulla luulen nähneeni vessanpöntössä Jeesuksen!" - vaimoni juhannuspäivänä 2000 |
ReBeat 19.10.2007 16:24:34 | |
---|
Missäs noin kalliisiin kimppatilauksiin on mahdollisuus osallistua? |
*OLI* muuten mainio vehjes, jos joku sen modas takas tunkkaiseksi kasisataseksi, niin mikäs siinä jos tykkää. Tossa ei TONE surissut ;) /sv Se oli/on kova rauta. Vituttaa kun pientä oravaa pakastimessa kun menin siitä luopumaan kun oli silloin taas se "räkki" season. Nyt on molemmat kuten oma kuvasta voitte todeta. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |