Aihe: www.musik-produktiv.de?
1 2 3
LarryHat
18.10.2006 12:24:48
Uskaltaa shoppailla. Tilasin kitaran ja sen tulemisessa kesti noin viikko. Ei mitään ongelmia.
projekti
18.10.2006 12:38:11
Tilausvahvistuksen yhteydessä oli tällaista juttua:
Olet valinnut maksutavaksi "postiennakolla", mikä käytännössä tarkoittaa sitä, että pakettisi -huonoista UPS-kokemuksista johtuen- toimitetaan postin välityksellä lähimpään "postitoimistoon".

Minulle sanottiin edellisen tilauksen yhteydessä että UPS toimittaa paketit Suomessa vain pääkaupunkiseudulle, muualle toimitukset vain Postin kautta.
Ultra Pro.
moikki
18.10.2006 12:42:41
Minulle sanottiin edellisen tilauksen yhteydessä että UPS toimittaa paketit Suomessa vain pääkaupunkiseudulle, muualle toimitukset vain Postin kautta.

Meidän kylälle tuli postiin tuo josta olisivat toimittaneet kotiin sen mutta ei ollut ketään paikalle niin olivat jättäneet lapun postilaatikkoon että paketin voi noutaa postista. Tässä oli myös semmoinen että soittivat ups:ltä ja minun piti maksaa summa etukäteen ups:n tilille jonka jälkeen paketti jatkoi matkaansa postin toimesta. Kaikki toimi loistavasti!
Jees jees
Räbbänä
18.10.2006 12:47:20
Itse tilasin Musik-produktivilta valveking 212 vahvarin muutama viikko sitten

Pistäppäs kommentia pelistä.
"Hattu pois päästä!"
kojones
18.10.2006 13:51:02

Mulle ei puhuttu tuosta kyllä mitään ja Keski-Suomeen tilasin. Paketti odottaa kuulemma rahojen näkymistä, kädet täristen odotellessa :D
StJerky
18.10.2006 14:11:40

Ainakin Ouluun tuli ihan jakeluautolla ovelle.
Räbbänä
18.10.2006 14:12:53 (muokattu 18.10.2006 14:13:13)
Pisitipäs silmään tuolla tuommonen Randallin G3 RH150 nuppi, saman verran ois hintaa kuin Valvekingillä. Randalli näyttäs olevan vaan hybridi? Miltäs saundaa?
"Hattu pois päästä!"
duc
18.10.2006 14:19:56
Ainakin Ouluun tuli ihan jakeluautolla ovelle.

Oulussa taitaa olla UPS:n paketteja jakelemassa jotku paikalliset kuljetusfirmat. Piti hakea itse Ruskosta paketti kun eivät suostuneet tuomaan samana päivänä työpaikalle, tai tuomaan kotiin neljän jälkeen jollon olisin itse ollut siellä ottamassa pakettia vastaan. Ihme toimintaa...
Karhukoira74
18.10.2007 21:17:47

Täydet pinnat. Tänään tuli Fender Highway One. Tilasin 11.10. ja lähti 12.10. ja tänään kotiin toimitusyritys kello 1008. Sain postista. Tuote tuli niinkuin tilattuna, ja äkkiseltään näin akustisesti kuulostaa että vireet ja säädötkin ovat kohdallaan. Suosittelen.
Mielipiteet ovat kuin persereikiä. Jokaisella on sellainen.
hannlain
19.10.2007 16:27:24
Itse musik-produktiv-de -nettikaupan toimintaan olin kyllä tyytyväinen. Tilatut kamat lähti nopeasti ja hinnat olivat edulliset. MUTTA UPS:n toiminnasta jäi kyllä p***a maku suuhun. Toimitus perjantaina keskipäivällä, yllätysyllätys työssäkäyvänä en ollut kotona. UPS:n sivuilta näin, että uusi toimitusyritys maanantaina seuraavalla viikolla. Soitin sitten UPS:n palvelunumeroon, että voisivatko arvioida mihin aikaan tulevat tai soittaa mulle ennen kuin ovat oven takana kolkuttelemassa, jotta kerkeän töistä kotiin ovea avaamaan. Vastaus oli, että eivät osaa arvioida aikaa, eikä kuskeilla ole puhelimia mukana... En voinut kuitenkaan jäädä koko päiväksi venailemaan koska UPS:n kuskit sattuis tulemaan, vaan töissäkin piti käydä. No onneksi sain sitten vaihdettua toimitusosoitteeksi duuniin... ja lähin postikonttori olis ollu 100 metrin päästä kotiovesta... Mulle olisikin parhaiten sopinut, että toimittavat paketin postiin, mutta en tilausta tehdessäni tuollaista toimitusvaihtoehtoa huomannut.
-Hannu
rokiroki
19.10.2007 16:29:42
Katselinpa tuossa sivuja...
Ei paljon innosta tilaamaan .
Kitara jota olen vähän ( vain vähänkö?) himoinnut oli kalliimpi kuin tarjous lähikaupassa ( telineellä,hihnalla ja pussilla tietenkin maustettuna)
Unser Preis oli 50 e kalliimpi...
Allekirjoitus_____________ nimen selvennys
ravensoul
20.10.2007 19:48:03 (muokattu 20.10.2007 19:49:54)
Olen puljuun suht tyytyväinen. Tilasin Ibanez S670:n (missään lähellä kun ei ollu ässäläisiä, et ois päässy testaamaan ni funtsin et samapa tilata tuolta). Lopulta, kaikkien tilattujen pikku kilkkeiden saavuttua, paketti lähti matkaan n. 5 vkon odottelun jälkeen (eipä siinä, oma vika kun tilaa kamppeita, joita ei ole hyllyssä). UPS:llä lähettivät vaikka ymmärsin tilausta tehdessä, että postin kautta tulisi. Maksoin siis rahat ennakkoon.

UPS oli jo lähellä pilata lopullisesti hermojenrippeeni kun paketin saavuttua Suomeen lähetysseuranta ilmoitti, että toimitus siirtyy vielä viikolla eteenpäin arvioidusta maanantaista. Kaiken olemassaoloa manaillessani töissä sinä perjantaina tuli kuitenkin postista yllättävä ilmoitus, että saapunut pikalähetys on noudettavissa konttorista. Sain siis kepin lopulta arvioitua aiemmin ja autuasta oli kun paketista paljastui kaikki tilatut kamat ja valmiiksi säädetty, virheetön ässä.
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3
stratocatcher
21.10.2007 12:04:39
Olen tilannut kaupasta useamman kerran, aina on toiminut loistavasti. Nykyään tuntuu vaan että T-kaupassa on yleisesti halvempaa?

Tilasin vahvistimeni (Fender Deluxe Reverb RI) Produktivilta pari vuotta sitten. No, siitähän sippasi toinen pääteputki muutaman viikon käytön jälkeen. Otin sähköpostitse yhteyttä, että lähentänkö vahvistimen takaisin vai lähettättekö minulle uuden putkiparin. Vastaus oli, että he laittavat ilomielin putkiparin postiin jos saan ne itse vaihdettua. Kerroin ne alkuperäisten putkien luokitukset ja uudet tulivat UPS:llä veloituksetta parissa päivässä.

Luotettava putiikki siis on kyseessä.
Skebaristi
21.10.2007 15:06:30

Reilu vuosi sitten tilasin g-majorin, midi-ohjaimen ja muut oheissälät. Kuukausi meni, koska midilankkua ei ollut varastossa. Muuten kyllä asiallista palvelua.
Möö
atimoc
27.11.2007 12:38:16

Lähettääkö M-P nykyään tilausvahvistuksen (ei siis automaattinen vaan se suomalaisen yhdyshenkilön lähettämä maili) lisäksi vielä erillisen lähetysilmoituksen tms.? Tilausvahvistusmaili oli todella ympäripyöreä, mutta ei siinä ainakaan UPS:n seurantanumeroa ollut. Muistaakseni pari-kolme vuotta sitten tilatessani tuli ainoastaan yksi maili, jossa oli heti seurantakoodit.

Ahistus maximus, keppiä tilatessa varastotilanne oli sofort lieferbar, mutta nyt auf anfrage. Joko sain viimeisen kappaleen tai sitten hommat meni täydellisesti reisille, ja joku muu kerkisi ensin (ko. mallia tuskin tulee enää varastoon).
mzus
27.11.2007 13:49:37
Täältä kanssa positiivista palautetta MP:lle, muutamat mikit, kielisatsit ja purkit on tullut tilattua vuoden sisällä ja hyvissä ajoissa aina saapunut perille, tietysti ehjänä ja oikeat tavarat ;)
_-SAMI-_
27.11.2007 15:17:59
itselläni huonoja kokemuksia kyseisestä liikkeesstä.
8 kuukautta sitten tilasin ton randallin ja vieläkään en oikeaa jalkakytkinta siihen ole saanut. onhan noi sieltä jo 2 erilaista lähettäny mutta kumpikin on ollu väriä.
lärviapina
27.11.2007 16:09:32
Kerran oon tilannu ja oikein tyytyväinen oon ollu.....
totta tästä uskaltaa jo mainita:)
Pari vuotta sitten tilasin ja maksoin fireballista ja lähettivät savagen:)
Diego
27.11.2007 18:46:01
Kerran oon tilannu ja oikein tyytyväinen oon ollu.....
totta tästä uskaltaa jo mainita:)
Pari vuotta sitten tilasin ja maksoin fireballista ja lähettivät savagen:)

Kai pidit sen? :D
Onkohan itsetyydytys homostelua?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)