Aihe: Soiton huonontuminen..?
1 2
xEVH5150x
14.10.2007 11:11:27
En usko että se soitto huonontuu ku kerran sanoit että samaa sooloa soittaa enemmän putkeen niin se alkaa meneen huonommin, mulla on sama homma ja luulisin että se johtuu siitä että alkaa keskittyyn liikaa siihen soittamiseen silloin ei onnistu.
Someday you will make a girl happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called guitarists.
Räkkipeli
14.10.2007 21:31:20 (muokattu 14.10.2007 21:31:43)
no soittelin tossa äsken vähän erinlailla ja voi olla, että puristan lautaa vähän liikaa... Mutta jos sitten yrittää taas hennosti soitella niin ei ainakaan kyllä mun tatsi sitten riitä enää mihinkään nopeeseen..:)

En sit oikein tiedä, mutta luulisin vaan olen vain huono eikä muuta, että tämäkin palauttaa taas maan pinnalle ja eikun reenaamaan.. Sitä hetkittäin ajattelee, kun joku onnistuu, että olenpas hyvä, mutta sitten tulee taas niitä hetkiä kun mikään ei onnistu ja tajuaa, että ei osaakaan mtn.

En oikein ymmärrä miten tommoseen tilanteeseen voi ajautua. Tai ANTAA ittensä ajautua. Minusta itseään voi kehittää hyvin vain silloin, kun suhtautuu realistisesti siihen touhuun. Pitää oikeasti tiedostaa ne omat rajat ja hyväksyä ne. Ne on lähtökohdat kehitykseen. Sitten tulee itse duuni. Mitään ei saada aikaan jos ei harjoitella. Ja pelkkä ahkeruus ei välttämättä riitä, vaan pitää olla myös huolellinen ja huomaavainen, jotta osaa pitää harjoittelun monipuolisena ja kehittävänä. Huomaa jos homma junnaa paikallaan, eikä lannistu yhdestä epäonnistumisesta, vaan uskaltaa kohdata sen uudestaan ja etsiä toista ratkaisua. Ja tämän kaiken ei oikeasti pitäisi tuntua hankalalta, jos sitä todella rakastaa. =)_

So keep on jamming, bro!
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
corc
19.10.2007 11:24:26
Eikai siihen soittamiseen niin paljon voimaa tarvitse, että siitä jäisi kiinni! Itse lähtisin ratkomaan ongelmaa Petrucci tyylisillä venyttelyillä ja lämmittelyillä aina ennen soittoa. Perusideana, että joka soittokerta ois lähtöasetelmat about samat: sormet lämpöset, hyvin venytellyt ja mieli rauhallisena.

Ite ainenki lämmittelen aina hetken jollain ihan hömppä"riffeillä" missä tulee vähän venytystä ja molemmille käsille sellasta tervettä "liikuntaa". Sitte pikkusen venyttelee ja hieroo nakkeja, ni jopas onki parempi tatsi soitantaan. Suosittelen!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)